2014-09-14, 17:38
Medlem
SD - riksdag
SD - landsting
M - kommun
Citera
2014-09-14, 17:40
Medlem
Blev S rakt igenom.
Citera
2014-09-14, 17:41
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dystopikern
Verklighetens tillnyktrande egenskaper är det förvisso svårt att kohandla bort.

Min syn på F! förmåga till tillnyktring är dock rätt begränsad.

Med lite tur och medvind kan vi se en förhandlingslamning utan dess like i närtid.

Gillar din plan.

Tack förtroendet!

Nu ska jag gå på F!:s valvaka. Sverige är i sanning en, när det gäller förstånd och vanligt folkvett, cirkus, tyvärr.

Återkommer med förslag på myndigheter och ministerier.
Citera
2014-09-14, 17:42
Medlem
remixutoheavens avatar
Röstade för Moderaterna i alla tre valen, sen så röstade jag nej i trängselskatten. Varför jag röstade som jag gjorde var för att jag mot alla omständigheter inte vill se vänsterregering.
Citera
2014-09-14, 17:43
Medlem
laerandes avatar
Det blev KD för hela slanten, kryssade Skyttedal till riksdagen. Riktigt imponerad av henne i valrörelsen.
Citera
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Jag hade tänkt att hoppa över valet idag, men sen råkade jag se expressens första nyhet där de bad och bönade mig att rösta på SD, så jag gick och röstade på 3 x SD.
Citera
Medlem
Socialdemokraterna det klart!

Men vem tror ni vinner?
Citera
2014-09-14, 17:44
Bannlyst
Blev SD x3 för mig!! Mötte två småtjejer som var 130cm långa och fula som stryk som kom ifrån vallokalen och hade F! knappar på bröstet. Löjligt att folk måste stoltstera med vad man röstat på.

Blev även lite "gruff" inne i lokalen när en kvinna och hennes man skulle ta valsedlar och hon tog "för många" enligt honom och hon sa ifrån att hon får välja hur många hon ville .

Själv tog jag piratpartiet och moderaterna sen gick in i båset och tog fram mina SD sedlar
Citera
2014-09-14, 17:44
Medlem
Perticuss avatar
Hade tänkt rösta på alliansen från början men till slut fick det bli SD.
Citera
2014-09-14, 17:45
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narkoluder
Från deras partiprogram:
"Som en nationell uppgift framstår den svenska folkstammens bevarande mot inblandning av mindervärdiga utländska raselement samt motverkandet av invandring till Sverige av icke önskvärda främlingar.
Folkmaterialets bevarande och stärkande är en livsfråga för vår nationella utveckling.
Ett energiskt arbete måste bedrivas för folkhälsans höjande och vårt folk skyddas mot degenererande inflytelser.
Folkfienden alkoholens fördärvliga verkningar måste genom upplysning, lagstiftning och på annat sätt effektivt bekämpas. Målet allmän folknykterhet, får aldrig lämnas ur sikte."

Det verkar som de vill höja krogmomsen
Okej. Faktum kvarstår att detta kommer de aldrig få igenom i Alliansen. Dessutom är de det enda parti som för en rimlig och pragmatisk miljöpolitik och väldigt bra företagarpolitik. För att inte tala om landsbygdspolitiken. Jag är en bondpöjk så du kommer inte få mig att känna ångest för att ha valt Centern.

Vad var egentligen poängen med ditt inlägg?
Citera
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
Tack förtroendet!

Nu ska jag gå på F!:s valvaka. Sverige är i sanning en, när det gäller förstånd och vanligt folkvett, cirkus, tyvärr.

Återkommer med förslag på myndigheter och ministerier.

Du är i sanning född in i krigarkastet!

På självaste F!:s valvaka!

Tror du att det går att rigga en Go-Pro kamera?

Skulle vilja vara en fluga på väggen.
Citera
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Socialdemokraterna det klart!

Men vem tror ni vinner?

S vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera