2014-08-24, 04:55
Medlem
Jag undrar vad de är för föräldrar som skickar sina barn till sådana här läger. I mina öron låter det helt sjukt.
Citera
2014-08-24, 05:08
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hansl77
Klart att det finns sjuka svenska killar. Fridolin är ett exempel.

Taskigt. Gäller inte kvinnor kan i invandrarnas hemländer?

Man skulle aldrig tillåta invandrarkvinna ha sexuellt umgänge med en Svensk man har du hört talas om balkong modet? Hederrelaterade mord. Svenska killar får fan inte röra en invandrarkvinna men invandrarmän knullar gärna Svenne fitta..de har vi hört mer än en gång. Är hon lite lätt på foten kan man dessutom ge bort henne till kompisar eller låsa in henne i en lägenhet några dygn så de små kukade som är fega som as ensamma kan stötta varann i grupp.
Jag träffade själv som helsvensk en kroat, hon var fin o mysig och vi träffades någon månad.
Det är Islam och Muslimer som skrämmer mig. Men har jag överlevt i både Irak, Afghanistan och Saudiarabien så ska jag nog klara mig på hemma plan.
Citera
2014-08-24, 10:19
Medlem
hvita.nhegrers avatar
För en gångs skull så såg ju "barnen" faktiskt (nästan) ut som barn.. Inga typiska 45-åriga skäggbarn på bilden..
Citera
2014-08-24, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
För en gångs skull så såg ju "barnen" faktiskt (nästan) ut som barn.. Inga typiska 45-åriga skäggbarn på bilden..

Du menar unga män 18-20?

Dock så ser nummer 4 med det blonderade eller blekta håret ut att vara minst 30.
Nummer 10 med den gigantiska kroknäsan och lugg som vill vara Afghanistans Johnny Depp ser ut som en 25+,
Nummer 19 med Leninlinnet eller vad det är även han lätt över 30. Riktigt gubbansikte, även benen skvallrar om hög ålder.
Nummer 21 som ser ut som kissdrickaren Lyoto Machida med sin gigolo tröja och alla avskums favorit New York Yankees kepa är också minst 25. Lyoto Machida är 36 år gammal och ser yngre ut än nummer 21.

Den sittande turk-kinesen (troligtvis en galen uigur eller turkmen) ser också rätt gammalut, en annan bubblare är nummer 14, yngst ser nummer 13 ut att vara, den enda som skulle misstas för ett äldre barn i trakterna 16-18.
Även nummer 15 ser klart misstänkt äldre ut.

Sen ser musklerna klart gubbiga ut på flera av de, inga 14 årings muskler där inte.
Citera
2014-08-24, 11:14
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Jag undrar vad de är för föräldrar som skickar sina barn till sådana här läger. I mina öron låter det helt sjukt.

Det är sjukt på så många plan att det blir närmast absurt skrattretande.
Citera
2014-08-24, 11:16
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GraevlingenNeymar
Du menar unga män 18-20?

Dock så ser nummer 4 med det blonderade eller blekta håret ut att vara minst 30.
Nummer 10 med den gigantiska kroknäsan och lugg som vill vara Afghanistans Johnny Depp ser ut som en 25+,
Nummer 19 med Leninlinnet eller vad det är även han lätt över 30. Riktigt gubbansikte, även benen skvallrar om hög ålder.
Nummer 21 som ser ut som kissdrickaren Lyoto Machida med sin gigolo tröja och alla avskums favorit New York Yankees kepa är också minst 25. Lyoto Machida är 36 år gammal och ser yngre ut än nummer 21.

Den sittande turk-kinesen (troligtvis en galen uigur eller turkmen) ser också rätt gammalut, en annan bubblare är nummer 14, yngst ser nummer 13 ut att vara, den enda som skulle misstas för ett äldre barn i trakterna 16-18.
Även nummer 15 ser klart misstänkt äldre ut.

Sen ser musklerna klart gubbiga ut på flera av de, inga 14 årings muskler där inte.

Ja 14-åringar brukar vara riktiga kraftpaket.
Citera
2014-08-24, 11:57
Medlem
George-in-tha-Bushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Det var bara fula brudar. Där lade sig min ilska

Kan inget annat säga än "jag håller med". Många av dem är nog väldigt tacksamma över att få en "stabbing"
Citera
2014-08-24, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Religiösa föräldrar som vägrar se något ont i andra människor.
Citera
2014-08-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryzek
Vidrigt av Svenska kyrkan att anordna detta, jag har funderat länge på att gå ur eftersom Svenska kyrkan inte är kristen längre men nu i och med det här gör jag slag i saken.
Att faktiskt vara kristen är ett fullgott skäl att gå ur Svenska kyrkan. De har sedan länge lämnat Bibeln bakom sig vilket är det fundament hela samfundet sägs vila på.
Citera
2014-08-24, 13:46
Medlem
ThisMans avatar
Denna tråden, detta faktum vad Svenska Kyrkan gör, har fått mig att ta beslutet att gå ur kyrkan.
100% seriöst! tack Flashback
Citera
2014-08-24, 17:35
Medlem
DIdes avatar
Det kanske är bra att skicka in dessa idealistiska tjejjer till fronten som ändå gillar dessa "killar". De kanske kan lära dem att man hoppar bara inte på tjejjer i en mörk gränd, man måste prata lite med dem först.

Som sagt hellre dessa glada, villiga naivister som glatt offrar sig mot att grabbarna kommer ut direkt på gatan och angriper de tjejjer som inte vill ta i dem ens med tång.

Dessa goa kristna brudar gör oss en tjänst som offrar sig, och ger barnen lite utbildning i sex och samlevnad, för de många...
Citera
2014-08-24, 18:32
Medlem
Gdanzigsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Ang. varför inga invandrade tjejer finns med så är väl svaret att invandrade tjejer inte kommer hit ensamma? Så som jag förstår det så är detta läger för ensamkommande invandrare och då är de alltid, av naturliga skäl, av det manliga könet.

Ironiskt då det är just tjejer från främst Menastan och stora delar av Afrika som har störst skäl till att fly. Där kan man snacka om patriarkalt och religiöst förtryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in