2014-09-26, 17:17
Medlem
G-spottornados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Reus hade gått till Arsenal i somras om det inte vore för skadan. Han var förstavalet, men när han skadade sig så tog man Sanchez istället. Jag är rätt säker på att man kommer att gå för honom igen.

Varför skulle han gå till Arsenal? En spelare av Reus kaliber tar givetvis ett steg uppåt i karriären, om han nu skall lämna. Som jag ser det finns det tre alternativ då: Bayern, Real Madrid eller Barcelona.

PSG, Chelsea och Man United/City skulle möjligtvis kunna norpa åt sig honom. Övriga klubbar får nog blicka vidare...
2014-09-26, 17:40
Moderator
zanteras avatar
Skulle dock kännas lite typiskt Arsenal, de värvar trots allt 2-3 offensiva mittfältare varje fönster känns det som.
2014-09-26, 18:35
Medlem
Mjo, Reus kommer nog gå till någon av de allra största klubbarna - Real, Bayern eller Barcelona. Nu har ju Barcelona värvningsförbud så det blir nog antingen Real eller Bayern. Kanske Chelsea möjligtvis. I Spansk media ryktas det om att Real ska försöka värva honom, men då är han väl tänkt som anfallare. Det blir svårt och bänka James, med tanke på vad han kostade och hur ung han ändå är. Eller så kanske Real har tänkt och sälja Ronaldo.
2014-09-26, 18:52
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Mjo, Reus kommer nog gå till någon av de allra största klubbarna - Real, Bayern eller Barcelona. Nu har ju Barcelona värvningsförbud så det blir nog antingen Real eller Bayern. Kanske Chelsea möjligtvis. I Spansk media ryktas det om att Real ska försöka värva honom, men då är han väl tänkt som anfallare. Det blir svårt och bänka James, med tanke på vad han kostade och hur ung han ändå är. Eller så kanske Real har tänkt och sälja Ronaldo.
Det ska dock tilläggas att CAS inte kommit med något slutgiltigt besked och skulle det dröja månader, så kommer man kunna värva i Januari...och det finns fortfarande en chans att CAS kommer fram till att beslutet från FIFA är ogrundat/ogiltigt/För hårt och man frias/straffet mildras..
2014-09-26, 18:55
Medlem
Reus är hur bra som helst. Så jag håller med om er som pratar om Bayern, Barca och Real.

Jag tror inte att han väljer Bayern eller Barca. Jag tror att om han byter klubb så går han hellre till ett topplag utomlands än Bayern. Barca tror jag inte att han vill till med tanke på spelarna som finns där. Tänk er Arsenal med Reus och sanchez på var sin kant. City, Arsenal eller Man U känns mest troligt enligt mig.

OBS!!!!!!!! Baserat på min magkänsla!
2014-09-26, 19:01
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Reus hade gått till Arsenal i somras om det inte vore för skadan. Han var förstavalet, men när han skadade sig så tog man Sanchez istället. Jag är rätt säker på att man kommer att gå för honom igen.
Årets vinnare i optimistjolleklassen.
2014-09-26, 21:26
Medlem
NirvanAs avatar
FIFA har gått ut med att det nu är förbjudet med tredje-parts ägande av spelares ekonomiska rättigheter... Inga fler Marcos Rojo fall i framtiden.

FIFA announce they decided that third-party ownership of players' economic rights shall be banned. Technical regulations to be drafted.
2014-10-01, 19:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Alves: "This will be my last season at Barcelona. Next year I move to England. I'm going to play where football was born." [o globo]

Blir det Man City tro?
2014-10-01, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Blir det Man City tro?
City verkar ha fått dille på föredettingar (eller blivande föredettingar) i så fall.

Först värvar man Sagna och sedan Alves? Ren idioti om det stämmer.
2014-10-01, 20:41
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Blir det Man City tro?

Allt förutom City skulle jag nog säga. Chelsea och United känns aktuellt.
2014-10-01, 21:32
Medlem
OG-lovers avatar
Lite halvdåligt att gå ut och säga sådär mitt i säsongen kan jag tycka. Men med tanke på att han är på dekis och slår värdelösa inlägg så blir det skönt att få iväg honom. Enorm lön har han.
2014-10-01, 23:19
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Lite halvdåligt att gå ut och säga sådär mitt i säsongen kan jag tycka. Men med tanke på att han är på dekis och slår värdelösa inlägg så blir det skönt att få iväg honom. Enorm lön har han.
Jag tror det blir QPR dem gillar ju att ta in spelare som minst är 30 och sitter på fruktansvärda höga löner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in