2014-09-02, 20:22
Medlem
Scumbagsimpas avatar
Har inte hängt med så
Mycket men bombar USA IS mycket eller?
Citera
2014-09-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Hur kan de vara så tvärsäkra på det?
De medger att filmen är fejk men i samma andetag svär och bedyrar de att han minsann är död.

De fejkade halshuggningen av Mel Gibson i Braveheart, men tro mig, jag vet att han är död.

Förstår inte varför man ska ens diskutera om det är fejk. ISIS skjöt 1500 personer i huvudet och slängde dom i en flod för att färga den röd. Varför i allsin dar skulle de hyra in Hollywood-experter för att fejkta en halshuggning?
Citera
2014-09-02, 20:23
Medlem
xploderamigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerminalVelocity
Varför är dessa offer så villiga att bli halshuggna. Har de behandlats med droger eller? De verkar ju glatt och ledsamt läsa upp muslimäcklens budskap med deras agenda, för att sedan utan större motstånd få sin hals avskuren med en för liten kniv.

Om jag i nuvarande psykiskt tillstånd hade blivit utsatt för samma knivskärning hade muslimbögen fått ALLVARLIGA problem. Jag hade med alla medel försökt slå ner islamäcklet med en dansk skalle eller dylikt, sedan med alla medel skurit halsen av den äckliga analfabetmuslimen. Efter att jag lyckosamt halshuggit ännu en pedofildyrkande muslim skulle jag dansat en glädjedans över detta äckel.

Så som dessa amerikanska krigsfångar har agerat i dessa videor så kan man ju bara tragiskt tycka att de får vad de förtjänar. Sorry.

Fenomenet förklarades väldigt bra i den första tråden om avrättningen på James Foley:

(FB) VIDEO: ISIS skär av halsen på Amerikansk journalist 2014-08-8
Citera
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
Lika fejkad som förra videon med Foleys "avrättning".
Snarare ännu mer fejk om något. Förra videon visade det massakrerade liket, denna ingenting.
Citera
Medlem
fernebos avatar
Kändes inte fejk för mig. Varför skulle IS som begår massmord fejka hur man skär halsen av en amerikan? Att man inte får se hela förloppet beror bara på att det är så jävla svårt att få det att se snyggt ut och att det blir lite för grisigt. Man har ju sett såna klipp förut och man blir ju inte imponerad direkt.
Citera
2014-09-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Ni som sett filmen, är den lika "välproducerad" som den förra? Visar de mer den här gången? Klipps den på slutet på liknande sätt som Foleyfilmen?

Det är klippt mellan offrets tal och terroristens tal och halshuggningen och när offret är död. Så det är samma upplägg. Det kan ha varit många omtagningar av varje tal pga. dödsångest/motstånd eller vad som helst.
Citera
2014-09-02, 20:24
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Hur kan de vara så tvärsäkra på det?
De medger att filmen är fejk men i samma andetag svär och bedyrar de att han minsann är död.

De fejkade halshuggningen av Mel Gibson i Braveheart, men tro mig, jag vet att han är död.

ja vet bara att expeter sagt att det kanske inte är samma man som talar med brittisk dialekt och samma snubbe som skär halsen av han.

det vet dom.

men dom är rätt säkra på att foley blev dödad, på nåt sätt.

det skulle inte förvåna någon, vi vet hur brutala IS är,
Citera
2014-09-02, 20:26
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scumbagsimpa
Har inte hängt med så

dom har bombat ca 100 mål sen början på augusti,

speciellt runt mosul dammen

och ställen i norra irak.
Citera
2014-09-02, 20:26
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Kändes inte fejk för mig. Varför skulle IS som begår massmord fejka hur man skär halsen av en amerikan? Att man inte får se hela förloppet beror bara på att det är så jävla svårt att få det att se snyggt ut och att det blir lite för grisigt. Man har ju sett såna klipp förut och man blir ju inte imponerad direkt.

Varför klippte dom filmen? Efter att snubben börjat skära mot halsen så klipper dom. Är det en riktig kniv? Nästa klipp visar ett avkapat huvud (?) på en kropp. Fejkat blod och vaxhuvud?
Citera
2014-09-02, 20:30
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endsieg
Snarare ännu mer fejk om något. Förra videon visade det massakrerade liket, denna ingenting.

De visar ju dock kroppen på samma sätt som de gjorde med Foley.

Tragiskt hur världen utvecklas.
Citera
2014-09-02, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scumbagsimpa
Har inte hängt med så
Ja, lyckligtvis. Många andra länder, som Kina, har vad jag vet dock begärt att USA ska öka bombningarna. Andra länder, grupper och organisationer bidrar också med bombningar och på annat sätt. IS har i princip hela världen mot sig just nu. Al Quida, Ryssland, USA, Europa, Iran, Kina, FSA med många, många fler.

Själv hoppas jag att IS slås ner utan nåd, fast utan civila offer givetvis.
Senast redigerad av Daudodidi 2014-09-02 kl. 20:42.
Citera
2014-09-02, 20:33
Medlem
TerminalVelocitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirHizz
dom har bombat ca 100 mål sen början på augusti,

speciellt runt mosul dammen

och ställen i norra irak.

Dessa analfabetiska Islamic State krigare är ju så efterblivna.

Efter dessa videor kommer USA gå ALL IN med deras drönare.

ISIS har besglat sitt öde, man kan starta nedräkningsuret tills de är förintade.

Medelsmithen i USA siter i sina containers i öknen och styr deras drönare tills ISIS är en sönderbränd Mohammed-bajshög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in