Nu har Expressen letat reda en mamma som stal 400k från sin egen son för att finansiera sitt eget spelande. Självklart ber hon JÅ att söka hjälp för sitt spelande, "spelet leder till kriminalitet för att man ska kunna fortsätta med sitt spelmissbruk"
Hon backas upp av en person som driver ett rehab som säger att "Jimmie Åkesson är inne på en väldigt farlig väg. Som jag har hört, så ökade han insatserna och spelade allt oftare. Det är ett alarmerande tecken".
En random spelmissbrukare får också plats, "Insatserna var stora – mina största förmögenheter som jag spelade bort var mina två barnfamiljer, säger Kalle Åslund."
Ni hörde det här först! Rösta inte SD, JÅ är på vägen mot kriminalitet och att spela bort sin familj!!!11
http://www.expressen.se/nyheter/erika-var-beroende-av-spel--domdes-till-vard/
Tredje statsmakten va? Känns som en anmälan till DO är berättigad, "journalister" styr ju Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
cubex
Står väl inget där om omsatt.
Informationen man har verkar vara baserad på ett antal insättningar från hans kontokort som tillsammans uppgåt till dryg 500.000.
Hur har man tillgång till hans bankkonton? Det är ett ännu allvarligare brott än om ett spelbolag har läckt.