Sitter här och har imundigat min sedvanliga 75mg'are & skall snart lägga mig ner och lyssna på en ljudbok, så som jag alltid gjort i flera år.
(Det är min "vaggvisa" som får mig att sova gott. Förena nytta med nöje.

)
Något jag lagt märke till nu under de två månaderna jag haft 3 x 75mg per dag, trots att jag skippar någon kapsel emellanåt pga jag känner mig "mättad" - är att när jag ligger och blundar och lyssnar på ljudboken så blir saker och ting som jag hör från ljudboken mycket... äh... "visuella"(?)... i brist på andra ord.
Det är som om jag halvsover/halvdrömmer - fast det är med full fokus på det som berättas i mitt öra från uppläsaren av ljudboken och i ett mer vivid/levande stadie.
"Ser"/visualiserar/fantiserar mycket bättre på Lyrica i det stadiet. Och det är ett stort plus!
Finns ju inget bättre än att mer eller mindre ligga, och mentalt få alltihop (ljudboken) uppspelat, som en film i huvudet menar jag.
Finns det fler av er Lyrica-användare som "visualiserar" mer & bättre när ni blundar/skall somna utav Lyrica?
(Inte nödvändigtvis att ni ligger och lyssnar på en ljudbok, men kanske ligger och funderar, lyssnar på musik eller något annat istället)