2014-08-20, 22:10
Medlem
Vindlings avatar
Men för att förtydliga nu: Är det verkligen avsikten att para ihop svenska tjejer med flyktingar av manligt kön eller är det bara så att det nästan bara är tjejer (av svenskarna) som är intresserade av dessa typer av aktiviteter?

Att det skulle vara avsiktligt låter lite väl bisarrt för mig att acceptera utan att få en ordentlig källa på att så är fallet. Förvånad över att ingen begärt det tidigare.
Citera
2014-08-20, 22:15
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Du menar alltså att några av killarna är 40 år?

Det är alltid lika roligt på Flashback. Killarna blir äldre och äldre för varje sida som inlägg görs.

Vad har du för belägg på att någon försöker para ihop en 40-årig man med en 16-årig svensk flicka? Eller hittar du bara på SD-rasistisk smörja i vanlig ordning?
Ok, vi säger väl 20-25 då! Känns det lite mysigare för dig nu? Svenska tjejer mellan 16 och 17 och afghanska, somaliska, nordafrikanska och irakiska män?

Blev det mindre rasism nu?
Citera
Medlem
Kosacks avatar
Varför inte ett läger för svenska män som känner sig som barn på nytt, och unga invandrarflickor? I integrationens namn. Och jämlikhetens.
Citera
Medlem
Det kryllar av fattiga unga tjejer i hela världen som är extremt utsatta, men de sitter minsann aldrig i Sverige och lär känna unga svenska män på sommarläger? Motbevisa mig gärna.

Det är fan inte konstigt att invandringsmotståndet i Sverige är större bland män än bland kvinnor. Hur hade det sett ut tror ni om Sverige övervägande hade tagit emot unga tjejer från världens alla hörn som gick runt och raggade på svenska killar och män dag och natt? Hade de svenska tjejerna och kvinnorna uppskattat det? Nepp, ingenstans. Det hade inte varit lika roligt alls.
Citera
2014-08-20, 22:16
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindling
Men för att förtydliga nu: Är det verkligen avsikten att para ihop svenska tjejer med flyktingar av manligt kön eller är det bara så att det nästan bara är tjejer (av svenskarna) som är intresserade av dessa typer av aktiviteter?

Att det skulle vara avsiktligt låter lite väl bisarrt för mig att acceptera utan att få en ordentlig källa på att så är fallet. Förvånad över att ingen begärt det tidigare.

Naturligtvis så är det inte så som SD-rasisterna på Flashback hittar på.

Det handlar om att människor ska lära känna varandra och utbyta tankar, idéer och kulturer osv. Flyktingbarnen som normalt sett har svårt att komma in i samhället ges här en chans att träffa kompisar som de kan umgås med som folk i världen normalt gör. Dessa kompisar som är svenskar och fungerar normalt i samhället kan också vara en god hjälp för dessa flyktingbarn när de vill verka i samhället.

Om det sen råkar bli kärlek mellan två människor så är väl det bara kul? Jag tycker inte SD-rasisterna har med det att göra faktiskt.
Citera
2014-08-20, 22:18
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Ok, vi säger väl 20-25 då! Känns det lite mysigare för dig nu? Svenska tjejer mellan 16 och 17 och afghanska, somaliska, nordafrikanska och irakiska män?

Blev det mindre rasism nu?

Jag gör så att jag citerar mitt egna tidigare inlägg i tråden som svar:
Citat:
Men varför? Tjejer i 16-17 års åldern vill ju normalt hänga med killar i 25-års åldern. Mycket få tjejer som är 17 år vill vara tillsammans med en kille som är 17. Svenska tjejer våtnar ju ofta till runt invandrarkillar också som väl bekant.

Sen har jag sett under min uppväxt att invandrarkillar älskar svenska tonårsflickors fittor. Då är väl det här lägret en fullträff? De vuxna flyktingbarnen hinner knappt komma över landsgränsen innan de bjuds på kåta småflickor.

Undrar hur många av flickorna som blir kvinnor på lägret och gör sin pappa stolt? Alla är nöjda. Det här är ju toppen.
Senast redigerad av nedboy 2014-08-20 kl. 22:20.
Citera
2014-08-20, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goticism
De har ingen aning om hur rasister tänker, va? Om något lär ju detta öka rasismen mot invandrare.
Exakt. naiva tonårstjejer är inte direkt rasister...
Citera
2014-08-20, 22:23
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Naturligtvis så är det inte så som SD-rasisterna på Flashback hittar på.

Det handlar om att människor ska lära känna varandra och utbyta tankar, idéer och kulturer osv. Flyktingbarnen som normalt sett har svårt att komma in i samhället ges här en chans att träffa kompisar som de kan umgås med som folk i världen normalt gör. Dessa kompisar som är svenskar och fungerar normalt i samhället kan också vara en god hjälp för dessa flyktingbarn när de vill verka i samhället.

Om det sen råkar bli kärlek mellan två människor så är väl det bara kul? Jag tycker inte SD-rasisterna har med det att göra faktiskt.
Men för fan.... varför är inte lägret, som jag sa, ett möte mellan svenska killar och flyktinggossarna? Zlatan, fotboll, Bruce Willis och Iron Maiden och EPA-traktor? Varför är det JÄMT svenska tjejer och babbar som ska "umgås"? Varför inte somaliska tjejer och några lite äldre svenska killar som känner ansvar och har mognaden att mötas? När såg vi en svensk man med en invandrar/mörk kvinna senast i ett kontext? Reklamfilm, broschyrer etc etc? ALLTID detta svart man/vit kvinna-mysertillsammans. Svenne å Lotta är fanimej det enda jag kan komma på!
Citera
2014-08-20, 22:26
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Jag gör så att jag citerar mitt egna tidigare inlägg i tråden som svar:
Då säger jag såhär, som pappa till tonåriga döttrar: Den 25-årige snubbe som vinglar in hemma hos oss med min 17-åring kommer att behöva styra sin permobil med tungan resten av sitt miserabla liv. Fattar du nu då, trattskalle?

Att KYRKAN agerar kopplare och hallick till det här är bara så jävla äckligt!
Citera
2014-08-20, 22:29
Medlem
HerrPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Varför inte somaliska tjejer och några lite äldre svenska killar som känner ansvar och har mognaden att mötas?

För att det skulle bli ett sånt jävla balkong-snubblande i så fall.
Citera
2014-08-20, 22:32
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Jag säger inte att alla invandrare på det lägret har hiv...

Jag säger bara att det inte är obligatoriskt för asylsökande att bli kontrollerade för hiv...
Citera
2014-08-20, 22:32
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrP
För att det skulle bli ett sånt jävla balkong-snubblande i så fall.
Inte då... De är ju ENSAMKOMMANDE... Bröder, farsor eller farbröder vars heder kränks är inte med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in