2014-08-20, 12:32
Medlem
flashcatzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
I slutscenen när hon stod och grävde i resväskan, blev lite rörigt där, förstod inte ens vilka det var som knullade. Trodde det var Ylva och den nya snubben först, men Saga sa ju nånting om att vara "för på" när kuken kom fram, det är hennes fras. Trots att dom låg(?).

Tydligen låg Saga och Calle, men det visades inte. Det som visades var ju hon den där vidriga saken som "pratar svengelska", som tidigare var med han militären som skämmer ut sig totalt, hon låg väl med sin "hunk" Eric?
Citera
2014-08-20, 12:38
Medlem
SpooN.s avatar
Tankar
  • Varje brud går att knulla
  • Turken ser ut som någon man skulle hamna i bråk med på en utekväll, ser kaxig ut
  • Saga kommer säkert ligga runt med 2-5 killar, kolla på slynan
  • Svartingen blir utfryst och får inte ett shit, han kan få vem han vill eller vafan han sa??? pfff, han kanske kapar något längst blåa linjen men fan inte där
Senast redigerad av SpooN. 2014-08-20 kl. 12:42.
Citera
2014-08-20, 12:49
Bannlyst
Tror ni någon snubbe ur "grundstommen" blir kvar? Väljer Ulrika David? Eller hunken?
Senast redigerad av asdf1 2014-08-20 kl. 12:51.
Citera
2014-08-20, 12:49
Medlem
Hatar Ylva. Sluta prata engelska om du inte behärskar det. "Chiheers" "awesöhm" och "aj häv him on maj fingör".

Är det bara två episoder än så länge?

Första gången jag ser PH men gillar det faktiskt. Den jag gillar minst är Joakim. Han är så jävla patetisk. Märks hur han ser sig själv som asskön när han egentligen bara ser efterbliven ut. Vet inte vad det är men jag gillar Joel. Skön röst och skönt garv. Tror han kommer en bit. Svarta killen Abdi är en jävla pajas.

EDIT: Kristian är också irriterande. Ingen tjej uppskattar att du hånglar upp henne från ingenstans.
Citera
2014-08-20, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashcatz
Tydligen låg Saga och Calle, men det visades inte. Det som visades var ju hon den där vidriga saken som "pratar svengelska", som tidigare var med han militären som skämmer ut sig totalt, hon låg väl med sin "hunk" Eric?

Jahapp, så kanske det låg till. Jag begrep inte vem som gjorde vad. Calle låg ju bara där och "TACK PARADISE FÖR DONNAN SOM LIGGER TILL VÄNSTER OM MIG" och såg helt nyknullad ut, sen ollningen (snacka om gamble, men Saga gillade det säkert). wtf. Var inte helt nykter iofs.

Fantastiskt att Saga sa samma sak till Calle, som till Kristian efter ollningen typ "Men vad du är på *skratt*", eller något. Hon verkar ganska utsatt
Citera
2014-08-20, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Jahapp, så kanske det låg till. Jag begrep inte vem som gjorde vad. Calle låg ju bara där och "TACK PARADISE FÖR DONNAN SOM LIGGER TILL VÄNSTER OM MIG" och såg helt nyknullad ut, sen ollningen (snacka om gamble, men Saga gillade det säkert). wtf. Var inte helt nykter iofs.

Fantastiskt att Saga sa samma sak till Calle, som till Kristian efter ollningen typ "Men vad du är på *skratt*", eller något. Hon verkar ganska utsatt
Haha ja, först klagar hon på att den gamla killen hånglar upp henne från ingenstans. Sen blir hon ollad av den nya killen.

Citat:
Ursprungligen postat av asdf1
Tror ni någon snubbe ur "grundstommen" blir kvar? Väljer Ulrika David? Eller hunken?
Inte en chans att hon väljer negern, även om hennes första kille är patetisk.

Vet ni förresten om tjejerna kan välja andra killar än deras två? Isåfall så skulle ju Ulrika kunna rädda typ Alex eller Joel.
Citera
2014-08-20, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av derogatory
Haha ja, först klagar hon på att den gamla killen hånglar upp henne från ingenstans. Sen blir hon ollad av den nya killen.

Inte en chans att hon väljer negern, även om hennes första kille är patetisk.

Vet ni förresten om tjejerna kan välja andra killar än deras två? Isåfall så skulle ju Ulrika kunna rädda typ Alex eller Joel.

Får en känsla av att killarna ur grundstommen har funnit gemenskap i form av utanförskapet och väljer således att låsa fast sig vid "första tjejen" eller beroende på hur man ser det, gett upp helt. Ingen vill vara en douche.

Det är synd, håller inte i "PH", samtidigt hoppades jag på mer drama under festen igår. Vi får bara se Kristian som springer efter Saga och Joakim som jagar fogel.
Citera
2014-08-20, 13:09
Medlem
Nej, det var Calle och Saga som visades under täcket, vilket gör rubriken på blogginlägget lite udda.
Citera
2014-08-20, 13:15
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Tycker han Alexander har skön humor, hade varit kul om han fick stanna kvar på nåt sätt.
- Om vi fick göra om det här ... så hade vi gjort det på exakt samma sätt!
Citera
2014-08-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorJohn
Sända inte www.brpsa.se något igår?
Jag hör på samma skit om och om igen, PH Del 1 ?

Har dom gått ut med någon mer info?

Joo dem sände ny info igår. Tror dem kommer loopa gårdagens avsnitt senare idag :/
Citera
2014-08-20, 13:27
Medlem
Det är väl bara två avsnitt än så länge? Kan någon "confirma" det? (Låter som Ylva. Förlåt).

"Fotbollskillen" Joel är ju också skitful. Vad fan ser Saga i honom?

Jag gillar Ulrika skarpt. Hon känns dock lite off då hon själv sa att hon är "en lantis" men hon känns verkligen som hon inte vet vad hon ska göra.
Citera
2014-08-20, 13:29
Medlem
Vilka som går vidare...

Senast redigerad av Smexliq 2014-08-20 kl. 13:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in