Citat:
Ursprungligen postat av
KristianKamb
då är det för mej Gaba-B som är den mest eftersträvansvärda, har du tips på andra substanser som går mest på gaba-b?? Baklofen lär väl vara svårt att få utskrivet?
jag blir riktigt glad, social och lycklig på Gaba-b.
ett annat viktigt tips angående Phenibut, det är bäst att ta det på tom mage (3 timmar från måltid) och sedan äter man kolhydrater en timme efter phenibut-intag. Tar man det inte på tom mage, kan det dröja 3-4 timmar innan det slår på, och då har den otåliga nybörjaren redan tagit en dos till.
Dom droger som påverkar GABA-B är GBL, GHB, 1,4-BD, baklofen o Phenibut.
Finns även en GBL analog vid namn GVL.
Jo jag känner mig framförallt levande på GABA-B substanser, därav mitt enorma GHB-missbruk som fullständigt f*ckat sönder min GABA-B receptor.
Skulle jag ta en dos GHB nu idag skulle jag torska direkt på det o få abstinens efter en ynka dos.
Jo håller med det angående tom mage, gör rätt stor skillnad, Phenibut slår på ungefär lika segt som gabapentin o pregabalin.
Jo om du inte lider utav MS eller liknande så är det i princip totalstopp att få det utskrivet pga att baklofen har ingen indikation på ångesttillstånd eller mot någon beroendesjukdom som t ex alkoholism här i Sverige.
Vet någon enstaka som fått det utskrivet för alkoholism men lär ha varit hos någon privatläkare.
Se denna länk om baklofen:
http://web.orionpharma.se/opn/page?id=3013&key=26538