2014-09-20, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jag säger bara en grej. Blir det ett misslyckande pga ett sånt litet misstag, då är det fan bojkott. Har minst 2400 från en BB grupp med mig på att bojkotta totalt då. Fyfasen alltså om dom säger att hon misslyckats, fucking revolution

Well, då är du ganska töntig om du måste bojkotta pga en pytteluiten grej. Varför är det så speciellt henne. Förstår faktiskt inte vad som är grejen :P Ni är exakt likadana som Ancelo fansen var 2012, om inte värre. Det är illa, riktigt illa
2014-09-20, 17:47
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Angående sista regeln Hur ser du på det nu när hon pratade om honom. Då finns han, vilket han inte skulle göra

om hon misslyckas för det så är big brother faktist det största svinen som låter henne lida ett uppdrag hade inte ens velat det skulle hänt Julia
2014-09-20, 17:48
Medlem
Placeholders avatar
Phille var ju redan hatad av en massa för att vara creepy innan uppdraget och så ger BB ett sådant här våldtäcktsuppdrag, känns som att BB vill ha ut honom.
2014-09-20, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Phille var ju redan hatad av en massa för att vara creepy innan uppdraget och så ger BB ett sådant här våldtäcktsuppdrag, känns som att BB vill ha ut honom.

Hatad är han inte ifrån min sida, men han har ingen skön personlighet för fem öre. Så han får gärna åka hem
2014-09-20, 17:50
Medlem
Jenny måste ju tro nu att Philip är efterbliven, eftersom han inte fattar. lär ju inte stärka några band mellan de två.
2014-09-20, 17:51
Medlem
blckbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopie
Jenny måste ju tro nu att Philip är efterbliven, eftersom han inte fattar. lär ju inte stärka några band mellan de två.

Det roliga är ju att Philip är den enda i huset som tror att hon har ett uppdrag. Men varje gång han nämner det så säger alla andra att han har fel
2014-09-20, 17:54
Medlem
Tradlampas avatar
Fast på BBs hemsida så är det en bild på när hon ignorerar honom och så står det "Kämpa på JennyF! Klarar JennyF sitt uppdrag några timmar till?" Det tolkar jag som att det anses som klarat hittills iallafall?
Men vad vet jag, jag har inte 24/7 så har inte sett något, bara läst vad ni skrivit.
2014-09-20, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jag säger bara en grej. Blir det ett misslyckande pga ett sånt litet misstag, då är det fan bojkott. Har minst 2400 från en BB grupp med mig på att bojkotta totalt då. Fyfasen alltså om dom säger att hon misslyckats, fucking revolution

Jag tror faktiskt att även om jenny skulle erkänna allt för gruppen nu om sitt uppdrag+att hon skulle prata om produktionen+knarka+döda någon+att frivilligt gå ur huset och komma tillbaka+att döda adam så hade du tamejfan skyddat jenny om hon hade blivit autonominerad.

Jag gillar jenny och philly men inte så att jag inte kan erkänna för mig själv att jenny har nickat svar åt philip. Deal with it.
2014-09-20, 17:55
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Julia... Vilken otroligt trasig människa
2014-09-20, 18:00
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag tror faktiskt att även om jenny skulle erkänna allt för gruppen nu om sitt uppdrag+att hon skulle prata om produktionen+knarka+döda någon+att frivilligt gå ur huset och komma tillbaka+att döda adam så hade du tamejfan skyddat jenny om hon hade blivit autonominerad.

Jag gillar jenny och philly men inte så att jag inte kan erkänna för mig själv att jenny har nickat svar åt philip. Deal with it.

bra ni 2 kan klassas ihop ser dina inlägg 95 % också handlar om Jenny eller Philip
2014-09-20, 18:02
Medlem
dilmordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
skönaste killen i huset......efter Pelle
2014-09-20, 18:03
Avslutad
Fuck that shit. Och som nån ovan sa, bb puckona har skrivit "kämpa på nu Jenny F" på sitt klipp... Kan va twist o lura oss tittare men dom tänker snäppet under oss <3

Hon klarar detta. Nu snackar vi om nån annan ist. Tror ni Pelle får ligga inatt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in