2014-08-16, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulinee
Jo jo, jag vet . Men är ändå rätt så lugn på den fronten. Tänker ju på det.. men vet att den här kliniken är såpass seriös och att kirurgen (Dan Fagrell) är såpass omtyckt och uppmärksam så det inte borde gå snett. Dock är det ju inte han som är narkosläkaren, men antar att hela kliniken är så seriös som man har hört och även fått intrycket själv av. Men det är klart att man alltid ska tänka på risker.

Va bra! Varför kollade du inte upp riskerna innan?

Känner du att detta kommer att gynna dig (det lär det göra om du redan ser bra ut) så önskar jag dig all lycka och framgång!
Citera
2014-08-16, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lithionit
du behöver inte bli uppskrämd, bröstförstoring är ju mer eller mindre ett standardingrepp. Varav många plastikkirurger förmodligen satt in 100-tals inplantat.

Det är bra att du hittat en bra svensk läkare, att åka på plastikresa till Polen eller Thailand kan sluta väldigt illa i vissa fall.

Lycka till! Och btw vilken storlek skall du sätta in :P ?

Jomen precis, känns bra det! Nej du man hade nu inte känts sig sådär super säker om man hade gjort det i ett sådant land. Dock billigare men vafan, tycker det känns bättre att betala mer då det också känns som det verkligen är bra. Man har ju hört om dom som gjort utomlands.. många som ångrat det.

Tack så mycket ! Det blir en "naturlig" storlek för min kropp, vilket är C.
Citera
2014-08-16, 21:41
Medlem
No-n-sences avatar
Den här tråden behöver "före och efter-bilder".
Citera
2014-08-16, 21:42
Medlem
IndyHermesKinks avatar
Citat:
Alltså . Mycket roligt men den gubben går jag inte på
Du tycks tro att jag hittar på.
Varsågod:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12669034.ab
Citera
2014-08-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykohatred
Va bra! Varför kollade du inte upp riskerna innan?

Känner du att detta kommer att gynna dig (det lär det göra om du redan ser bra ut) så önskar jag dig all lycka och framgång!

Jo men det har jag gjort. Har pratat med kirurgen och allt och han har redan gått igenom alla risker och så, men infektioner och allt annat. Narkos sa han dock inte något om, men antar att det är väldigt ovanligt att något allvarligt händer när det gäller narkos-delen eller vad man säger.
Men min mor har ju sagt till mig att det finns en risk där, och jag har även läst om det. Men försöker inte tänka på att det sker just mig, att jag har turen med mig i stället. Man får försöka tänka så med allt.

Tusen tack du!
Citera
2014-08-16, 21:48
Medlem
Citat:
Jo men det har jag gjort. Har pratat med kirurgen och allt och han har redan gått igenom alla risker och så, men infektioner och allt annat. Narkos sa han dock inte något om, men antar att det är väldigt ovanligt att något allvarligt händer när det gäller narkos-delen eller vad man säger.
Men min mor har ju sagt till mig att det finns en risk där, och jag har även läst om det. Men försöker inte tänka på att det sker just mig, att jag har turen med mig i stället. Man får försöka tänka så med allt.

Tusen tack du!

Låter som ett sunt tänkande, annars hade man inte kommit långt i vardagen då vi tar risker med allting. men bara så att du är medveten om det vilket du nu är!
Citera
2014-08-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndyHermesKink
Du tycks tro att jag hittar på.
Varsågod:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12669034.ab

Okej... men inte att hon förvandlades till en grönsak dock. Hehe. Fast nu till det mer seriösa. Jo okej väldigt tragiskt och obehagligt. Men låt mig bara förtydliga att detta var i Polen, där de förmodligen inte är lika utbildade och professionella som i Sverige. Jag har inte hört någon nyhet om att att en bröstförstoring i Sverige har gått såpass snett. Inte heller kirurgen som ska operera mig har haft ett sådant fall, då han har flera års erfarenhet.
Kan säga att jag lagt ner mycket pengar på detta, och hade jag gjort i Polen hade jag väl säkert fått för halva priset än vad jag betalat nu. Men då hade det inte känts lika seriöst. Man får ju ofta vad man betalar för.. eller vad man säger.

Så jag tror med all säkerhet att detta inte händer mig, den risken är nog 1 på miljonen att jag skulle dö.

Men tack för upplysningen!
Citera
2014-08-16, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Den här tråden behöver "före och efter-bilder".

Haha U wish
Citera
2014-08-16, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykohatred
Låter som ett sunt tänkande, annars hade man inte kommit långt i vardagen då vi tar risker med allting. men bara så att du är medveten om det vilket du nu är!

Exakt så! Japp
Citera
2014-08-16, 22:21
Medlem
Polyklorfenols avatar
Du har väl säkert redan bestämt dig och jag gissar vilken typ av kretsar du rör dig i, men genom detta ingrepp kommer du i alla fall aldrig få en smart kille, bara ytliga stekare. Men jag antar att det passar dig? Sverige har snart fått ännu en uppumpad bimbo. Grattis!

Ursäkta mitt illa dolda förakt, men om du verkligen lärde känna dig själv och inte trodde att självkänslan sitter i tuttarna, så skulle jag respektera dig mer - kanske.
Citera
2014-08-16, 22:34
Medlem
Jag vill se en bild före och en efter.
Citera
2014-08-16, 23:12
Medlem
Birgervafans avatar
Du har fått rätt många svar om risker osv men känns som att du bara förnekar och blundar för eventuella problem.

Min syster opererade sina bröst här i Sverige och allt gick inte som det skulle så hela kalaset gick på lite mer än 80 tusen kr. Ingen i min familj stod bakom hennes beslut och alla försökte förklara att det hela var en jävligt dum och ytlig idé. Efter denna operation har hon valt att göra fler operationer som i ansiktet tex. Jävligt sorgligt måste jag säga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in