2014-09-14, 12:37
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Riksdag: SD
Landsting: SvP
Kommun: SvP

Tyvärr blev det SD i valet till riksdagen då det känns taktiskt mer rätt men gillar inte deras politik.
Citera
2014-09-14, 12:38
Medlem
mschiefs avatar
Röstade bara riksdag och det fick bli PP.
Citera
2014-09-14, 12:39
Medlem
Direktdemokraterna i riksdagen, blankt i landsting och kommun. Sent bestämt, läste ett inlägg på Cornucopia. Blir ju ingen riksdagsplats den här gången...men det struntar jag i, det viktiga var att visa mitt tydliga missnöje med hycklarpartierna i sjuklövern.

Jag förstår alla som röstar på SD, men kunde inte förmå mig själv till det.
Citera
2014-09-14, 12:39
Medlem
OldMKenseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Conny
Men nu får du ju den härliga smältdegel inte en journalist eller toppolitker vill ens bo i närheten av .

Grattis!

Medveten om det och avskyr det - men det är för många muppar/stolpskott i SD för att det ska vara möjligt att rösta på dem. Åkesson är utmärkt men Ekeroth, Söder etc etc = vitt slödder.
Citera
2014-09-14, 12:40
Medlem
ThisExiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Jag röstade SD ENBART för att jag hatar PK media och deras äckliga häxjakt.

SAMMA HÄR.
Citera
2014-09-14, 12:40
Avslutad
S i alla val.

Jag tar ställning mot rasister och nazisvin. Jag tror på demokrati och mångfald. Nu sänker vi borgarna och ger 0% inflytande till SD. Det vänder nu.
Citera
2014-09-14, 12:41
Medlem
Riksdag - SD
Landsting - SD
Kommun - C
Citera
Medlem
Pletheneiss avatar
Riksdag: Sossarna
Kommunen: Sossarna
Landsting: Sossarna

Det ska bli kul ikväll att bevittna alla SD:are glädjas och fira över att de fått ynka 10-12 % av rösterna, som om de vore Sveriges största parti

Det här landet byggdes upp av solidaritet och en stark och stabil välfärd, vilket vi har sossarna att tacka för, inga jävla snobbiga moderater som tänker mer på sin plånbok än sin fattiga medmänniska.
Citera
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanilla-Ice
Fi i alla tre. Jag rör mig i samma kretsar som kultureliten.

Jag personröstade på Maria Sjöberg, eftersom vi tycker lika om många frågor enligt SVT:s valkompass (dessutom så skrev hon att hon tycker om Crystal Castles).

Hoppet synes vara förlorat. Eftervärlden kommer att ha mycket att stå i med att söka förklaringar till denna mentala kollaps.
Citera
2014-09-14, 12:43
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Blev ingen röst alls. Blir bara att man kommer bli körd i röven av alliansen eller beskattad till döds och körd i röven av rödgröna. Det enda man kan vara säker på är att man kommer bli körd i röven av MP för dom säljer sig till vem som.

Sen känns det som ett jäkla hyckleri att rösta på någon som ska sätta upp regler som man inte har någon som helst intention att följa att börja med.

Blir skatterna för höga? Ja då skiter jag bara i att betala
Något bidrag jag nekas? Ja då tar jag det iallafall om jag så måste ta fk´s inredning och sälja
Skolan och Sjukvård suger? Ja klart som fan den gör men inte fan använder man sig av den statliga när det finns privata.
Senast redigerad av Kaffenarkomanen 2014-09-14 kl. 12:45.
Citera
Medlem
ThisExiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Landsting: SvP
Kommun: SvP

Tyvärr blev det SD i valet till riksdagen då det känns taktiskt mer rätt men gillar inte deras politik.

Bra gjort min vän.
Citera
Medlem
1876randoms avatar
Hade i förväg tänkt att rösta som följande:

Landsting: M
Kommun: M

Men expressen, tillsammans med övriga media, fick mig att rösta:

Landsting: SD
Kommun: SD

Lyssnade på https://www.youtube.com/watch?v=XqNUknX9lxs innan jag traskade till vallokalen, kändes ganska högtidligt på något vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in