2014-08-21, 10:01
Medlem
juholt69s avatar
I denna tråden strålar det verkligen om den unga, vita arga mannens förrakt mot det främmande. Hur vet ni att det bara är tjejer på lägret? Framgår det?
Citera
2014-08-21, 10:03
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juholt69
I denna tråden strålar det verkligen om den unga, vita arga mannens förrakt mot det främmande. Hur vet ni att det bara är tjejer på lägret? Framgår det?

Du är blind
Citera
2014-08-21, 10:12
Medlem
Citat:
Vem har sagt att det bara är tjejer på lägret? Hursomhelst (ifall du har missat det) så är det tjejer och invandrarmän på lägret.
Citera
2014-08-21, 10:18
Medlem
irishrages avatar
Skulle bli ett jävla liv om svenska män knullar 16 åriga tjejer på läger. Men här är det tydligen helt ok
Citera
2014-08-21, 10:27
Medlem
Oaktat vad man tycker om föräldrars plikt att bevara sin dotters oskuld, huruvida svenska kvinnor hellre vill ligga med mörka män och det är bra eller inte, och varför inte svenska män får ha läger med utländska kvinnor:

Jag håller med om att det vore ännu bättre för integrationen om det var ett enkönat läger, jag föreställer mig att det är väldigt försagd och skygg stämning på lägret eftersom gruppskillnaderna förstärks genom att de har olika kön. Men det är nog väldigt svårt att skramla ihop tillräckligt många svenska ynglingar som vill umgås med nyanlända muslimer i svenska kyrkans regi.
Citera
2014-08-21, 10:33
Medlem
juholt69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Vem har sagt att det bara är tjejer på lägret? Hursomhelst (ifall du har missat det) så är det tjejer och invandrarmän på lägret.

Var framgår det att det bara är tjejer och invandrarmän? Källa?
Citera
2014-08-21, 10:35
Medlem
SpecialEditions avatar
Stackars unga naiva flickor. Risken är stor att det får "minnen" för livet efter det här lägret
Citera
2014-08-21, 10:36
Medlem
Svinhudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Först homoäktenskap och nu det här? That's it. Hej då Svenska kyrkan!

Ja, inte är svenska kyrkan kristen i alla fall. Nu lämnas lappen in. Den har legat ifylld och klar ganska länge utan att jag fått tummen ur.

Detta parningsläger för "barn" var droppen.
Citera
2014-08-21, 10:39
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinhuden
Ja, inte är svenska kyrkan kristen i alla fall. Nu lämnas lappen in. Den har legat ifylld och klar ganska länge utan att jag fått tummen ur.

Detta parningsläger för "barn" var droppen.

Man tror fanimig inte det är sant.
Integrationsläger med vuxna män och minderåriga svenska flickor.
Hur djävla vansinnigt får det här experimentet egentligen bli?

Stoppa vansinnet i september!
Citera
2014-08-21, 10:42
Medlem
juholt69s avatar
Innan ni rasister lyckas skrämma slag på halva Flashback vill jag bara tipsa om följande videoinlägg från ett inslag TV4 har gjort om lägret.

Här är tydliga bevis på att detta inte handlar om något "parningsläger". Det är som vanligt bara rasistisk, högerextrem propaganda på Flashback som inte har någon som helst förankring i verkligheten.

http://www.tv4play.se/program/nyheterna-norrköping?video_id=2405787

Ni som är så fixade vid hudfärg ser tydligt flera bevis på att det både är tjejer och killar med ljus hy som deltar. Dessutom är det väl inte så att man bara genom att titta på någons hudfärg kan avgöra om personen är invandrare eller inte? Typisk propaganda och hatspridning, som vanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Du är blind

Senast redigerad av juholt69 2014-08-21 kl. 10:45.
Citera
2014-08-21, 10:43
Medlem
Citat:
Var framgår det att det bara är tjejer och invandrarmän? Källa?
Har jag sagt att det bara är tjejer och invandrarmän där eller?
Citera
2014-08-21, 10:44
Medlem
juholt69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Har jag sagt att det bara är tjejer och invandrarmän där eller?

Vad har du då för problem med lägret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in