2014-08-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lamboo
Vet du mer om vad som hänt?

Ja, men i nuläget inget jag kan eller vill dela med mig av.
Citera
2014-08-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
OnT: Det är väl inte speciellt svårt att räkna ut att en nakenmodells son skulle få psykproblem, jag menar hur många gånger under skolgången tror ni han fick höra kommentarer om hans morsas silikontuttar?
Tragiskt är det såklart, bara hoppas att hennes andra barn slipper samma öde.

Om du bemödat dig och läst Magdalenas bok skulle du kanske se lite djupare än att snygg morsa med silikonlökar => mobbad unge => psykproblem
Han hade troligen lite mer på sin tallrik av andra anledningar än sin mors behag.

Citat:
I boken Det ska bli ett sant nöje att döda dig! berättar Magdalena Graaf om det äktenskap som hon ingick som gravid nittonåring. Vad som till en början var ungdomlig familjelycka med en omtänksam om än kriminellt belastad man övergick snart i misshandel och fullständig terror. Magdalena Graaf skildrar trovärdigt och med den inlevelse som bara egna erfarenheter kan ge, hur hon till slut lär sig att leva med makens våldsamma raserianfall, trots att de utgör ett dödligt hot.
Citera
2014-08-27, 22:53
Medlem
Texten är uppe igen på bloggen och det är tydligen Isak som har kastat in handduken
Citera
2014-08-27, 22:58
Medlem
Texten är uppe igen på bloggen. Det är färsk, blodig sorg.
Citera
2014-08-27, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig

Får inte upp något inlägg när man går in på bloggen. Printscreen?
Citera
2014-08-27, 23:04
Medlem
Försvann det igen? Såg inlägget nyss men inte längre...
Citera
2014-08-27, 23:04
Medlem
Mycket svårt att hålla tårarna borta när man nu ser texten som åter ligger på bloggen. Alla mina tankar till familjen - Och så himla starkt av Magdalena att offentliggöra denna text igen !!!

Oerhört fint skrivet i en ofattbart svår stund.

Tog bort texten då jag såg att hon bad om att den inte skulle kopieras - Ber om ursäkt för att jag missade detta
Senast redigerad av Revolutions 2014-08-27 kl. 23:07.
Citera
2014-08-27, 23:05
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig

Jag ser ingen text om händelsen, bara inlägget att hon tar en paus.
Tragisk händelse för övrigt
Citera
2014-08-27, 23:05
Medlem
Ja, fy fan. Äktar man kriminella män, knarkande män etc samt är man själv iq fiskmås så är det väl inte så osannolikt att man drabbas av dylika tragedier.

Kanske hade jag haft lite respekt för silikonbruttan om hon inte, så fort Hedmans miljoner inte längre rullade in, skulle skiljas fort som fan och krävde haaaalf.
Citera
2014-08-27, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmavid
Får inte upp något inlägg när man går in på bloggen. Printscreen?

Hon bad i texten om att man inte kopierar den, så jag respekterar det, åtminstone såhär tätt inpå.

För att summera: en mor har förlorat en son och är förkrossad.
Citera
2014-08-27, 23:11
Medlem
Han finns fortfarande på ratsit som nämnts. Om nu Magdalena verkligen hängt ut son son och skrivit om att han varit på behandlingshem och så vidare så tycker jag gott hon kan prata med journalisterna om hans bortgång. Jag menar jag tror knappast pojken själv sagt det är okej mamma, skriv ut mina problem på din blogg. Men nu kan hon ju tjäna lite mer pengar...utan hans medgivande.

Ofta laddar bloggare upp med inlägg några dagar före de ska posta. Så det med hästtransporter mm kan ha legat i pipeline.
Citera
2014-08-27, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarzan999
Det sker mycket hemskare saker hela tiden, denna sak var till stor del orsakad av hennes levende och kom säkert inte som en chock för henne.
Det tycker jag inte man kan säga. Vi vet inget om orsaken bakom dödsfallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in