Citat:
Ursprungligen postat av
TerminalVelocity
Varför är dessa offer så villiga att bli halshuggna. Har de behandlats med droger eller? De verkar ju glatt och ledsamt läsa upp muslimäcklens budskap med deras agenda, för att sedan utan större motstånd få sin hals avskuren med en för liten kniv.
Om jag i nuvarande psykiskt tillstånd hade blivit utsatt för samma knivskärning hade muslimbögen fått ALLVARLIGA problem. Jag hade med alla medel försökt slå ner islamäcklet med en dansk skalle eller dylikt, sedan med alla medel skurit halsen av den äckliga analfabetmuslimen. Efter att jag lyckosamt halshuggit ännu en pedofildyrkande muslim skulle jag dansat en glädjedans över detta äckel.
Så som dessa amerikanska krigsfångar har agerat i dessa videor så kan man ju bara tragiskt tycka att de får vad de förtjänar. Sorry.
förstår va du menar.
men folet va bunden bak , kanske även hans fötter. det är svårt att se.
säkert samma me sotlof.
det är svårt att göra nånting då.
men håller me dig, bättre dö med lite respekt än läsa upp deras skit propaganda, det förstår jag inte varför han gör det.
skall man dö är det bättre göra det me lite värdighet, både foley och sotloff skyller på Obama och administrationen.
att dom båda läser upp samma smörja är konstigt ja.
kanske drogade eller brainwashed.
ja hade darrat och säkert gråtit och skrikit, alla som säger dom inte hade gjort det om dom va foley eller sotloff är lögnare. lätt o va tuff bakom en data skärm