2014-09-16, 22:57
Medlem
tOpOffs avatar
Är Bajsankan på riktigt
Citera
2014-09-16, 22:58
Medlem
erpers avatar
Vilken äckel Saga slynan är alltså!
Citera
Medlem
http://www.tv3play.se/program/paradise-hotel--1/443131
Skämskudde.
Citera
Medlem
tj.s avatar
Otroligt pinsamt att gå ihop två mot en i en sådan situation. Ytterligare pinsamt att Saga, som ju är 25 och borde veta bättre, också hakar på strömmen trots att hon inte har alla fakta. Det där var verkligen vuxenmobbning och bara obehagligt att se på.
Citera
Medlem
Tattarhunters avatar
vilka låg i slutet?
Citera
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
vilka låg i slutet?
Calle och Saga.
Citera
2014-09-16, 23:04
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Är Calle svensk ens? Låter som han bryter typ. Eller så har han bott i typ Rosengård hela livet.

Tyvärr pratar vi nog så i Jönköping.
Citera
2014-09-16, 23:04
Medlem
Så vidriga personer som två mot en går mot en annan sådär. ( typiskt tjejer.. )
Och sen nu se på tv att det inte var hon som sa det, utan killen som satte på henne precis innan han åkte ut.
Som dessutom också satt på den oskyldige tjejen som hon hoppade på.
Och hur kunde "läppen" inte komma ihåg att det var Kian som sa det till henne medan tjejen hon hoppade på gav henne massage.
Senast redigerad av Freppa_ 2014-09-16 kl. 23:08.
Citera
2014-09-16, 23:06
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freppa_
Haha vad jag skulle skämmas om man två mot en går mot en annan sådär.
Och sen se på tv att det inte var hon som sa det, utan killen som satte på henne precis innan han åkte ut.
Jag hoppas innerligt att de skämdes som hundar när de såg kvällens avsnitt. Dels är situationen pinsam oavsett eftersom det är ren och skär mobbing att gå ihop så där, dels för att allt berodde på att vår kära botoxhäxa inte klarar av att hålla ett minne intakt. Pinsamt, minst sagt.
Citera
2014-09-16, 23:07
Medlem
Urijahs avatar
Riktigt obehagligt att se vuxna personer gå ihop och attackerna en ensam person så där. Det var ju helt klart totalt grundlöst.

Amadeus är en riktig jävla toffel; kär i Saga av alla lättfotade luder. Hon har legat med tre pers i PH, men han har inte fått komma till. Trots detta så står han och säger att han ska "verbalt attackerna" Calle om han sårar hans nya kärlek.
Citera
2014-09-16, 23:07
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freppa_
Haha vad jag skulle skämmas om man två mot en går mot en annan sådär.
Och sen se på tv att det inte var hon som sa det, utan killen som satte på henne precis innan han åkte ut.

Tror du man vill se sig själv och alla andra man har delat hotell med i x-antal veckor för att sedan se hur alla är falska mot varandra. Jag hade nog kört spelet sen inte kollat bakåt en sekund. Dem lär ju må piss hela hösten när allting kommer fram..
Citera
2014-09-16, 23:10
Medlem
Dest88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Jag hoppas innerligt att de skämdes som hundar när de såg kvällens avsnitt. Dels är situationen pinsam oavsett eftersom det är ren och skär mobbing att gå ihop så där, dels för att allt berodde på att vår kära botoxhäxa inte klarar av att hålla ett minne intakt. Pinsamt, minst sagt.

http://paradisehotel.tv3.se/blog/jasmine-gustafsson

Hon verkar tycka det har blivit ihopklippt på ett orättvist sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in