Citat:
Ursprungligen postat av
travelforum1333
Lol vilken löjlig jämförelse. Riskerar man andras liv på liknande sätt kan man gott gå hädan. Inga sympatier.
Håller med om att det var väldigt idiotiskt att framföra bilen i en hög hastighet den tiden bland andra trafikanter, men jag önskar ingen död bara för det. Vad får du ut av att tycka det var rätt åt dessa personer att dö? Hade det inte varit bättre om dom klarat sig?
Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Håller med dig till viss del men...
Det är inte så att de kört strax över laglig hastighet och råkat krocka med vilt. Detta är jättetråkigt såklart men när man kört otroligt vårdslöst så tycker man inte lika synd.
Jag har också kört i 220km/h, men aldrig på en väg där det finns andra bilar.
Nej det är klart att man inte göra, men det är överdrivet mycket personer som tycker det var rätt att dom dog. Allt jag säger. Skumt att ens kommentera tråden med något sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av
glendale
Jag vill inte skriva något nedsättande om döda, men du triggade det; den här gossen sysslade Hedge fonder, verkade leva för att glassa , utsatte andras liv för fara tidigare idag , så....det kunde vara en större förlust än den här stekaren.
Mycket avund i ditt tänk.
OnT: Höger bakhjul lossnar i hög hastighet, bilen voltar, huvudena skrapas i backen, dödsförklarade på plats eller vid ankomst till sjukhus. Tidningarna fick väl veta att de endast hade livshotande skador pga. anhöriga måste kontaktas först (inte särskilt vanligt med en grön lambo och inte särskilt kul att få veta från AB att ens barn/vän/pojkvän etc. dog i kraschen). Undrar vad som orsakade att hjulet lossnade.