2014-09-05, 15:13
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hur skulle hon agerat för att du skulle kunnat stödja SD?
Hennes agerande har inget med det här att göra. Partiet hade kunnat skydda sin unga företrädare från vidriga journalisters drev. Det är partiets agerande som gör att jag inte kan stödja partiet, inte kvinnans.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Idag ser vi ytterligare ett lågt och vidrigt försök till smutskastning av expressen. En bild från någon fest där en ung tjej påstås bära ett hakkors, SJÄLVKLART något alla Sverigedemokrater och alla i Sverigedemokraternas ledning tar avstånd ifrån.:

Jag kallar det ännu ett avslöjande av hur SD är ! En åsna blir inte någon zebra bara för att man målar ränder på den. SD var och är ett nazistiskt och rasistiskt parti. Kom inte med att " läs SDs partiprogram, för det är jag inte intresserad av. Jag ser hur ni SD är aktiva både här på FB och andra rasistiska siter .
Citera
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano

Lär dig skilja på kungligheterna. Dina uppgifter stämmer icke.

Ajuste, Harry var det ju.
Citera
2014-09-05, 15:14
Medlem
Dimaks avatar
Klart hon skall avgå, Man har försökt i fyra år att plocka bort sånt här dumhet sen gör en i toppen det i Halland fyrfan för henne!
Citera
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Fast nu har hon hoppat av från sina politiska uppdrag så känns föga troligt att bilden skulle vara fake.

De flesta tycker nog inte att en nazistisk armbindel är harmlös.

Det beror på sammanhang. I ett privat sammanhang när man skojar med några vänner är det harmlöst. I officiella sammanhang , tex vid torgmöten hade det varit en helt annan sak.
Sd är patetiska, det går inte att beskriva deras ryggradslöshet på annat sätt. Ett parti som blivit så tämjt att deras prat om etablissemang inte längre håller, de är inte ett dugg bättre själva.
Citera
Medlem
Ratis avatar
Jag har ingenting emot SDs politik. Föredrar dom i många frågor.
Men deras politiker. Dom klantar till sig gång på gång. Skulle behövas en rejäl rensning där.
Citera
2014-09-05, 15:15
Medlem
Insanums avatar
Ni alla som var 100 % säkra på att det var photoshopat. Glöm inte att sätta på er foliehatten till helgen. Det är fullt med konspirationer där ute!
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hennes agerande har inget med det här att göra. Partiet hade kunnat skydda sin unga företrädare från vidriga journalisters drev. Det är partiets agerande som gör att jag inte kan stödja partiet, inte kvinnans.
Ok, då är jag med.
Citera
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jag har ingenting emot SDs politik. Föredrar dom i många frågor.
Men deras politiker. Dom klantar till sig gång på gång. Skulle behövas en rejäl rensning där.
De försöker men det är jobbigt att hålla koll på alla, tycker alla bör skörta sig och inte göra sånt här!
Citera
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av call-it
Jag kallar det ännu ett avslöjande av hur SD är ! En åsna blir inte någon zebra bara för att man målar ränder på den. SD var och är ett nazistiskt och rasistiskt parti. Kom inte med att " läs SDs partiprogram, för det är jag inte intresserad av. Jag ser hur ni SD är aktiva både här på FB och andra rasistiska siter .

Här köper miljöpartist sex. April 2014
http://www.goteborgsfria.se/artikel/113978

Är MP ett kvinnofientligt parti nu?
Citera
2014-09-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
En ung tjej får en bild tagen av sig med en viss symbol och utan att veta sammanhanget så börjar hennes egna partikamrater att hetsa mot henne likt psykfallsvänstern och kräver uteslutning.

Värderar inte SD yttrandefriheten högre än såhär och vart fan tog kamratskapen vägen? Ni hann knappt få några bevis innan ni började vråla ut ert hat mot nazzzziiiiizzzteeer.

Tröttnar du inte på att upprepa dig? Har du inte fått tillräckliga svar från SD'are här i tråden? Är du trög? Ge upp för fan och kom med nått nytt istället..
Citera
2014-09-05, 15:16
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Klart hon skall avgå, Man har försökt i fyra år att plocka bort sånt här dumhet sen gör en i toppen det i Halland fyrfan för henne!
Ja usch vad hemskt med en symbol! Sådan otäck yttrandefrihet kan vi inte ha i Åkessons lilla junta!

Citat:
Ursprungligen postat av muto_kenji
Jag har problem att placera in "judisk" på den politiska skalan, kan du hjälpa mig med det?

Så du menar att att de blå färgade(borgerliga) tidningarna inte kommer att arbeta för en seger åt alliansen? Dummaste jag har hört! Det är ju bara att kolla på den här djupt politiskt färgade artikeln i Expressen för några dagar sedan.

http://www.expressen.se/nyheter/facket-uppmanade-henne-att-rosta-pa-s/
Dom familjer som jag listade i mitt inlägg är judiska och självklart kommer dom att stödja både blåa och röda partier. På det sättet kan dom vara säkra på att alltid stå bakom den vinnande sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in