2014-08-28, 02:58
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
"Tvshoppen"...?

ja var ju lite väl hög på ert 4F-PVP, så då lät extra roligt att skriva tvshoppen hehe, inom parantes är det er shop jag syftar på.
Ser fram emot den till helgen
Citera
2014-08-28, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
ja var ju lite väl hög på ert 4F-PVP, så då lät extra roligt att skriva tvshoppen hehe, inom parantes är det er shop jag syftar på.
Ser fram emot den till helgen

Jag tror du skådade in i framtiden där, vilken rc-shop blir först med tv-reklam?
"Otränad, trött, nedstämd? Dj abflex och hans magiska pulver sätter spring i benen på dig! Men vänta, det är mer, ring inom 20 min och få lite till, ta mer...braaaa!"
Citera
2014-08-29, 16:42
Medlem
jonness avatar
tryckte upp 125mg EFLEA nyss i snoken, lite mer glad känner jag mig efter 10min.
Citera
2014-08-29, 17:13
Medlem
Halmgriss avatar
Citat:
tryckte upp 125mg EFLEA nyss i snoken, lite mer glad känner jag mig efter 10min.

tell us more! du verkar nämligen vara den första som testar (det jag antar är) aromers batch!
Citera
2014-08-30, 00:14
Medlem
Citat:

Hur gick det här då??
Citera
2014-08-30, 13:32
Medlem
jonness avatar
ja aromers batch, blev lite gladare o kände mig lite uppåt i totalt sätt en halvtimme, inget mer. Inte ens i närheten av något CS effekt. Inga mdma lika effekter i övrigt. STämningen var god annars, bra musik, men enbart lite mer glad. Fick för övrigt blodblandat snor pga det.
Körde ifs 4F-PVP tidigare under dagen. Ska testa att bomba resten av innehållet dvs 125mg istället för snorta om några dagar.

Får jag inte bättre effekt med bomb kan detlika gärna kan vara placebo. Men nej än så länge inte ens i närheten av CS ännu mindre MDMA, kunde utan svårigheter somna sen.
Citera
2014-08-30, 21:18
Medlem
jonness avatar
bombade 125mg för 2 timmar sen. Noll effekt. Tyvärr. Var bättre i näsan även om det kan lika gärna varit placebo då...
MAO Helt verkningslös substans.
Citera
2014-09-06, 22:18
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
bombade 125mg för 2 timmar sen. Noll effekt. Tyvärr. Var bättre i näsan även om det kan lika gärna varit placebo då...
MAO Helt verkningslös substans.

Kör ett test av EFLEA á 150mg intransalt då tidigare försök med 2-AIMP ej gav resultat tyvärr.
Uppdaterar om intresse dyker upp
/Xenoxx
Citera
2014-09-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenofluro-Ei
Kör ett test av EFLEA á 150mg intransalt då tidigare försök med 2-AIMP ej gav resultat tyvärr.
/Xenoxx

Klart intresse finns. Uppdatera i tråden här bara, inte på PM till någon eftersom att det ligger i allmänhetens intresse att veta om substansen är verkningslös eller inte.

Lycka till!
Citera
2014-09-06, 23:37
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenofluro-Ei
Kör ett test av EFLEA á 150mg intranasalt då tidigare försök med 2-AIMP ej gav resultat tyvärr.
/Xenoxx

Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Klart intresse finns. Uppdatera i tråden här bara, inte på PM till någon eftersom att det ligger i allmänhetens intresse att veta om substansen är verkningslös eller inte.

Lycka till!

Farenhigh: EFLEA á 150mg administrerades via intranasalt intag.
Vital status, CNS-status & Kardiovaskulär funktion/status är utan anmärkning.
Senaste mätnings data av vitala parametrar (kl 23.25): Blodtryck 119/83, Hjärtfrekvens: 109bpm, Syresättning (SpO2): 98%-99%, Kroppstemperatur: 37.2 Celsius, CNS-Status: Pupill dilatations ökning ca 3 millimeter.

EFLEA's verknings effekter: Euforisk glädje, värmekänsla med välbehag i kroppen, förstärkt upplevelse av musik med andra ord djupare toner och visuellt är färger något förstärkt men detta får inte glömmas lätthet för skratt åt tankar och mycket "Cotton feeling"
'

/Xenoxx
Citera
2014-09-07, 15:10
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
EFLEA är helt klart en intressant substans & fler kliniska forsknings studier kommer genomföras då potential & intressanta effekter upptäcktes under första studien av EFLEA
/ Xenoxx
Citera
2014-10-02, 19:13
Medlem
KekeTGs avatar
Någon mer som testat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem