2014-09-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Det är ju ni Sverigedemokrater som brukar gråta blod så fort någon blir utslängd ur andra partier på grund av "rasism". Vill ni ha verklig yttrandefrihet eller inte?

Först och främst, jag är inte SD:are och i min bok är inte yttrandefrihet förenat med nazism, hat och fördomar.

Att du och dina partivänner är patetiska internetkrigare säger det mesta om hur ynkliga ni är. Ni vill inte ha yttrandefrihet, ni yttrar er bakom stängda dörrar dörrar där ni inte kan ses, bara höras och där er identitet hålls hemlig. Patetiska avskum.
Citera
2014-09-05, 13:04
Medlem
Snuttepuffs avatar
Citat:
Så yttrandefriheten skall sättas på undantagstillstånd inför vissa symboler?

Det har den redan. Det finns i lagstiftningen. Fast det vet du, nu gör du dig bara dummare än vanligt.
Citera
2014-09-05, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Först och främst, jag är inte SD:are och i min bok är inte yttrandefrihet förenat med nazism, hat och fördomar.

Att du och dina partivänner är patetiska internetkrigare säger det mesta om hur ynkliga ni är. Ni vill inte ha yttrandefrihet, ni yttrar er bakom stängda dörrar dörrar där ni inte kan ses, bara höras och där er identitet hålls hemlig. Patetiska avskum.

Men du håller med om att en individ i samhället har rätt att använda sig av yttrandefrihet för att värda sina åsikter; oavsett om dessa är nazistiska, hatiska eller innehåller fördommar?
Citera
2014-09-05, 13:06
Medlem
KreugerGulds avatar
Bilden kan ju vara Ändrad i Photoshop,
Citera
Medlem
Skoguls avatar
BREAKING NEWS!

Hon hade inte bara en bindel utan två!

Kod:
http://imgur.com/ugQdCPv

Vet inte vad som är sant i det här fallet men man skall inte alltid tro på allt man ser. Den här bilden är manipulerad i photoshop med hjälp av de enklaste funktionerna. Tog ca en kvart och jag är ingen expert.
Citera
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Okej att ljuga om sitt yrke också?
Nej men det kan mycket väl ha skett ett missförstånd så det är fult gjort av SD anhängare att vara så snabba med att fördöma sin partikamrat.

Citat:
Ursprungligen postat av Snuttepuff
Det har den redan. Det finns i lagstiftningen. Fast det vet du, nu gör du dig bara dummare än vanligt.
Och det tycker du är bra? Jag trodde att SD fortfarande var emot HMF lagen men ni kanske har ändrat er i den frågan med?
Citera
2014-09-05, 13:07
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogul
BREAKING NEWS!

Kod:

Vet inte vad som är sant i det här fallet men man skall inte alltid tro på allt man ser. Den här bilden är manipulerad i photoshop med hjälp av de enklaste funktionerna. Tog ca en kvart och jag är ingen expert.

Coolt att du också märkte att bilden är ändrad i Photoshop.
Citera
2014-09-05, 13:08
Medlem
Snuttepuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogul
BREAKING NEWS!

Kod:

Fy fan, det där såg jävligt äkta ut!
Citera
2014-09-05, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andejoha
Men du håller med om att en individ i samhället har rätt att använda sig av yttrandefrihet för att värda sina åsikter; oavsett om dessa är nazistiska, hatiska eller innehåller fördommar?

Det stavas "fördomar" och inte "fördommar".
Nej, jag håller inte med om att nazistiska och hatiska åsikter ska vara förenat med yttrandefrihet.
Citera
2014-09-05, 13:10
Medlem
Snuttepuffs avatar
Citat:
Nej men det kan mycket väl ha skett ett missförstånd så det är fult gjort av SD anhängare att vara så snabba med att fördöma sin partikamrat.

Och det tycker du är bra? Jag trodde att SD fortfarande var emot HMF lagen men ni kanske har ändrat er i den frågan med?

Ja, jag anser (som SD-väljare) att exempelvis nazistsymboler eller symboler med anknytning till religiös extremism (exempelvis ISIS-flaggor) borde, eller ska fortsatt vara, förbjudna.

Jag är nationalist, inte tok-liberal.
Citera
2014-09-05, 13:12
Medlem
Citat:

Det är ju detta då ert korthus fallerar varje gång, så fort det handlar om en individ vars åsikter är lika era, ja, då skyddar ni individen och bortförklarar alla dennes felsteg.

Däremot om det är en motståndare av något slag, då kan ni dra ihop de mest absurda lögnerna på era hatbloggar. Det finns ingen balans i er idioti.
Citera
2014-09-05, 13:12
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Nyheten faller nu snabbt ner på expressen.se.

Har det tillkommit något nytt som gör att Expressen börjar dra åt sig öronen?

Det verkar inte bättre.

Det är troligen så att nyheten tagits emot, värderats, allmänheten (utanför Halmstad kommun) gäspar en smula och går vidare.

Nu handlar det hela om en tämligen obetydlig representant för ett parti där det förväntas den här sortens stolleprov, och mer än så (eller mindre än så) är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in