Citat:
Ursprungligen postat av
shitlist
Jag är trött som fan, endel av oss studerar under dagarna och måste kliva upp tidigt.
Du skrev "För övrigt har Welbeck bevisat betydligt mycket mer än Sturridge hade när Liverpool köpte honom" och detta stämmer ju inte. Har ju tagit fram bevis på detta, även andra användare har gjort det, vad mer ska behövas innan du köper det jag säger?
Bevis? Det är en subjektiv åsikt som jag anser att jag har grund för. Welbeck har bland annat gjort mål i en slutspelsmatch mot Real Madrid på Bernabeu, avgjort en EM-match m.m. Sturridge hade en bra men kort höst i Chelsea, och hade innan det suttit på läktaren i Manchester city. Jag ser inget konstigt i det här. Jag säger ju inte att Welbeck är en bättre spelare, eller ens nödvändigtvis var det, bara att han sett till rena meriter hade bättre sådana. Men du får inte in det, du läser in något annat som jag inte sagt. Du är borta.
Håller helt med isch, det är så korkat att sälja Welbeck till Arsenal. Men det är bara att säga grattis till Arsenalfansen, ni kommer ha stor nytta av honom. Sanna mina ord.