Citat:
Ursprungligen postat av
Istidraj
Det är rätt många sossar och moderater här också. Visst har vi många SDare här men så ser det ut i landet också. Det är så stigmatiserat att vilja ta hand om sitt land och sin befolkning att jag stödröstade på SD. Personligen så tycker jag att det ska var valfritt att bidra till massinvandringen och mångkulturen. Så att du kan få betala en bonusskatt om du vill. Jag har då inte gått med på att betala för detta folkutbyte så ingen av 7klövern var tilltalande för mig öht då dom allihopa vill motarbeta det jag håller kärast - Sveriges framtid.
Sen så får man nog tänka lite på att det inte sker några förändringar imorgon. Man får rösta för vilket land ens barn och barnbarn ska få växa upp i. Inte fan ska dom behöva gå i överfulla invandrardominerade skolor och ha larmknappar i fickan om dom ska gå köpa godis. Än värre blir det om man har en dotter i Sverige om 15 år. Fy fan.
Ännu värre att vara man. Är man kvinna kan man slippa bli våldtagen om man är försiktig. Men det finns inget som räddar män från kvinnobristen som finns och kommer bli ännu värre.