2014-09-14, 14:52
Medlem
belieberns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeabawz
Lust att utveckla?
Absolut, det kan jag göra!

Riksdag:
F!: Vill ha lite mer action i riksdagen. Avsaknaden av Gudrun har varit smärtsam. Sverige kommer inte vakna förrän det kör ner i diket totalt. Bättre att det sker i så rask takt som möjligt innan alla hunnit emigrera.

Landsting:
FP: Ren rutin

Kommun:
SD: För att jag inte vill att invandrarna ska bo nära mig.
Citera
Medlem
Jag röstade SD i riksdag, landsting och kommun
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrPointyHead
Ingen dynga alls. Många i C som föreslog och slogs för att få in fri invandring i partiprogrammet. Sen tror jag nog att även många i CUF är även medlemmar i C.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15937853.ab

En majoritet inom partiet är emot fri invandring och vill ha reglerad invandring samt en välfärdsstat. Du kan inte tala för hela partiet. Det vore som att säga att SD är ett parti som företräder rasism och diskriminering bara för att några av deras kandidater har uttalat sig rasistiskt.
Citera
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dystopikern
Låt HBTQ-frågorna få sin rättmätiga förstaplats på agendan!

Vilka HBTQ-frågor? Om man vill ha dom på agendan så bör man väl snarare rösta liberalt än på wannabe-kommunisterna i Fi?

Citat:
Ursprungligen postat av Benramin567
Du kan ju citera deras partiprogram i alla fall...

Givetvis kan jag det. Om jag skulle orka. Men du verkar allmänt dum i huvudet, så nej.
Citera
2014-09-14, 14:53
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Conny
Ledande i CIA CHEMTRAILS forskningen.

Och annat foliehatteri som nedläggning av försvar i en tid när världen brinner. :inspirera:
Citera
Medlem
laerandes avatar
Fan vad jag gillar Ulf Adelsohn, såg ni hans intervju på Expressen precis? Mer fokus på vänstervåldet, VPK:s kommunistiska förflutet och en mer sundare förhållning till politiken. Jag röstar på alliansen i år, det är det enda alternativet. Vi kan inte få Löfven som statsminister, det är inte värdigt vårt land.
Citera
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Till riksdagen röstade jag på SD
landstinget V och i kommunvalet röstade jag på MP - taxifuskaren Yvonne Ruwaida
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Japp Men de första resultaten bygger bara på en del av rösterna. Alla röster brukar vara färdigräknade ytterligare några timmar senare. En stund efter midnatt kanske.

Okej men då har vi något att göra ikväll/natt, blir onekligen intressant val, kanske det mest intressanta på flera år.
Citera
2014-09-14, 14:54
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
SvP är hatat av en god orsak. Jag stödjer inte SD's värderingar, men stödjer ändå partiets rätt att finnas, samt att jag kan förstå deras idéer, SvP är bara ett pack hardcore-rasister som vill ha nåt demokratiskt att gömma sig bakom. Du kan säga vad ni vill, hade ert parti fått nåt att säga till om hade Sverige gått käpprätt åt helvete
Sverige befinner sig redan i helvetet och endast ett radikalt parti med ryggrad kan ta oss därifrån.
Citera
2014-09-14, 14:56
Medlem
Juristens avatar
SD,SD,SD

Det enda rationella valet.
Citera
2014-09-14, 14:56
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Okej men då har vi något att göra ikväll/natt, blir onekligen intressant val, kanske det mest intressanta på flera år.

Förmodligen det mest intressanta riksdagsvalet på fyra år i alla fall

Men jo, det kommer bli spännande. Kommer sitta klistrad framför Tvn och Flashback hela kvällen!
Citera
2014-09-14, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beliebern
Absolut, det kan jag göra!

Riksdag:
F!: Vill ha lite mer action i riksdagen. Avsaknaden av Gudrun har varit smärtsam. Sverige kommer inte vakna förrän det kör ner i diket totalt. Bättre att det sker i så rask takt som möjligt innan alla hunnit emigrera.

Landsting:
FP: Ren rutin

Kommun:
SD: För att jag inte vill att invandrarna ska bo nära mig.

Hur fan tänker du här? Du vill ha "mer action" i riksdagen. Tror du riksdagen är ett jävla skämt? Att ta in Gudrun är att blunda ännu mer, det är att famla mer i mörkret än vad man hittills har gjort.

SD i kommun?? Så du röstar in F! i riksdagen (som dessutom vill ha fri invandring) men du vill inte ha invandrarna nära dig? Jävla hycklare. Synd att vissa har rösträtt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in