2014-09-05, 09:41
Medlem
Elohirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellania
Aftonhoran avslöjar...

Vänsterdräggen på Aftonhoran gör nu ett tappert amatörmässigt försök att påverka opinionen till nackdel för SD sista veckan före valet!!!

Denna gång gäller det momsfiffel som stollarna på Aftonhoran påstår att JÅ är ansvarig för...

Vänsterdräggen gör nog sitt bästa för att misskreditera SD - i vanlig ordning - som dom brukar...

Men tyvärr räcker med största säkerhet Aftonhorans infantilt låga kreativitetsnivå inte till, för att påverka SD:s kommande position som supervågmästare!

Jag tror att det bästa är att ignorera den lägsta smutskastningsskiten. Man spelar bara dem i händerna att ens kommentera dräggen.
2014-09-05, 09:52
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
11,3% i YouGov/Metro

http://www.metro.se/nyheter/valjarna-har-fortroende-for-s-och-for-reinfeldt/EVHnid!2dYpVg1dSOHf2/

Detta, mina vänner är drömresultatet. Allt stämmer.

- SD med marginal 3e största parti
- SD vågmästare så att det visslar om det.
- Många bortkastade röster F! utan att de kommer in (3%)
- Moderaterna rasar tillräckligt för att Reinfeldt ska ifrågasättas. Backar nästan 10% från 2010
- C, FP, KD tillräckligt små för att de ska tappa självförtroendet rejält

Låt oss hoppas att YouGov gjort jobbet perfekt.

.
2014-09-05, 09:54
Medlem
Elohirs avatar
Citat:
Metro har även frågat 44 kändisar om vad dom ska rösta på, 99% Miljöpartister o vänsterpartister

Dom lyckades hör och häpna inte finna någon Sverigedemokrat bland kultur-eliten

http://www.metro.se/nyheter/44-kandisar-sa-kommer-vi-att-rosta-i-valet/EVHnid!sHSSHPl4F5U5I/

Dom borde ställas mot väggen och fråga dom om det är hårt drabbade fattigpensionärer, arbetslösa ungdomar svårt lönedumpade anställda i branscher som blir övervällda av "nyanlända" med skattetyngda som skall finansiera "lönebidrag" som skall finansiera en monstruös nationell börda 150 miljarder de närmaste åren med hela välfärdspaketet med försörjnings och emigrationspolitik istället för som sd ha en just flyktinghjälp och inte just försörjningspolitik åt alla som vill till Sverige. De flesta män, kvinnorna med barn lämnar männen därnere enligt vad fakta visar nu i ISISområdena.

Hjärta i Sverige verkar dom inte ha.

För Sveriges väl normalisera massinvandringen.
2014-09-05, 09:57
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Citat:
Metro har även frågat 44 kändisar om vad dom ska rösta på, 99% Miljöpartister o vänsterpartister

http://www.metro.se/nyheter/44-kandisar-sa-kommer-vi-att-rosta-i-valet/EVHnid!sHSSHPl4F5U5I/

Det är ganska självklart att dessa kulturarbetare inte vill bli paria inom kretsen och skulle aldrig yppa att de röstar SD. Innan 2010 var det till och med ytterst tveksamt att någon av dessa skulle ens våga rösta mer höger än S. I dag har spelplanen breddats lite och man vågar iallafall säga att man röstar M/FP utan att riskera utfrysning.
2014-09-05, 10:36
Medlem
Bellanias avatar
Aftonhoran avslöjar...

Vänsterdräggen i Aftonhoran fortsätter även i dag köra hårt med påstådd momsfiffel av JÅ!

Avsikten är givetvis att påverka opinionen negativt för SD - och givetvis att flytta besvärande fokus på de oerhörda framtida samhällsproblem som Sverige och svenskarna står inför - och som SD är det enda parti som inser konsekvenserna och har konkreta lösningar på...

Men att hindra SD från att bli supervågmästare i valet, klarar inte vänsterdräggen på Aftonhoran...
2014-09-05, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Vilket var väldigt väntat som sagt

Men eftersom senaste mätningen var plus 3 procentenheter och ett riktigt stort rekord så är det ändå en mycket bra siffra för att vara Demoskop. Mätningen innan den senaste på 12,2% var 9,2%, vi har alltså behållit 1,6 procentenheter från förrförra mätningen vilket är mycket bra.

Yep och i morgon kommer en eller 2 styck på 8% med domedagsrubriker om att väljarna har tröttnat på alla skandaler och överger SD.

Jag får väl gå till vallokalen och nolla min förtidsröst. Nu blir det F! för hela slanten
2014-09-05, 11:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnvandrare
Yep och i morgon kommer en eller 2 styck på 8% med domedagsrubriker om att väljarna har tröttnat på alla skandaler och överger SD.

Jag får väl gå till vallokalen och nolla min förtidsröst. Nu blir det F! för hela slanten
Vi minns ju alla detta stora hot mot SD som TV4 rapporterade om i våras. (eller inte).

Citat:
"Det här är ett hot mot SD som på sikt kan leda till en nedgång i opinionen" säger TV4Nyheternas Anders Pihlblad om Malena Ernmans SD-kritik på Twitter. Sångerskan skrev: "Jag är hovsångerska. Eller som SD säger: vänsterextremist". Tweeten fick massiv respons och flera följde efter.

Det enda man kan vara säker på är denna typ av trams inte längre har någon effekt, det har det förmodligen aldrig haft, mer än i journalisternas hjärnor.
2014-09-05, 11:15
Medlem
Elohirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnvandrare

Ingen chans, sådänt här har ingen större effekt på opinionen visar erfarenheten. Jimmie kan ju enkelt kontra Borg om varför han inte själv står upp för "redovisningsplikt" om invandringskostnaderna innan valet. Det är politik och drabbar hela sveriges medborgare, någon otydlighet om detta är naturligtvis bara smutsigt spel. Inget konstigt har skett sd revisor försäkrar.
2014-09-05, 11:24
Medlem
Floragatans avatar
Citat:

Min uppfattning är att kulturarbetare röstar ännu mer egoistiskt än andra människor, dvs man röstar på partier man tror kommer vara frikostiga med pengar till "kulturen". Till detta kommer naturligtvis en vilja att uppvisa rätt åsikter.
2014-09-05, 11:30
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Min uppfattning är att kulturarbetare röstar ännu mer egoistiskt än andra människor, dvs man röstar på partier man tror kommer vara frikostiga med pengar till "kulturen". Till detta kommer naturligtvis en vilja att uppvisa rätt åsikter.
Visst är det så i stor utsträckning. Man fungerar som maktens hovnarrar & är helt beroende av skattepengar för att försörja sig.
2014-09-05, 12:22
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Det förstnämnda skulle ju i varje fall vara ett pragmatiskt om än kortsiktigt val av parti från kulturarbetarna. Min erfarenhet är dock att det i dom flesta fallen handlar om slentrianmässiga ställningstaganden styrda av rådande konsensus inom sekten.

Det finns vanligtvis inget klartänkt samtal inom den gruppen om politik, utan bara lite olika varianter av "upprop" baserat på samma gamla rollindelning där vita rika människor på diffusa grunder förklaras vara onda – och allt som inte är svenskt och straight får en gloria på huvudet och automagiskt kungörs klanderfritt.

När kulturarbetaren har utfört dessa rituella ställningstaganden så går hen tillbaka till Mosebacke för syssla med det hen gör 90% av sin tid, dvs navelskåderi.
Senast redigerad av Douche-chill 2014-09-05 kl. 12:25.
2014-09-05, 12:27
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Visst är det så i stor utsträckning. Man fungerar som maktens hovnarrar & är helt beroende av skattepengar för att försörja sig.

Som t.ex. Paolo Roberto som brydde sig om skatt och moms eftersom det skulle påverka hans företag.
Han var även väldigt tydlig med att poängtera att han inte under några vilkor kunde tänka sig att rösta på ett parti som skulle kunna tänka sig att ge vänsterpartiet en plats i en regering.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in