Citat:
Ursprungligen postat av
Svithjod
Om du jämför den Ukrainska behandlingen av de ryska soldaterna som togs på Ukrainskt territorium med hur diktaturstaten Ryssland har behandlat den pilot som togs gtillfånga av ryska legoknektar i Ukraina så räcker det i jämförelse med hur en stat med västerländska ideal handlar kontra hur den ättlingar till en stat grundad av Djingis Kahn agerar.
Herregud, Ukraina använder tortyr. Det erkänner deras egna soldater. Den pilot som tog tillfånga har jag inte hört har utsatts för tortyr. Men jag har inte läst så mycket om fallet, ska erkännas.
Här kan du höra från ukrainska soldater om hur de torterat folk, källan är alltså en amerikansk nyhetskanal som intervjuar ukrainska soldater i Kiev. Det verkar vara ett rätt vanligt fenomen.
https://www.youtube.com/watch?v=W57Tjs9BeLw
Sen undrar jag hur ditt inlägg är ett svar på påpekande av att en skribent har noll förmåga till källkritik och uppger den mest partiska källan som oberoende och objektiv. Det är alltså de ukrainska myndigheterna som producerat kartan åt en pro-maiden tidning. Dessutom avslöjar språkbruket terrorist tydligt partiskhet i konflikten. Sluta försvara inkompetens.