2014-08-26, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Hur kan ni säga att det var rätt av eric att göra så? Ylva var ju inte intresserad? får väl göra som hon vill?

Är du feminist eller?
Citera
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Hur kan ni säga att det var rätt av eric att göra så? Ylva var ju inte intresserad? får väl göra som hon vill?

Antagligen så tyckte folk att det var skönt att se den där jobbiga ungjäveln få skäll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Hade hon inte ljugit då o sagt att de skulle köra? Eric skulle ju iaf inte svika henne.
Precis vad jag tänkte. Hon har ju betett sig en aning falskt
Citera
2014-08-26, 23:13
Medlem
Toblerone4lifes avatar
Citat:

jag antar att hon inte har varit tillräckligt konkret och ärlig inför tjockskallen erik
tror inte erik anade alls att hon tänkte lämna honom
Citera
2014-08-26, 23:14
Medlem
Citat:

Vad är det för feministåsikt?

Grejen var ju inte att hon inte var intresserad utan att hon sedan Jasmine kommit in inte gjort annat än att sprungit omkring och varit orolig med sin (väldigt dåliga) engelska.

Det enda hon har gjort är ju att försökt få Eric att försäkra henne om att han är på hennes sida. Sedan verkar hon helt plötsligt ändrat uppfattning "out of the blue" (för att citera Ylva). Klart Eric blir förbannad.

För övrigt måste jag säga det att fan vad jag hatar när deltagarna envisas med att använda sig av uttrycket "Clicka". Kryper i hela kroppen på mig när jag hör det.

Likaså när alla ska hålla på och skrika i kör: "BREEEEEEEEEEEV" med sin jävla skånska och Jasmines tjackpundiga-Paowliknande-bajsröst.

mvh
calvincandie
Citera
2014-08-26, 23:15
Medlem
pannsexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yamabamaobama
Jag finner det psykologiska spelet inom Paradise är fantastisk.

Smail
Den mognaste killen. Definitivt en som kan spela om så behövs.

Kristian
Otaktiskt men ändå härlig på något sätt. Men som sagt otaktisk.

Eric
Glider runt på en räkmaka. Halv taktisk men dock verkar han ha svårt bli fäst vid någon tjej samtidigt som tjejer fastnar för honom, vilket i sig gör honom ofrivilligt taktisk. Lite segt intryck.

Kian
Nog den vettigaste av killarna. Emellertid också aningen omogen. Tycks vara sig själv mycket vilket visar att han har svårt "kontrollera" sig. Började direkt störa sig på Jasmines associala och bedrövliga beteende/attityd.

Carl
Glider också lite på en räkmacka. Hade tur som fick en tjej som sökte upp honom. Verkar dock knappast vara någon alfa hane oavsett vad han själv och vid första anblick ger sken av.

Jasmine
Definitivt den minst taktiska tjejen i huset. Trodde först hon skulle vara en typisk paradise alfahona som spelade runt och alltid hängde sig kvar. Dock helt fel. Bedrövligt.

Ullis
Också en helt bedrövlig taktiker som haft 3 killar redan att kunna connect:a med men ändå inte gjort det. Verkar ärligt talat lite trög.

Ylva
Ger sken av att vara en paradise alfahona som play:ar allt och alla. Dock inte alls gjort något av Erics diss utan helt enkelt legat i fosterställning och hoppats han ändå stannar vid henne samtidigt som hon kläcker ur "play" kommentarer i intervjuerna. Mycket snack och lite verkstad. Har därför tur att Eric inte gillar syrenen. Har dock vissa play kapaciteter.

Saga
Definitivt den tjejen som hittat hem bäst. Typiskt paradise material som kommer klara sig länge. Socialt kompetent och pratar taktik med alla på något sätt. Också lätt för att gilla andra samt att andra lätt gillar henne.

Natalie
Bedrövlig taktiker som inte ens kan låtsas gilla Smail. Ber om att bli dumpad av denna anledning eftersom hon uttryckligen visar hon inte gillar honom.

Syrenen
Skönaste tjejen. Kläcker ur sig kommentar såsom "Motherfuckers" ironiskt efter att ha fått ett uppdrag osv. Verkar enormt sugen på att spela spelet men missuppfattar ändå totalt Eric! Dålig kombination?

Angående sirenen: det är rätt lustigt att hon, genom sin taskiga känsla av Erics känslor, har playat Eric och Ylva mot varandra. Ett omedvetet bra play.
Citera
2014-08-26, 23:16
Medlem
Granit84s avatar
Bajsaankan (jasmin?) kanske har fått en crash course av paow? Haha lite goa powerpoint på do and dont inför huset..... Gahahahahahahaha
Citera
2014-08-26, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Vad är det för feministåsikt?

Grejen var ju inte att hon inte var intresserad utan att hon sedan Jasmine kommit in inte gjort annat än att sprungit omkring och varit orolig med sin (väldigt dåliga) engelska.

Det enda hon har gjort är ju att försökt få Eric att försäkra henne om att han är på hennes sida. Sedan verkar hon helt plötsligt ändrat uppfattning "out of the blue" (för att citera Ylva). Klart Eric blir förbannad.

För övrigt måste jag säga det att fan vad jag hatar när deltagarna envisas med att använda sig av uttrycket "Clicka". Kryper i hela kroppen på mig när jag hör det.

Likaså när alla ska hålla på och skrika i kör: "BREEEEEEEEEEEV" med sin jävla skånska och Jasmines tjackpundiga-Paowliknande-bajsröst.

mvh
calvincandie

Ja okej. Jo det har du väl lite rätt i iofs.
Citera
2014-08-26, 23:25
Medlem
Lorenzis avatar
" Jag har inte luggit med nån"
Citera
2014-08-26, 23:28
Medlem
tOpOffs avatar
Så jävla irriterande att de inte skriver vilka som ligger med varandra, hur fan ska man se det tänkte dom?

Sen måste sirenfanskapet ut omedelbart, klarar inte av hur hon pratar samt att hon är allmänt efterbliven

Bajsankan ryker nog imorgon.
Senast redigerad av tOpOff 2014-08-26 kl. 23:30.
Citera
2014-08-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Vilken jävla dialekt den där Jasmine har? Låter som om hon brutit käften...
Rösten är ju det som är cp, hon har ju vanlig stockholmsdialekt...
Ruggigt skanky förövrigt, risigaste någonsin i ph-Sverige.
Citera
2014-08-26, 23:38
Medlem

Skvaller om Jasmine (bajsankan).

Jag har fått veta från en väldigt säker källa att en bekant låg med bajsankan på en brygga förra sommaren med 4 av av hans killkompisar sittandes bredvid, varav hon sög av en av dem.

Killen som låg med henne fick Gonorré. Killen hon sög av klarade sig.

Källan är 100procentig.

mvh
calvincandie
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in