2014-08-20, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralNovember
Är i shock efter att ha sett den videon..han satt där o prata lite rädd sen bara börja undermänniskan skära i hans hals som om han höll på att skära av ett tjockt rep eller nåt.

Varför detta barabariska sätt att döda en människa på ? varför inte bara skjuta honom om de nu måste döda honom ?

Desamma gäller när de dödar sina djur, varför detta barbariska sätt ?

Varför är de så jävla onda ? Fy fan säger jag bara..mitt hat mot dessa "människorna" vet ingen gräns..

Därför att deras främsta vapen är skräck och terror, det är därför man kallar dom för terrorister. Dom vet att skulle de bara sätta en kula i huvudet på honom så hade det inte fått samma genomslag. Det kallas för shockvalue. Dom fattar givetvis att sådana här illdåd kommer leda till en upptrappning av våldet och ett ännu mer cementerat vi mot dom tänkande, och det är precis det dom vill.
Citera
2014-08-20, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Därför att deras främsta vapen är skräck och terror, det är därför man kallar dom för terrorister. Dom vet att skulle de bara sätta en kula i huvudet på honom så hade det inte fått samma genomslag. Det kallas för shockvalue. Dom fattar givetvis att sådana här illdåd kommer leda till en upptrappning av våldet och ett ännu mer cementerat vi mot dom tänkande, och det är precis det dom vill.

Precis ,och förhoppningsvis svarar inte USA med att bomba ihjäl massa oskyldiga nu fr att få tag på deras terrorister, för då blir det exakt som du säger det dom vill,dom vill ju sprida rädsla och får dom inte den reaktionen så har dom ju misslyckats så att säga.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Den ställdes bl a med tanke på din övriga kontext men jag orkade inte backa tillbaka för att citera just det inlägget och fötterna var mest korkat. Har du sett många liknande videos där vederbörande offer varit översållat med adekvata lämningar efter omfattande tortyr och lortiga fötter?

Om jag skådat tortyroffer med skador? Ja samtliga innan faktiskt. Alla utom herr Foley som bara har 2 märken efter någon sorts kedja som sagt.
Om inte annat kanske ni inte skall gapa tortyr när ingenting tyder på det? Ni har ju rätt livlig fantasi menar jag när 2 blåmärken på fötterna klassas som "extrem tortyr" för extrem tortyr har ni ju gjort till en nödvändighet för att han skulle kunna säga det han säger...
.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solroz
Snälla, börja inte.

Jag avskyr USrael men de flesta muslimer är exakt lika onda. Även om alla inte har gjort saker som i videon så är nästan alla så pass hjärntvättade att dom utan tvekan skulle kunna göra det samma.

Så vad föreslår du? Att västvärlden gör slag i saken och startar ett Auschwitz 2.0 designerat muslimer?
Citera
2014-08-20, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Om jag skådat tortyroffer med skador? Ja samtliga innan faktiskt. Alla utom herr Foley som bara har 2 märken efter någon sorts kedja som sagt.
Om inte annat kanske ni inte skall gapa tortyr när ingenting tyder på det? Ni har ju rätt livlig fantasi menar jag när 2 blåmärken på fötterna klassas som "extrem tortyr" för extrem tortyr har ni ju gjort till en nödvändighet för att han skulle kunna säga det han säger...
.

Du vet väl att man kan tortera en människa rätt ordentligt utan att det syns ytligt?
Citera
2014-08-20, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Det finns inga oskyldiga muslimer!

Nähä? så dom ISIS ger sig på då? Kurderna,det är alltså också Jihadister? märkligt ISIS ger sig på dom då
Citera
2014-08-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
.

"Ni"? Var har jag postat något om att Foley varit utsatt för tortyr? Tvärtom tror jag att han haft det ganska bra större delen av tiden bortsett från en eller annan skenavrättning. Men all tortyr lämnar inte visuellt märkbara tecken. Sedan handlar det om förfluten tid. Kroppen läker.

Jag pratar om avrättningsoffer som tappar huvudet, inte om tortyroffer med skador.
Citera
2014-08-20, 16:49
Medlem
De som lämnat Sverige för att ansluta sig till IS (ISIS), bör inte få komma in i vårt land igen.
Vad hittar de på om de kommer tillbaka?
Dom kan med andra ord stanna där dom är.
Citera
2014-08-20, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Kanske Obama som gett han klockan då http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19182755.ab

Mysteriet löst! Klick me ---->

.
Citera
2014-08-20, 16:56
Medlem
Pelikan17s avatar
Och hur många civila mellanösterndudes har inte USA dödat?

Tänk om Nordkorea verkligen hade så mycket kärnvapen som dom säger.
Tänk vad underbart det skulle vara om världen sprängdes i bitar och att all misär tar slut.
Citera
2014-08-20, 16:57
Medlem
Solrozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Så vad föreslår du? Att västvärlden gör slag i saken och startar ett Auschwitz 2.0 designerat muslimer?

Vi struntar i vad som händer i dessa skitländer och låter dom helt enkelt ha ihjäl varandra.
Citera
2014-08-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solroz
Vi struntar i vad som händer i dessa skitländer och låter dom helt enkelt ha ihjäl varandra.

Låt dom lösa problemen själv, Men USA har nog inga planer på det, måste ju invistera i lite olja då och då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in