2014-09-06, 18:53
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azazo
Heter antisemiten Catharina Strandqvist? Nu blir jag förvirrad. Jag trodde namnet var Dayana Jadarian?

Oj jävlar finns det bilder på henne bärandes dessa hakkors? Nej?

Det var en sdare som också skickat liknande länk och han fick inte förstasidan på Aftonbladet så tro inte att det bara SDare.

Hur är det med kompisen som kom hit och grinade att hennes jävla fittkompis inte var en sån? Haha..
Citera
2014-09-06, 18:55
Medlem
tlcswes avatar
Vad tror ni om söndag, måndag eller tisdag?
Kommer vi få se 10år gamla, opublicerade bilder, när Fridolin är ute i skogen och skjuter vårtsvin?
Eller är det naivt?
Citera
2014-09-06, 18:57
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte75
Med tanke på att SD är ett judeparti så är det ju lite komiskt att folk tror att dom är nazister
Det är väl därför deras medlemmar blir så butthurt när dom får se svastikan.
Citera
2014-09-06, 19:15
Medlem
EXPRESSEN IDAG MED NYA HEMBESÖK HOS SD-POLITIKER

David Baas i aktion!

Publiceras i morgon?
Citera
2014-09-06, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Och sen beror det, som sagt, på partiernas egna ageranden. SD bjuder in till såna här lynchningar eftersom man alltid gör som media vill. De andra partierna bestämmer själva, och gör det svårare för media. Med tiden leder det till att effekt/drevinsats blir för liten för media att orka dreva mer än när man verkligen vill ha bort någon (typ Juholt). Med SD är effekt/drevinsats så god att de finner det värt att köra oftare. Sen hatar de såklart SD mer och skulle väl dreva mer mot dem oavsett, men SD har själva bjudit in till dagens extrema situation.

Nja, media väljer enbart att inte rapportera om sina myspartier. De vill enbart neutralisera fienden.
Citera
2014-09-06, 19:41
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrrenHans
Nja, media väljer enbart att inte rapportera om sina myspartier. De vill enbart neutralisera fienden.
Expo har legat på Centerpartiet ganska hårt efter Duke-länkningen. Partiet försvarar henne.
Citera
2014-09-06, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Vad tror ni om söndag, måndag eller tisdag?
Kommer vi få se 10år gamla, opublicerade bilder, när Fridolin är ute i skogen och skjuter vårtsvin?
Eller är det naivt?

Kanske kan man få se Romson liggandes naken i sin egna spya på en studentfest för 35 år sedan?
Citera
2014-09-06, 19:43
Bannlyst
Citat:
Expo har legat på Centerpartiet ganska hårt efter Duke-länkningen. Partiet försvarar henne.

Och hur var det med de övriga partierna?

Sen vad menas med hårt? Kan du redogöra för det hårda?
Citera
2014-09-06, 19:45
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrrenHans
Och hur var det med de övriga partierna?
Jag håller med om att media är mycket mycket hårdare mot SD än andra partier. Min kritik mot SD handlar om att jag till viss del anser att partiet bjudit in till sådana drev, eftersom man belönat dem.
Citat:
Sen vad menas med hårt? Kan du redogöra för det hårda?
Skrivit artiklar, legat på ordföranden och representanter, krävt uttalanden etc.
Citera
2014-09-06, 19:51
Medlem
CatofEyes avatar
Citat:
Jag håller med om att media är mycket mycket hårdare mot SD än andra partier. Min kritik mot SD handlar om att jag till viss del anser att partiet bjudit in till sådana drev, eftersom man belönat dem.
Skrivit artiklar, legat på ordföranden och representanter, krävt uttalanden etc.
Samt det är väl som så vissa inom partiet gör karriär på, dvs ligga
Nej ett sk "nationalistiskt parti" utan en grund på etnicitet har ingen framtid.
Citera
2014-09-06, 19:55
Bannlyst
Citat:

Inget jag hört om. Finns inget om något av detta i den tråden på forumet. Tror inte det skrivits värst många ord i media kring denne, medans det görs löp om SD för varje liten bagatell.
Citera
2014-09-06, 20:01
Medlem
Slottsherres avatar
Ha, ha! Vilken efterbliven subba. Förmodligen trodde hon att hon var rolig. Tyvärr finns det alldeles för många mongon av hennes kaliber på SD:s listor. Se till att ni inte röstar in dom i Riksdagen bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in