Citat:
Ursprungligen postat av
naturtvål
Mycket tyckande som går i samklang med vad nassarna i tråden tycker. Svårt att tro på att du skulle vara en kievsbo...Sorry!
I vart fall stämmer det inte med vad de ukrainska mammorna tycker som får sina söner dödade och skadade i Donbass.
Protesterna mot tvångsrekryteringarna till UA ökar dag för dag!
Nej! Du är nog med största sannolikhet bara ännu ett inhemskt brunt troll under falskt flagg under den länga raden!
Det lilla av tråden jag läst så får jag en känsla av att du har ett behov av att placera folk i fack, så även mig. När du lite slentrianmässigt placerar mig i ett brunt fack blir jag lite ledsen...

Det står dig givetvis fritt att göra så, men jag tror inte det leder det hela framåt.
Jag har inte i någon tråd om Ukraina försökt påskina att jag besitter absolut sanning, detta försöker jag förmedla genom att skriva
jag tror, jag tycker, min uppfattning är o s v.
Vill du eller någon annan i tråden försäkra sig om att jag befinner mig i Kiev så kan ni nå mig på +380 96 820 38 06. Jag kommer i möjligaste mån att svara, gör jag det inte så kan ni ju alltid prova att ringa igen. Vill ni att jag ska ringa upp så är det bara att sms:a namn och nummer så ringer jag upp när tillfälle ges.
Mvh / Kievbo