2014-09-13, 14:36
Medlem
napalmenss avatar
David Baas kommer självklart bära dold mikrofon på sig, han kommer smyga runt precis överallt. Det gäller för partiet att hålla sig på en bra nivå även hur mycket man föraktar denne journalist. Däremot tycker jag att SD har all rätt att inte välkomna han där med tanke på vad han sysslar med.

Jag kan dock tänka mig att om SD får ett bra resultat så kommer de nog retas ganska mycket med Baas och tacka han för resultatet och så vidare. Kan bara tänka mig när han står där och biter sig i läppen för att inte ge Björn Söder en höger när han lite småberusad står och skrattar åt David.
Citera
2014-09-13, 14:49
Medlem
Det är på något vis jävligt svenskt att vända andra kinden till och säga: - slå mig gärna på andra kinden också. Även fast man vet att man blir lika kölhalad gång efter annan så ger man dem chans på chans på chans på chans på chans.

WTF liksom?
Citera
2014-09-13, 15:04
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napalmens
David Baas kommer självklart bära dold mikrofon på sig, han kommer smyga runt precis överallt.

Jag hoppas att SD är medveten om risken. Det kan faktiskt inte uteslutas. Så det är bäst att alla närvarande från SD sköter sig och inte ens viskar något olämpligt. Det kan snappas upp.
Citera
2014-09-13, 15:04
Medlem
Kosmos.s avatar
Bjud in Josefsson. Han är smyg SD'are ändå
Citera
2014-09-13, 15:05
Medlem
Spelar ingen roll vilken expressen skickar dom har inget att göra på en SD fest. Så jag hoppas verkligen att han inte blir insläppt.
Citera
2014-09-13, 15:16
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazmazta
SD borde väl istället vara glada och välkomna honom med öppna armar om han hjälpt dem att rensa ut järnrörs-patrask, rasister och fifflare?
Exakt. Och det är så man kommer att göra.
Citera
2014-09-13, 15:18
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkoik
Det är på något vis jävligt svenskt att vända andra kinden till och säga: - slå mig gärna på andra kinden också. Även fast man vet att man blir lika kölhalad gång efter annan så ger man dem chans på chans på chans på chans på chans.

WTF liksom?
SD är ett masochistiskt parti. De gillar att bli förnedrade. Gillar man det så ser man det inte som negativt att det sker gång på gång, snarare tvärtom. Utan sadisten ingen njutning.
Citera
2014-09-13, 15:24
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Låt honom komma in. Och placera honom i en separat skrubb, med tillgång till wifi. Skälet... "vi är måna om din säkerhet, och har dessutom en Securitasvakt, som håller koll på att dörren hålls stängd. Använd mobiltelefonen och kontakta oss om du vill ha nåt att äta eller dricka, vi är angelägna att du skall trivas här i kväll."
Citera
2014-09-13, 15:36
Medlem
tlcswes avatar
Det är enbart en provokation från Expressen att skicka dit stollen. Sen att Mattson säger följande;

Jag utgår ifrån att partiet håller ordning och säkerhet på sitt arrangemang på söndag kväll, säger Thomas Mattsson.

Är också en provokation från fyllot.

Ska vi försöka få Mats Dagerlind till F!:s valvaka?
Vad säger ni?
Senast redigerad av tlcswe 2014-09-13 kl. 15:42.
Citera
2014-09-13, 15:47
Medlem
tOpOffs avatar
Vem kollar ens på Expressens valvaka?
Citera
2014-09-13, 15:54
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Han har inget där att göra.
Men förutser att det blir rubriker från David Baas i stil med "Och det hördes ett avgrundsvrål när valresultatet presenterades"
Haha I så fall hoppas jag att reporten som rapporterar från F!s hörna skriver att "det blev ett kacklande utan dess like" om det nu skulle gå bra för dem.
Citera
2014-09-13, 15:56
Medlem
El Capitanos avatar
Expressen är så uppenbart SD-fientligt och partiskt - de har ju drevat hela veckan - att de har försakat sin rätt att släppas in eftersom de inte rapporterar opartiskt. Varför ska man ha någon genompartisk figur på plats som bara kommer skriva en massa skit hela tiden? Det är ingen rättighet att få gå på ett privat evenemang så Baas kan dra åt helvete som det ynkliga kräk han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in