2014-09-15, 12:17
Medlem
Ariumzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Kan bero på att det är ett "skämtkonto".

Nehe? Det är ju därför det är SMÅTT komiskt. Kanske skulle ha sagt det.
Citera
2014-09-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StraightToHail
Ja man kan undra när SD's väljare skall inse att SD är judestyrt?!

.

Nu var det ju förvisso inte det som var poängen med mitt inlägg.
Snarare att han försökte köra ut SD i judarnas namn, när i själva verket det var judar på valvakan (möjligtvis inte i malmö).
Förstår mig inte på er som ser den judiska konspirationen i allt.
Det är judarna som är för invandringen, kulturmarxismen, bonniers osv men nu är de också i SD som är emot allt detta enligt er???
Måste vara en komplicerad algoritm för att få ihop detta.
Citera
2014-09-15, 12:21
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittolin
Expressens framsida... http://www.expressen.se/nyheter/dagens-expressen/?period=lastimages
Den tidningen blir om möjligt bara vidrigare för var dag som går. Allt medan en korpulent Thomas Mattsson inte fattar varför upplagan störtdyker

Nåja, det är en glädjens dag så Thomas och hans medryttar Janne ska inte få förstöra den.
Citera
2014-09-15, 12:24
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GraevlingenNeymar
Man kan ju hoppas att denna dramaqueen blatte verkligen gör slag i sak:

symmetrical @jayckb
Worrying that a far right wing party is now the 3rd largest representing party in
Swedish government. Better pack my immigrant bags #dinröst

vem faan bjöd in honom?
Vi är nog flera som kan hjälpa honom att packa om det inte passar!
Citera
2014-09-15, 12:27
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Snacka om fördomsfull kommentar! Dessutom så måste det vara trångt när 13% av Sveriges väljare håller till i Filipstad och Skåne.
Bard är en liten korvryttare med uppblåst ego. Ett typiskt mobbingoffer som ska ta revansch som vuxen. Inget att bry sig om.
Citera
2014-09-15, 12:30
Medlem
SkepticalHippos avatar
En anonym FB-vän
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19535807.ab
Hoppas alla IQ-befriade SD-väljare är nöjda över att ha röstat in en bunt förbrytare till riksdagen!

Svar från anonym:
Haha, nämen hoppsan, glömde Aftonbladet bort alla de som redan sitter i Riksdagen som är dömda till ännu grövre brott? Vad tokigt!
https://docs.google.com/document/d/1xO_kruy8hgikQBZ3KYJfpjN2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/mobilebasic

Sedan tystnad
Citera
2014-09-15, 12:36
Medlem
Haha bästa tweeten!

https://twitter.com/Fotbollsflatan/status/511444227394646016

Citat:
Har grina massa. Pga SD:s framgångar men också pga twittermänniskor som är mer glada över att F! Inte kom in än arga över SD:s resultat.
Citera
2014-09-15, 12:44
Medlem
Adikatpws avatar
En gammal klassiker är " Det är hemskt att så många inte har något hjärta och har röstat på ett nazistiskt parti, alla som har röstat på SD kan ta bort mig som vän på en gång".

En annan är " Det här är ett demokratiskt samhälle och att så många har röstat in ett odemokratiskt parti äcklar mig".
Citera
2014-09-15, 13:02
Medlem
Dimaks avatar
"Fy.. Ville bara spy när jag var men en vän och han skulle rösta. Så mkt folk som rösta SD.. ville bara spy på dom..min kommun asså..."

"En ny anonym forskning om sverige! 12,9% av sveriges befolkning är tappade. ja.. nysiffror gott folk... Kan ju inte säga imot forskning och fakta. Godnatt."

"3,9 % till Fi nu, kom igen! Rösta! Vi får inte låta SD ta vågmästarrollen!"

Gissa vem som gråter ?
Citera
2014-09-15, 13:05
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
"Fy.. Ville bara spy när jag var men en vän och han skulle rösta. Så mkt folk som rösta SD.. ville bara spy på dom..min kommun asså..."

"En ny anonym forskning om sverige! 12,9% av sveriges befolkning är tappade. ja.. nysiffror gott folk... Kan ju inte säga imot forskning och fakta. Godnatt."

"3,9 % till Fi nu, kom igen! Rösta! Vi får inte låta SD ta vågmästarrollen!"

Gissa vem som gråter ?
"imot forskning och fakta." hahahahahha.
Citera
2014-09-15, 13:09
Bannlyst
Herregud hela mitt nyhetsflöde är proppfullt av människor som försöker leka visa och smarta eller när dom gillar någon artikel från aftonbladet/expressen/inte rasist men. En gammal klasskamrat är speciellt aktiv när hon gillar bilder på från ungafeminister,F! och kommenterar på varenda status som handlar om SD
Citera
2014-09-15, 13:15
Avslutad
http://www.metro.se/nyheter/tio-tweets-som-visar-hur-sverige-kanner-over-valresultatet/EVHnio!XcN2G18fFHPo/

Måste säga att jag blir lite beklämd över att det är så många som är rädda för SDs framgångar = Medias skuld (?).

Ovanstående länk var inte så farligt. Men de som tror att alla SD-väljare önskar livet ur dem eller vill kasta ut dem ur landet är ju bara för sorgliga. SD bör jobba på detta, för så ser ju inte verkligheten ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in