2014-08-03, 13:09
Medlem
Niskalaukauss avatar
Har märkt att jag ligger under min surfgräns så finns det kontantkort utan bindningstid, eller i alla fall en längre bindningstid än en månad?
Såg något kontantkort som hade längre bindningstid som då inte hade en surfpott och då är det inte intressant.
Citera
2014-08-03, 13:12
Medlem
Förklara gärna vad du menar.

Vad jag vet så har inga kontantkort bindningstid.
Citera
2014-08-03, 14:46
Medlem
Kontantkort saknar väll alltid bindningstid? Syftar du på abonnemang kanske?
Citera
2014-08-03, 14:51
Medlem
frank_pes avatar
Då kan Wifog vara vad du söker, ingen bindningstid men du måste se reklamsnuttar för att fortsätta surfa.
Själv nöjer jag mig med 0,5gb/mån. som Hallon Liten har eftersom man ändå har bredband hemma.
Citera
2014-08-03, 14:55
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspire
Kontantkort saknar väll alltid bindningstid? Syftar du på abonnemang kanske?
Tror Niskalaukaus menar den kvot som ingår för 30 dagar när man fyller på med något annat än standardtaxan t.ex Comviq Fastpris istället för Comviq Bas där man betalar för den mängd man surfar.
Citera
2014-08-03, 18:18
Medlem
Niskalaukauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Tror Niskalaukaus menar den kvot som ingår för 30 dagar när man fyller på med något annat än standardtaxan t.ex Comviq Fastpris istället för Comviq Bas där man betalar för den mängd man surfar.
Japp helt rätt det var det jag menade.
Citera
2014-08-03, 20:35
Medlem
miikoss avatar
De flesta brukar finnas med rabatterade priser för dygn/vecka/månad/halvår/år. Och sedan ett dyrare pris tillsvidare.
Citera
2014-08-22, 14:13
Medlem
cyber_zekes avatar
Skaffade precis ett telia kontantkort med 1 års 4g surf via ihavelanded.com
Jag tror att dom vänder sig till utländska studenter i Sverige och själva kortet med 12 mån/0,5 GB mån kostar inget, bara frakten på 25kr. Dom har inga krav på att du skall vara student eller ens utländsk medborgare och skickar utan problem i om Sverige, leveranstiden var tre dagar.

Du måste ladda det med 50kr som sen räcker ett helt år utan laddning. Skall du sen ringa på det, är ju inte Telias taxa den billigaste, men ett års surf för 75kr (25+50) är ju klart överkomligt...
Köper du motsvarande kort direkt hos telia kostar det en femhundring.

Själv satte jag kortet i min GPS tracker som sitter på motorcykeln, en billig försäkring om den blir stulen
Senast redigerad av cyber_zeke 2014-08-22 kl. 14:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in