2014-09-14, 11:02
Medlem
Blundettos avatar
Funderade länge på om jag skulle rösta på Fi bara för att jävlas med landet och dess befolkning. Men det blev KD*3.
Citera
2014-09-14, 11:03
Medlem
superflash2s avatar
3 blanka kuvert från mig blev det. Det ända rätta för mig.
Citera
2014-09-14, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettanporta
Är det någon som vet om SD kommer rösta för en höjd a-kassa?
Sverigedemokraterna har presenterat att man vill slopa a-kasseavgifter och höja taket i a-kassan från 680 kronor till 1.200 kronor om dagen. Vad partiet vill mer exakt och i andra frågor kan du läsa här.
Citera
2014-09-14, 11:06
Medlem
Rysssens avatar
SD x3
Citera
Medlem
Split-eds avatar
Riksdag: Sverigedemokraterna
Kommun: Sverigedemokraterna
Landsting: Ett mindre lokalt parti
Citera
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det var en hon.

Och ja, SvP är nazister. Känns det problematiskt? Nazister, nazister, nazister.
Blir du sexuellt upphetsad av att säga det ordet?
Citera
2014-09-14, 11:08
Medlem
Deagle66s avatar
Sverigedemokraterna i alla 3 kuvert!
Citera
2014-09-14, 11:08
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Ska iväg om en liten stund, men blir lite olika..

Riksdag: SD
Landsting: KD
Kommunen: M
Du lägger en röst för Stefan Löfven som statsminister, bara så du vet
Citera
2014-09-14, 11:09
Medlem
FarbrorBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonicman
Till vilket pris som helst och du röstar blankt? Det hade gjort större skillnad om du röstade på någon.

På vilket parti i sådana fall? Jag är gammemoderat, Bohman style.
Citera
2014-09-14, 11:12
Bannlyst
Jag har röstat på SVP kommun landsting riksdag. Man kan inte som alla andra partier snacka om rasism
det första man måste diskutera är har vi råd att ta in alla dessa? Vad vill Reinfeldt egentligen?
Enligt hans bok vill han ju krossa det svenska trygghetsamhället med massinvandring sen gömmer han sig bakom ordet rasism. Media har strypt yttrandefriheten från att alla fick kommentera på aftonbladet och annan media i öppna fält går allt numera via jude/eu/usa kontollerade facebook/twitter/instagram. Där har de en hållhake på oss. Skulle vi tillråga på göra en karriär kan de hota oss med vad vi gjort eller sökt på nätet. Bildt går Eu´s Usa´s väg och inte Sveriges. Jag älskar invandrare och är inte nazist men ska vi ha en massinvandring skall det göras klart för svenskarna vad det innebär o diskuteras öppet. Media säjer inte halva sanningen längre man trixar och det behövs en rejäl förändring för Sverige. Sossarna med sin heder o samhällspatos har jag tappat tron på deras matematik stämmer inte. De har inte heller brytt sig om ärlighet och klara siffror de är bara ute efter makten. De har interna strider och lantisossar går inte ihop med stadsossar.
Citera
2014-09-14, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Du lägger en röst för Stefan Löfven som statsminister, bara så du vet
Ja det är ju väldigt viktigt det här med att Reinfeldt troligen är en bättre statsman än Lövfen, faktiskt viktigare än allting annat, det är så oerhört viktigt att om Löfvens politik skulle vara bättre på alla vis så skulle det ändå vara bättre att rösta Reinfeldt.

OnT:

Riksdag: SD
Landsting: V
Kommun: V

:O
Citera
2014-09-14, 11:13
Medlem
KLP givetvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera