2014-09-20, 19:41
Medlem
Zaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Fyfan vad hype jag e. Känns som att det låter för lätt att hon ska lyckas, Produktionen tror säkert ALLA tittare vet att hon kommer lyckas och därför hittar dom på nån twist. "Grattis Jenny, 48h avklarat, nu återstår det att fortsätta i en vecka! Pga att du kollade på Phillip"

Nu får du väl lugna ner dig lite. Inget du kan styra över iallafalll
2014-09-20, 19:43
Medlem
När får Jenny avslöja allting?
2014-09-20, 19:44
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
När får Jenny avslöja allting?

23 antar jag.. sen kan produktionen vara så jävla sena :S vilket dom inte borde få vara.
2014-09-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
23 antar jag.. sen kan produktionen vara så jävla sena :S vilket dom inte borde få vara.

Tack.

Hahah fyfan vill bara att det ska bli 23.00 nu!!!!
2014-09-20, 19:46
Medlem
Citat:
Fyfan vad hype jag e. Känns som att det låter för lätt att hon ska lyckas, Produktionen tror säkert ALLA tittare vet att hon kommer lyckas och därför hittar dom på nån twist. "Grattis Jenny, 48h avklarat, nu återstår det att fortsätta i en vecka! Pga att du kollade på Phillip"

Eftersom hon tydligen ska ha gjort ngn liten nickning som svar till Philip,
förmodligen för att det blev asjobbigt med alla hans frågor, så kan ju BB tex låta dom få
1 veckas immunitet istället för 2.
Och då en vecka istället för fail, pga att hon ändå jobbat på jävligt bra.
Om jag inte minns fel så har BB då o då gjort lite mellanvariants-lösningar på saker.
(genom årens lopp)

Xeb: försök att fokusera på lite annat också, än bara BB/Philip o Jenny.
Annars kommer du ju bli helt nipprig om dom blir auto. Solen går upp imorgon igen,
helt oavsett hur uppdraget går, ok.
Och ponera att de BLIR auto: det kanske ändå är så att 2 till kommer att nomineras
på vanligt sätt? Och isf är det ju långt ifrån säkert att Jenny eller Philip åker, eller hur.
Anslut till Anders o Pelles chill-crew nu, Xeb
2014-09-20, 19:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karl-magnus
Eftersom hon tydligen ska ha gjort ngn liten nickning som svar till Philip,
förmodligen för att det blev asjobbigt med alla hans frågor, så kan ju BB tex låta dom få
1 veckas immunitet istället för 2.
Och då en vecka istället för fail, pga att hon ändå jobbat på jävligt bra.
Om jag inte minns fel så har BB då o då gjort lite mellanvariants-lösningar på saker.
(genom årens lopp)

Xeb: försök att fokusera på lite annat också, än bara BB/Philip o Jenny.
Annars kommer du ju bli helt nipprig om dom blir auto. Solen går upp imorgon igen,
helt oavsett hur uppdraget går, ok.
Och ponera att de BLIR auto: det kanske ändå är så att 2 till kommer att nomineras
på vanligt sätt? Och isf är det ju långt ifrån säkert att Jenny eller Philip åker, eller hur.
Anslut till Anders o Pelles chill-crew nu, Xeb

Haha jadå man , dom är bara favoriter sen första dagen deras intryck, inget mer än det faktiskt. Sen att dom fann varandra är för bra för o va sant eftersom jag gillade dom sen första dagen.. Men hoppas fan dom kan va snälla nån gång iaf. Hon har mått skit det ser vem som helst. Sen att dom är fitter BB, de är en annan sak . Dom vill ha ut Phillip 100% confirmed om det blir auto ikväll.
2014-09-20, 19:54
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Haha jadå man , dom är bara favoriter sen första dagen deras intryck, inget mer än det faktiskt. Sen att dom fann varandra är för bra för o va sant eftersom jag gillade dom sen första dagen.. Men hoppas fan dom kan va snälla nån gång iaf. Hon har mått skit det ser vem som helst. Sen att dom är fitter BB, de är en annan sak . Dom vill ha ut Phillip 100% confirmed om det blir auto ikväll.

eftersom du är flashbacks största fan av dom så tycker jag du ska få den stora äran och namnge dom två tillsammans! tror övriga flashback tycker det är Fair
2014-09-20, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
eftersom du är flashbacks största fan av dom så tycker jag du ska få den stora äran och namnge dom två tillsammans! tror övriga flashback tycker det är Fair

Hahahha king.
2014-09-20, 20:13
Medlem
Det är "in i kammarn efter hammarn" inte "hämta hammarn" julia jävla as!!!!!!!
2014-09-20, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snappinturtle
Det är "in i kammarn efter hammarn" inte "hämta hammarn" julia jävla as!!!!!!!

hon sa så nu
2014-09-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TexZ
hon sa så nu

hörde det, bra att anders kan iallafall
2014-09-20, 20:26
Medlem
Zeshtars avatar
Tränar christoffer ögonlocken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera