2014-08-21, 03:38
Medlem
Djonkos avatar
Ett bevis på att även kristna är sinnessjuka. Ingen vettig förälder hade gått med på det här.

Som nämnts, när får vi se arabteens bli integrerade av svenska män? Ett sommarläger med spännande erfarenheter
Citera
2014-08-21, 04:33
Medlem
Självklart att skäggbarnen ska ha lite mys
Det är en del av operation "öppna era hjärtan" och i framtiden kan du som svensk nekas sjukvård och ex. barnbidrag om inte din dotter stämplat in i tid på flyktingbordellen och varit Mustafa till lags.

Det nya landet
Citera
2014-08-21, 04:45
Medlem
Andykaufmans avatar
Lite väl vinklad rubrik TS?

Rubriken är missvisande då det inte är ett läger för enbart svenska tjejer och invandrarmän. Det är ett läger för svenska ungdomar som tillsammans med invandrare utför diverse aktiviteter. Även svenska killar deltar i aktiviteterna, men de är betydligt mindre pga att det är fler tjejer som är intresserade av dessa aktiviteter.

Av att döma bilderna verkar ungdomarna vara i ungefär samma ålder. Visst att vissa säkert ljuger om sin ålder, men det är ju knappast 30-åriga gubbar vi snackar om. Tjejen som intervjuades var 17 och killen 20. Sen sover de ju inte i samma stuga heller.

TS får det att låta som att svenska kyrkan har anordnat en jätteorgie där deltagarna består av svenska småflickor och invandrarmän i medelåldern.

Jag ser inget större fel på det här förutom den ekonomiska kostnaden såklart, förutsatt att det är skötsamma invandrarungdomar. Hade ju varit bra om fler svenska killar deltog också såklart. Det här är ju trots allt andra året de arrangerar ett sånt läger, och det hade tydligen funkat bra förra året.

Skulle det vara bättre ifall dessa invandrare luffade omkring i förorten och knöt kontakter med såna som kastar sten på brandbilar och poliser? Självklart är det ju bättre att de lär sig svenska seder och normer och svensk kultur. Det är ju det Åkesson vill, eller hur?
Senast redigerad av Andykaufman 2014-08-21 kl. 05:02.
Citera
2014-08-21, 05:45
Medlem
powerforcers avatar
Ännu ett steg mot att utrota den svenske mannen.

Hela det svenska etablissemanget verkar ha kommit överens att utplåna sin ursprungsbefolkning och dess kultur. Vi har inte ens stöd av den främsta företrädaren av vår egen religion, "Svenska" kyrkan styrs av kulturmarxistiska lesbianer och HBTQ-missfoster som till varje pris vill krossa kärnfamlijen och den ursprungliga svenska kulturen.

Inte nog med att vi låter dessa skäggiga 30-åriga barn komma undan med uppenbara lögner om sin ålder, vi ger dem gratis kost och logi, gratis toppmodern sjuk- och tandvård, gratis utbildning och fritidsaktiviteter.

Men det räcker inte! Nu anordnar man dessutom singelfester där de får mingla med 16-åriga svenska tjejer!

Vi har även anpassat vårt rättssystem så att om skäggbarnen känner för att våldta en svensk tjej så blir det i princip ingen påföljd, alltså även fri sex med unga svenska tjejer.

Overkligt.

Och allt för att man i riksdagen vill "späda ut" väljarunderlaget för Sverigedemokraterna med en massiv utomeuropeisk invandring.
Senast redigerad av powerforcer 2014-08-21 kl. 05:52.
Citera
2014-08-21, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag tycker synd om din dotter kan jag väl säga.

Om din dotter (17 år) träffar kärleken (25 år) och båda är förnuftiga individer så ska du alltså förstöra livet för ett gäng människor? Din dotter, hennes kille, killens mamma och pappa och andra nära? Din egna familj kommer du slita isär (eftersom du kommer få fängelse)?

Jag tycker inte bara synd om din dotter utan om folk i övrigt i din närhet.

Men i den här tråden handlar det väl inte om att lägret är till för att de ska ha sexuella relationer med varandra? Det handlar väl om kulturberikning, hjälpa flyktingbarn att komma in i samhället, svenskar att få nya spännande upplevelser mm? Varför har SD-rasisterna här på Flashback så svårt för det?

20-25 åriga flyktingbarn? nu får du fan ge dig. När slutar en Svensk vara barn och när slutar en zoomalier vara barn?
Visst dom kanske har IQ som en 5 åring men dom är fan inte barn när dom är 20+
Varför har 7 klöver packet så svårt för att se vad som händer i Sverige?
Citera
2014-08-21, 06:57
Medlem
Kaktussallads avatar
Återigen behandlar dessa "antirasistiska" godhetsapostlar invandrarmännen som efterblivna idioter. Vilka 16-åringar finner det roande att leka med drakar och måla stora bokstäver på en duk?

Men Ahmed, 32, ler. Han som tvingades fly från hemlandet efter att att ha våldtagit Fatima 6 år. Här i Sverige har han det bra.
Citera
2014-08-21, 07:03
Medlem
Gdanzigsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Men varför? Tjejer i 16-17 års åldern vill ju normalt hänga med killar i 25-års åldern. Mycket få tjejer som är 17 år vill vara tillsammans med en kille som är 17. Svenska tjejer våtnar ju ofta till runt invandrarkillar också som väl bekant.

Sen har jag sett under min uppväxt att invandrarkillar älskar svenska tonårsflickors fittor. Då är väl det här lägret en fullträff? De vuxna flyktingbarnen hinner knappt komma över landsgränsen innan de bjuds på kåta småflickor.

Undrar hur många av flickorna som blir kvinnor på lägret och gör sin pappa stolt? Alla är nöjda. Det här är ju toppen.

Varför kan inte de 25-åriga invandrarbarnen umgås med jämnåriga svenska killar? Eller varför tuttar dom inte ihop 25-åriga svenska killar med 17-åriga invandrartjejer om de nu ska leka äktenskapsförmedlare eller syssla med bordellverksamhet?
Citera
2014-08-21, 07:22
Medlem
det stod väl inte nånstans att det bara är tjejer som åker dit och hänger med invandrarna?
även om det av någon anledning känns troligt att det mest är tjejer som skulle ha nåt intresse av det och vilja verka duktiga och humana.
Citera
2014-08-21, 07:23
Medlem
Wayaheads avatar
Småflickorna är de första att offras på den hycklande Svenska Kyrkans altare, nu i samarbete med vänstern, feministerna och hbtq-rörelsen!

Allt går som smort tycker ärkebiskop Antje Jackelén!
Citera
2014-08-21, 07:31
Medlem
nikolateslaghosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Kanske göra ett utträde efter ett sånt här misstag.
Jaoo.. Tyvärr så är inte svenska kyrkan längre "svenska" kyrkan så det får tyvärr bli så.

Attans åxå jag som blev vegetarian bara för att inte komma till helvetet!
Men detta tar nog priset av äckel päckel. Likdelar i arslet är nog vidrigare men..
Citera
2014-08-21, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gdanzigsk
Varför kan inte de 25-åriga invandrarbarnen umgås med jämnåriga svenska killar? Eller varför tuttar dom inte ihop 25-åriga svenska killar med 17-åriga invandrartjejer om de nu ska leka äktenskapsförmedlare eller syssla med bordellverksamhet?

För de vet att svenska killar inte är intresserade utav invandrarhonor samt att de visar mindre sympati för asylflyktingar.

Det är då svenskor kommer in i bilden som är i extremt unga åldrar 15-17 men ändå potentiella att föda barn.
Citera
2014-08-21, 08:13
Medlem
Jag hade som förälder blivit totalt vansinnig om min 16 åriga dotter hade velat åka på något sånt här, och det borde faktiskt vara straffbart,,för föräldrar att inte hindra döttrar att åka.

Om det nu är döttrarna som själva vill åka så borde det kunna förklaras med att de har någon medfödd instinkt att vilja ta hand om "de svagare, de som flytt från krig" osv. Men i själva verket är invandrarmännen och deras familjer bidragsturister som inte alls måste komma till Sverige för hjälp.

Svenska kyrkans roll i det hela är egentligen grundad i välvilja, men det blir så fel när man aktivt motarbetar sig själva. Kristna slaktas av Muslimer i irak, och jag benämner inte IS som något extremt inom islam för jag tror att alla muslimer håller med så länge de inte går ut och fördömmer det som sker.
Varför är svenska kyrkan så måna om att muslimerna får det bra här i sverige? Det är ungefär som att de lockar skäggbarnen med snygga svenska tjejer i nyligen nådd könsmogen ålder.

Detta är sjukt, riktigt sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in