2014-09-02, 00:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Dina frågor saknar i nuläget relevans, då vi redan har svarat på dem allihopa i tidigare inlägg i den här tråden.

Nej det har ni inte. Du har sagt att du är gangstalkad och om någon vill kalla det paranoia så är det ok för dig. Det är givetvis ett helt koko svar, eller då har du helt enkelt ingen aning om vad paranoia är.
De andra har inte svarat alls vad jag kan se.

Det här är ingen fälla om någon tror det, det är bara frågor dom jag tycker ör relevanta gör tråden..
Ett par frågor till alla som anser sig gangstalkade, tror ni att paranoida vanföreställningar finns? Tror ni att det är möjligt att ni lider av paranoia? Tror ni det är möjligt att någon/några av de andra som anser sig utsatta för gangstalking kanske egentligen är paranoida?
2014-09-02, 01:10
Medlem
Citat:
Dina frågor saknar i nuläget relevans, då vi redan har svarat på dem allihopa i tidigare inlägg i den här tråden.

Jag ber om ursäkt ifall jag uttyckte mig konstigt. eller otydligt. När jag skrev "då vi har redan svarat på dem allihopa" så syftade ordet allihopaalla dina frågor och inte på alla de personer som skrivit i tråden att de har personlig erfarenhet av GS.

Det var också fel att jag skrev "vi", när jag egentligen bara kan tala för mig själv.
2014-09-02, 01:17
Medlem
Citat:

Tror också det stämmer som du säger att de inducerar tankar om att man är mer förföljd än vad man egentligen är just för att skapa paranoia.

Mitt personliga svar på den ena av dina frågor där du undrar om vi tror att paranoida vanföreställningar finns kan du hitta i citatet ovan från ett inlägg som jag gjorde idag. Jag skulle inte skriva "för att skapa paranoia" om jag trodde att det var så att paranoia inte finns.
2014-09-02, 01:39
Medlem
Citat:

Jag har tidigare erkänt i den här tråden att jag, pga förföljelserna och som en följd av gang stalkingen, har börjat misstänka det mesta. Om man vill kalla detta för paranoia så är det ok med mig.

Så här (ovan) skrev jag långt tillbaka i tråden: alltså att det är helt ok att kalla min nuvarande tendens att misstänka det mesta för just paranoia. Överdrivet många misstankar = paranoia. Detta tankemönster har jag nuförtiden, ibland, alltsedan jag insåg att jag är utsatt för organiserad förföljelse och illegal experimentering.
2014-09-02, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du har sagt att du är gangstalkad och om någon vill kalla det paranoia så är det ok för dig.

Jag har alltså inte sagt det som du påstår här: att själva gangstalkingen i sig skulle vara paranoia.
2014-09-02, 02:15
Medlem
Men nu har jag tröttnat på att svara på dina tjatiga inlägg, så jag tänker sluta med det.

Vad du än säger så är det min personliga åsikt att du är här för att medvetet störa.
2014-09-02, 06:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Men nu har jag tröttnat på att svara på dina tjatiga inlägg, så jag tänker sluta med det.

Vad du än säger så är det min personliga åsikt att du är här för att medvetet störa.

Det var ju tråkigt..
Måste dock provocera lite mer och säga att det är ju tydligt hur känsligt detta med paranoia är för er. Ingen har svarat på mina frågor utom möjligtvis du som försöker svepa in svaret i att du är gangstalkad och kanske ev blivit misstänksam av detta - jag vet knappt vad det ska betyda men något riktigt svar var det ju inte..
För mig blir det alltmer uppenbart att ingen av er ens vill befatta er med att paranoida vanföreställningar finns och trots allt kanske skulle kunna vara en förklaring till er situation. Men men, nu blev ni väl bara ännu mer övertygade om att jag gangstalkar er
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-09-02 kl. 06:37.
2014-09-02, 08:37
Medlem
Citat:
Det var ju tråkigt..
Måste dock provocera lite mer och säga att det är ju tydligt hur känsligt detta med paranoia är för er. Ingen har svarat på mina frågor utom möjligtvis du som försöker svepa in svaret i att du är gangstalkad och kanske ev blivit misstänksam av detta - jag vet knappt vad det ska betyda men något riktigt svar var det ju inte..
För mig blir det alltmer uppenbart att ingen av er ens vill befatta er med att paranoida vanföreställningar finns och trots allt kanske skulle kunna vara en förklaring till er situation. Men men, nu blev ni väl bara ännu mer övertygade om att jag gangstalkar er

Skitprat som vanligt från dig. Även jag har tydligt medgett flera gånger att jag tror att paranoida vanföreställningar förekommer, speciellt om man varit stalkad. Tycker även jag varit tydlig med att jag själv upplevt paranoida vanföreställningar. Inte tvivlat en sekund på att t.ex Alex varit av annan uppfattning heller.

Vilket gammalt urvattnat strunt ska du upprepa i tråden här näst? "Varför skulle nån lägga ner energin på att förfölja just er?", "tror ni på aliens också?" eller klassikern "hur är det möjligt utan att nån försagt sig om hemligheterna?"
2014-09-02, 08:48
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
OK, då säger vi så - men har du lust att svara på frågan?
Ett par frågor till alla som anser sig gangstalkade, tror ni att paranoida vanföreställningar finns? Tror ni att det är möjligt att ni lider av paranoia? Tror ni det är möjligt att någon/några av de andra som anser sig utsatta för gangstalking kanske egentligen är paranoida?
Dina frågor är sedan länge besvarade i det sätt var och en som själv fått erfarenhet av faktisk gangstalking kunnat beskriva sina upplevelser. Konspirationen är ett faktum som vi i detta forum söker alternativa förklaringar till. Ditt och de dinas sätt att störa denna debatt är typisk och bekräftar vad vi här talar om. Det är snarare er mentalitet och etik som behöver förklaras men för det måste det finnas andra forum.
2014-09-02, 09:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvAnonym
Skitprat som vanligt från dig. Även jag har tydligt medgett flera gånger att jag tror att paranoida vanföreställningar förekommer, speciellt om man varit stalkad. Tycker även jag varit tydlig med att jag själv upplevt paranoida vanföreställningar. Inte tvivlat en sekund på att t.ex Alex varit av annan uppfattning heller.

Vilket gammalt urvattnat strunt ska du upprepa i tråden här näst? "Varför skulle nån lägga ner energin på att förfölja just er?", "tror ni på aliens också?" eller klassikern "hur är det möjligt utan att nån försagt sig om hemligheterna?"

Men jösses vad ni är butthurt hela högen.. Och ändå har ju faktiskt ingen av er (vad jag kan se) ens svarat rakt upp och ned på mina enkla frågor, istället ska det prompt lindas in i att paranoia kan förekomma men då som en följd av GS, fast då vore det givetvis inte längre paranoida vanföreställningar utan helt befogade reaktioner och observationer,,, Det jag förstås undrar är om ni överhuvudtaget kan tänka er det omvända, dvs att paranoia kan ha utlöst er (eller andras) tro på GS?
2014-09-02, 09:19
Medlem
Ingen av oss har väl antytt att sinnessjukdom INTE skulle kunna utlösa inbillning om gang stalking som inte existerar? Snarare så att vi har hävdat det genom att påstå att gang stalking kan utlösa sinnessjukdom som i sin tur kan utlösa ibillning om ytterligare gang stalking (som inte förekommer). (och nej, innan du inbillar dig det, jag menar INTE att all sinnessjukdom är orsakad av gang stalking från början).

Sluta inbilla dig saker så blir det lättare att föra diskussion Och sluta tramsa så ska du se att du får rakare svar
2014-09-02, 09:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvAnonym
Ingen av oss har väl antytt att sinnessjukdom INTE skulle kunna utlösa inbillning om gang stalking som inte existerar? Snarare så att vi har hävdat det genom att påstå att gang stalking kan utlösa sinnessjukdom som i sin tur kan utlösa ibillning om ytterligare gang stalking (som inte förekommer). (och nej, innan du inbillar dig det, jag menar INTE att all sinnessjukdom är orsakad av gang stalking från början).

Sluta inbilla dig saker så blir det lättare att föra diskussion Och sluta tramsa så ska du se att du får rakare svar

jag har inte inbillat mig någonting. Jag har inte heller antytt att ni har antytt saker - jag ställde ett par enkla frågor och bemöttes omedelbart av en hel hög indignerade "targets" som utgick ifrån att jag försökte idiotförklara er eller nåt.. Om man vill vara riktigt elak kan man tolka det som ett rätt tydligt tecken på paranoia, att ni utgår ifrån att alla är "ute efter er"...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-09-02 kl. 10:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in