Är väl bra mycket lättare om du slutar läsa här, om du inte klarar av det. Verkar som de gjort en egen sida för de lite mer våldsamma grejerna. www.analhooked.se
Är väl bra mycket lättare om du slutar läsa här, om du inte klarar av det. Verkar som de gjort en egen sida för de lite mer våldsamma grejerna. www.analhooked.se
Vad fint att du hittat en sida för dig.
Om du tror att jag inte klarar FB är det bara att titta på min posthistorik.
Skulle också gilla det! Jag har snackat med Vilde och eftersöker mer förnedring, vilket blivit bättre med tiden. Har man där iaf en hyfsat snygg tjej, så är det väl självklart man skall förnedra henne!?
Att bli knullad på film för småslantar av en pissluffare som Jöran är förnedring per definition.
Googlar man på Sanna rough analhooked så kommer man till en sida där man kan se rätt långa klipp utan att vara medlem.
Snälla, kan ingen ladda upp allt material med Angelica? Skulle uppskattas något enormt!!
Den vilde söker män till sina inspelningar just nu, så om du är intresserad kan du alltid kontakta lille Jöran. Vem vet: kanske kan du få spela in något med Angelica!