Intressant värvning, han har ju minskat i poäng i det betydligt mer offensivare Schweiz, och verkar vara aningen skadebenägen. Men kan säkert bidra i PP.
Vilket jävla svek mot Bern. Tråkigt att spelarna nuförtiden bara tänker på pengar.
Tror det blir en fin fin värvning. Till skillnad från Sullivan har denna herre gjort ett antal år på europeisk is, finns inget att skylla på vid ett misslyckande.
Tror det blir en fin fin värvning. Till skillnad från Sullivan har denna herre gjort ett antal år på europeisk is, finns inget att skylla på vid ett misslyckande.
Om man påstår att spelare som flyttar till Modo får bra betalt så är man bara korkad. På pappret ser denna värvning spännande ut. frågetecken för hans ålder som sagt, men i powerplay kommer han behövas. Kan vara en Regehr-typ.
Haha vilken sopa som har skrivit det där. Snubben verkar ju efterbliven.
Var ligger efterblivenheten i det inlägget? Givetvis är det en partisk brynäsblogg, och då kan man ju räkna med en del enögdhet. Men du får fortfarande gärna skriva exakt vad som är dåligt istället för att generalisera hela texten med spydiga kommentarer.
Målvakter:
Daniel Larsson - Bernhard Starkbaum
Mark Owuya/Joel Lassinantti - Jonas Johansson
Backar:
Jan Sandström - Niclas Andersén
Kristian Näkyvä - Simon Bertilsson
Per Savilahti Nagander - Christian Djoos
Andreas Hjelm - Oscar Eklund
Robin Jonsson - Jörgen Sundqvist
Dean Kukan - Lukas Kilström
Jens Högbom - David Westlund
Marcus Fagerudd - Mattias Nörstebö
Marcus Oskarsson
Olov Lundqvist
Forwards:
Stephen Dixon - Greg Scott
Jonathan Granström - Sebastian Enterfeldt
Daniel Zaar - Jesper Ollas
Lennart Petrell - Sondre Olden
Per Ledin - Bill Sweatt
Cam Abbott - Pathrik Westerholm
Chris Abbott - Ponthus Westerholm
Peter Cehlarik - Anton Rödin
Niklas Fogström - Jonas Nordquist
Daniel Mannberg - Daniel Brodin
Lars Bryggman - Jacob Blomqvist
Karl Fabricius - Alexander Lindgren
Johan Forsberg - Adam Brodecki
Lucas Wallmark - Oskar Lindblom
Emil Sylvegård
Är man en idiot om man säger att Brynäs i allmänhet har en bättre målvaktssida, backsida och forwardssida?
Ps. Om det var någon som trodde att jag är delaktig i den där hemsidan så stämmer det inte. Jag är bara intresserad av varför vederbörande tycker inlägget var idiotiskt, då det i mitt tycke var långt ifrån det.
Senast redigerad av Jkroken 2014-08-10 kl. 23:50.
Var ligger efterblivenheten i det inlägget? Givetvis är det en partisk brynäsblogg, och då kan man ju räkna med en del enögdhet. Men du får fortfarande gärna skriva exakt vad som är dåligt istället för att generalisera hela texten med spydiga kommentarer.
Målvakter:
Backar:
Marcus Oskarsson
Olov Lundqvist
Forwards:
Per Ledin - Bill Sweatt
Emil Sylvegård
Är man en idiot om man säger att Brynäs i allmänhet har en bättre målvaktssida, backsida och forwardssida?
Skulle säga att ni har ett skapligt lag och bör kunna vara med i toppen även denna säsong. Målvaktsuppsättningen tillhör den bästa i serien i mitt tycke. Ni har släppt in väldigt mycket mål senaste säsongerna så backsidan är väl det största frågetecknet. men kan ni rätta till bristerna där så kan ni absolut skrälla. Men guldet kan ni nog glömma.
Målvakter:
Backar:
Marcus Oskarsson
Olov Lundqvist
Forwards:
Per Ledin - Bill Sweatt
Emil Sylvegård
Ps. Om det var någon som trodde att jag är delaktig i den där hemsidan så stämmer det inte. Jag är bara intresserad av varför vederbörande tycker inlägget var idiotiskt, då det i mitt tycke var långt ifrån det.
Jag tycker inte alls det är något fel med att att skriva om sitt eget favoritlag. Men att kritisera motståndarlagen i samma veva är inte så genomtänkt. Då får man ju åtminstone vara konservativ i så fall.
Jag tycker inte alls det är något fel med att att skriva om sitt eget favoritlag. Men att kritisera motståndarlagen i samma veva är inte så genomtänkt. Då får man ju åtminstone vara konservativ i så fall.
Ja, det är mycket bra att vara samhällsbevarande och traditionell när man driver en blogg, speciellt om den är högervriden. Men förhoppningsvis blandar dom inte så mycket politik och sport där så det borde räcka med att dom är konsekventa i sin kritik, när den väl är befogad. Håller du inte med?
Både Brynäs och Luleå har fått två, på pappret, bra lag. Dock blir det ett stort jobb för respektive coach att sätta ihop ett lag, hitta kemi i formationerna och få fram det yttersta av varje individ.
Ja, det är mycket bra att vara samhällsbevarande och traditionell när man driver en blogg, speciellt om den är högervriden. Men förhoppningsvis blandar dom inte så mycket politik och sport där så det borde räcka med att dom är konsekventa i sin kritik, när den väl är befogad. Håller du inte med?
Både Brynäs och Luleå har fått två, på pappret, bra lag. Dock blir det ett stort jobb för respektive coach att sätta ihop ett lag, hitta kemi i formationerna och få fram det yttersta av varje individ.
Spännande!
Jo på sätt och vis så har du helt rätt i det mesta.
Gällande Brynäs och Luleås trupper så är det 2 helt ok lag med skillnaden att Luleå har ny coach. Återstår att se hur mycket tid Fagervall behöver innan allt faller på plats. Varken Brynäs eller Luleå kommer vinna guld tror jag, men något av lagen bör ha chans att nå semi.
Citat:
Ursprungligen postat av Vassili
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jo på sätt och vis så har du helt rätt i det mesta.
Azdz verkar ju inte ens förstått det konstiga i Vassilis inlägg, vilket gör det ännu roligare.
OnT: Skeptisk mot amerikaner och kanadensare, som vanligt, det som talar för att den här killen ska lyckas är väl att han spelat i Europa ett tag.