2014-09-19, 13:52
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Maaze
Vad är det för tema den här veckan? Har bara blivit informerad om att Jenny skulle dissa Philip i två dygn

Jag tror faktiskt inte att Adam eller Pia sa något om det igår :/ Idag avslutas lagtävlingen. Troligtvis är det tävlingen som skulle varit i onsdags men som ställdes in på grund av deltagarnas beteende under tisdagens fest.
2014-09-19, 13:54
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skibi
Gillar han mer med Anna än töntgänget. De är skittråkiga att titta på. Lika djupa som en kaffekopp.

Varför ogillar du personerna som bjuder på skämt och skratt så mycket? Vad vill du se egentligen? Vill du titta på när Krissy och nya Jenny sitter och röker?
2014-09-19, 13:55
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Maaze
Vad är det för tema den här veckan? Har bara blivit informerad om att Jenny skulle dissa Philip i två dygn

spela i BB-Låten denna vecka. hoppas det blir andra saker också
2014-09-19, 14:05
Medlem
Jag förstår verkligen inte varför någon skulle rösta kvar Sondre, killen är ju en ännu större fjant än John. Kan det vara av skadegläde för att det är så roligt att se fjollan gå runt och grina hela tiden?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Varför ogillar du personerna som bjuder på skämt och skratt så mycket? Vad vill du se egentligen? Vill du titta på när Krissy och nya Jenny sitter och röker?
Icke min humor. Jag tycker de är pinsamma och barnsliga. Jag är allt för skämt och skratt, men det ska vara roligt också.
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ButtBuddie
Jag förstår verkligen inte varför någon skulle rösta kvar Sondre, killen är ju en ännu större fjant än John. Kan det vara av skadegläde för att det är så roligt att se fjollan gå runt och grina hela tiden?

Vad grinar han över nu då?
2014-09-19, 14:06
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ButtBuddie

Håller med dig angående Sondre, men man skulle rösta ut någon igår, inte rösta kvar.
2014-09-19, 14:08
Medlem
perhammars avatar
Uppdrag på g nu.
2014-09-19, 14:09
Avslutad
Såklart, när Anton lämnar ska Phille o co få det svåra. Aja, snälla gud, hoppas att dom får sin immunitet sen så kan Jenny krama om Phille så borde dom inte få nån nominering??? (eller what? fitt bb mindfuckar oss och dom själva, luffarjävlar)
2014-09-19, 14:10
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Såklart, när Anton lämnar ska Phille o co få det svåra. Aja, snälla gud, hoppas att dom får sin immunitet sen så kan Jenny krama om Phille så borde dom inte få nån nominering??? (eller what? fitt bb mindfuckar oss och dom själva, luffarjävlar)

Va? Vafan surrar du i?
2014-09-19, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Va? Vafan surrar du i?
Att bb verkar göra allt för att förstöra för gröna laget. Ta immitationsuppdraget som exempel. Gröna laget fick 18 av 18 rätt medan blå fick 15 av 18 rätt. Ändå vann lag blå.

Nu har lag blå fördel med att få börja tidigare än de andra lagen dvs mer tid på sig att utföra uppdraget, samtidigt som lag grön är en man mindre.
2014-09-19, 14:18
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Du börjar bli lite läskig nu. Fan vad du är besatt av ful-jenny och phille. Herregud dom har redan knullat hårt, vad mer vill du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in