2014-09-05, 08:55
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Har du en bättre förklaring till att armbindan ser onaturlig ut?

Jag tycker inte den ser onaturlig ut.
Citera
2014-09-05, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Idag ser vi ytterligare ett lågt och vidrigt försök till smutskastning av expressen. En bild från någon fest där en ung tjej påstås bära ett hakkors, SJÄLVKLART något alla Sverigedemokrater och alla i Sverigedemokraternas ledning tar avstånd ifrån. Det har ingenting med vårt parti att göra på något minsta sätt och bekräftas detta lär hon ju åka ut med huvudet före precis som alla som beter sig på ett sådant sätt.

Det är bara låga, ynkliga och fega påhopp som dom suttit och hållit på i flera år på expressen, aftonbladet och expo. Det går inte till så i en demokrati att man sitter och ruvar på saker om ett enskilt parti i flera år och smäller upp sensationer sista veckorna före ett val, det är enbart sabotage och smutskastning.

Expo, aftonbladet och expressen vet MYCKET VÄL att det här inte har något som helst med Sverigedemokraterna att göra. Och att om det stämmer så kommer personen ifråga kastas ut ur partiet utan minsta tvekan om man beter sig på det sättet

Givetvis kommer hon åka ur partiet, det är väl alla eniga om. Men trots att detta må vara ett försök till smutskastning osv. (det gapar ni om varje gång något liknande inträffar) så är det väl märkligt att detta sker gång på gång inom just sverigedemokraterna ? Är det inte lite oroväckande att just dessa individer söker sig till "ert" parti ?
Citera
Medlem
Fred Friendlys avatar
Får hon sparken eller är nolltoleransen ett påhitt?
Sedan att en del av er väljer att vända på det och se det som "smutskastning" och annat är ju bara för ynkligt. Ni är ju inte rasister säger ni och här avslöjas en skenhelig SD-politiker som nazist. Det är bra arbete av media, inte sant?
Citera
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Är det meningen att jag som är mitt i livet, uppfostrat barn, sett nära och kära dö, ska uppröras över vad en 17-årig tjej har gjort eller inte?

Hur ska jag då känna inför en statsminister som vid betydligt högre ålder skrev en bok som var ett enda karaktärsmord på sitt eget folk? En bok vars existens det smusslas med och inte en enda journalist i press, tv och radio kan ansätta landsförrädaren om.

Jag synar svastikan med fyra dussin kommunistiska överlöpare i V som stödde östeuropeiska totalitära diktaturer, och höjer med några pedofilmiljöpartister och en islamistisk M-riksdagsledamot.

Snart är mitt folk i majoritet överlöpare, rövslickare och nyttiga idioter, och förfallet har skett på kortare tid än ett människoliv.
Senast redigerad av sjalvebastedrang 2014-09-05 kl. 08:57. Anledning: stavning
Citera
2014-09-05, 08:58
Medlem
RonPaul2008s avatar
Något underligt är varför en som JOBBAR på EXPO skriver artiklar åt Hallandsposten:
http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.3409881-sd-politiker-stadar-ikladd-nazi-symbol

Kenny Hjälte, var det inte han som försvarade kommunism samt rev ner SD-reklam inifrån bussar förra valet?
Citera
2014-09-05, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Idag ser vi ytterligare ett lågt och vidrigt försök till smutskastning av expressen. En bild från någon fest där en ung tjej påstås bära ett hakkors, SJÄLVKLART något alla Sverigedemokrater och alla i Sverigedemokraternas ledning tar avstånd ifrån. Det har ingenting med vårt parti att göra på något minsta sätt och bekräftas detta lär hon ju åka ut med huvudet före precis som alla som beter sig på ett sådant sätt.

Det är bara låga, ynkliga och fega påhopp som dom suttit och hållit på i flera år på expressen, aftonbladet och expo. Det går inte till så i en demokrati att man sitter och ruvar på saker om ett enskilt parti i flera år och smäller upp sensationer sista veckorna före ett val, det är enbart sabotage och smutskastning.

Expo, aftonbladet och expressen vet MYCKET VÄL att det här inte har något som helst med Sverigedemokraterna att göra. Och att om det stämmer så kommer personen ifråga kastas ut ur partiet utan minsta tvekan om man beter sig på det sättet

Din jävla pajas. Anser du att bilden är photoshoppad? Är det så? Så fort det är något negativt om SD så har ni bortförklaringar till ALLT. Jävla Kalle Anka parti. Så fort någon annan anklagas för nåt är ni som gamar över roadkills.
Citera
2014-09-05, 08:59
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheretheslimelive
8711, det verkar nästan som att du har personligt intresse av att förminska detta. Självklart är det bara en SD-are som skulle komma på tanken att ha naziarmbindel. Självklart är det fullkomligt idiotiskt. Självklart ska personen ifråga inte vara tänkbar för några som helst förtroendeuppdrag i politiken. Självklart är det inte ett lågt och fegt påhopp av media, utan något som personen själv får ansvara för, som vuxen människa.

Och Prins Harry då...
Citera
2014-09-05, 09:04
Medlem
Säkert en fylletävling och sedan fick hon bära armbindeln som straff. Om bilderna inte är photoshoppade kan jag tänka mig denna förklaring.
Tror knappast tjejen är nazist.
Citera
2014-09-05, 09:05
Medlem
Men det finns bilder på det, hur kan du då förneka det?
- Det här känns väldigt knepigt, för det har jag inte gjort, det skulle inte falla mig in. Jag tar definitivt avstånd från sådant. Det har jag inget med att göra. Jag blir nästan chockad här, säger Catharina Strandqvist.
Hon vill inte heller träffa Expressen för att få se bilderna och blir upprörd när hon får höra att bilderna publiceras.

Hon blir nästan chockad. Inte riktigt chockad, men närapå!
Och hon blir upprörd över att bilder har publicerats som hon är bergsäker på inte ens finns och vägrar titta på de. Klart som fan att hon nästan är chockad då!
Citera
2014-09-05, 09:06
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTXn666
Är överens med dig här, finns fler märkliga detaljer som behöver synas lite närmre i sömmarna innan fler slutsatser dras och "dom avkunnas" mot flickan ifråga.

Expo har ju inte tagit bilden själva och personen som tog bilden kan ju i så fall bara publicera originalet så är mysteriet löst.
Det vore extremt korkat av Expo att manipulera en bild från en privat fest och sen tro att ingen skulle märka det oavsett hur bra gjort det är.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miske
Din jävla pajas. Anser du att bilden är photoshoppad? Är det så? Så fort det är något negativt om SD så har ni bortförklaringar till ALLT. Jävla Kalle Anka parti. Så fort någon annan anklagas för nåt är ni som gamar över roadkills.
Ta inte så stora ord i din mun. Vet du att bilden inte är fixad?

Och även om den inte är det, hur ser du på det faktum att media just nu samfällt genomför en orkestrerad kampanj mot ett demokratiskt parti strax före ett val? Blåser upp skitsaker för att dölja de verkliga, viktiga sakfrågorna?

För var nu inte så naiv att du tror att man kan sopa Sveriges viktigaste fråga under mattan hur länge som helst. Kanske går det i det här valet, men sedan kommer den poppa upp igen och när verkligheten kommer ifatt er, kommer ni ångra er djupt att ni inte lyssnade på dem som försökte tala om de viktiga frågorna.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AleksejRomanov
Säkert en fylletävling och sedan fick hon bära armbindeln som straff. Om bilderna inte är photoshoppade kan jag tänka mig denna förklaring.
Tror knappast tjejen är nazist.

På bilderna ses Catharina Strandqvist, 20, städa och dricka öl med en hakkorsarmbindel på armen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19480416.ab

Vet man ens om det är hennes bindel? Kanske var hon berusad och någon bad henne ta på sig bindeln?

Dåligt omdöme, ja, men när spriten går in går vettet ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in