Citat:
Ursprungligen postat av
Kaviarkommunist
Säger du i egenskap av FBs mest ökända fanatiker. Du kommer ju verkligen aldrig med något av värde i dina inlägg, utan bara en massa skit om hur illa du tycker om SD. En värdelös existens, helt enkelt.
Det är ingen SDare här som tycker att hon har gjort rätt. Däremot tycker vi alla att media inte sköter sitt jobb som de ska. Hur ärligt är det egentligen att sitta och hålla på såna här saker tills veckan innan valet? 0 självkritik.
1. Jag kommer inte med nåt värde. Men ändå bemödar du dig att svara.
2. Ja jag tycker illa om sekten SD. So?
3. Ingen här tycker hon gör rätt? Nja. Gå tillbaka och läs vad damage controllers-gänget från sd skriver.
4. Du tycker inte media sköter det rätt? Öööö? Nu är det DU som är puckad! Om media får in ett tips på en folkvald politiker som står högst upp på valbarlista i en pikär och idiotisk situation. Ska de då nätet skriva om det.
Det är väl bättre att få ut det nu än efter valet? Idioter inom politiken ska väl rensas ut? Ni har ju själva nolltolenars mot rasism. Men du väljer att gå på budbäraren istället för stolpskottet. Vad säger det om dig?
Du vill helt enkelt styra när media ska skriva om er skit.
Jisses.
Media gräver upp shit om alla och slänger fram det, Mona Sahlin, Håkan Juholt rök snabbt, Littorin, Reinfeldt farsas fiffel, alholist Schyman. Osv osv
Listan kan göras lång.
5. Fråga dig istället vad är som gör att ni SDare istället för att gå på idioterna i erat eget led väljer stället väljer att skylla allt på media? Hade ni inte dragit till er rättshaverister, rasister, nazister och idioter hade det inte skrivits ett skit om er. Titta inåt. Hoppa inte på mig eller media för att era företrädare är clowner. Du har ju valt parti. Fyllt med skitstövlar. Stå för er rasism istället.