2014-08-08, 12:54
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Propagandaminister är det vart han är.

Jävla pajas !
Sveriges sämsta minister någonsin? Och kom ihåg, det är det inte lätt att bli. För konkurrensen är stenhård.

Han driver sitt ämbete med lögner, desinformation och skenheliga kampanjer. Allt för att dölja det haveri han och hans regering lyckats skapa inom invandrings och integrationsområdet.
Senast redigerad av Karman 2014-08-08 kl. 12:57.
Citera
2014-08-08, 13:15
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Kanske gör han avtryck som sin tidigare partikollega Birgit Friggebo
http://www.youtube.com/watch?v=mQakZce3GhQ
Bästa... jag hade faktiskt aldrig sett det där förr, bara läst om det. Det var ännu pinsammare än jag föreställde mig.
Citera
2014-08-08, 13:23
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Vad är det du inte fattar? Ullenhag hyllar det mångkulturella samhället, men vägrar själv att bo i ett mångkulturellt område. Det är väl hyckleri om något? Varför tror du inte Ullenhag vill bo i Hjällbo? Eller Fittja, Rinkeby, Tensta, Rosengård etc.? Finns det ens ett enda mångkulturellt område som våra kära politiker ens skulle fundera på att flytta till? Nej? Men hur kan det inte vara helt uppenbart att något är fel med mångkulturen om inte ens våra politiker och journalister, som säger att de älskar den, inte vill bo i den?

Jag bor och är uppväxt i ett homogent svenskt område. Och ja, jag hatar mångkultur, och gör allt som står i min makt för att stoppa dess utbredning i Sverige. Du tycker alltså att det bara är rimligt att de som utsätts för mångkultur är de enda som får ogilla den? Så jag ska inte bry mig om mina landsmän? Jag ska inte bry mig om att mina skattepengar slukas ner i ett svart hål? Jag ska inte bry mig om mitt land raseras? Jag ska inte bry mig om att rörelsefriheten i mitt eget land minskar i takt med att ghettona blir allt fler? Jag ska inte bry mig om att mitt folk, svenskarna, håller på att bli en undanträngd minoritet i sitt eget land? Bara för att jag råkar ha Johansson och Lundström istället för Abdullah Mahmoud som grannar?
Å andra sidan skulle de inte fundera på att flytta till områden där fattiga bor oavsett om det är mångkultur eller ej. Mest för att i områden där fattiga bor är bostäder, renhållning, service, närhet till intressant kommers och uteliv, osv. sämre. Alltså mångkulturen gör ju sitt till, men en minister skulle ju bo på femstjärnigt hotell i stadscentrum oavsett.

Det är ju vi som betalar.
Citera
2014-08-08, 13:41
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Ja, jag har erfarenhet av arbete, började sälja tidningar som 10 åring och har sen dess varit både anställd och chef. Idag är jag egen företagare och anställer folk. ...

Ni är svin. Och svin förtjänar förakt. Förakt för att ni hycklar om ert politiska engemang. ...trams och annu mer oförskämdheter...

Har du ledigt från Fas 3? Kan man gå in på Flashback på AF?

Du har förmodligen inte anställt en enda person i ditt liv. Om du gjort det vet du att våra nya "entreprenörer" spelas i samma division som du - de självupptagna bidragsparasiternas. Arbetsmarknaden för getaherdar från Somalia, huckle-kärringar från Irak som inte kan läsa eller Iranier med fejkade läkarexamina från icke existerande universitet är på sin höjd lika stor som för en bidragsberoende svensk soc-alkis.

Det du inte inser är att ett samhälle kan inte försörja hur många parasiter som helst. Tänk så här, du har fått dina pengar från soc, om du bjuder alla dina parkbänkskompisar på en praktfylla så blir det torrt till nästa utbetalning.

Det hela påminner mig om katt-kärringar som samlar på magra vilda katter och inte har råd att ge dem mat eller vård. Till slut anmäler någon misären och någon från miljöförvaltningen får lösa det hela...:

Att Erik "Myten" Ullenhag i valtider försöker sig på "slumming" som röstfiske-metod är inte förvånande. Men det är knappast inriktat mot somalierna i Hjällbo. Där är det en kompakt s-majoritet, enligt tidigare val. Nej, det är nog riktat mot den vanlige fp-väljaren, den idealistiske högskoleutbildade läraren som ännu inte blivit "berikad" utan tror personligen på det "goda" i Isis och tror sig stödja en zigensk fattig familj när de ger pengar i koppen.
Citera
2014-08-08, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Å andra sidan skulle de inte fundera på att flytta till områden där fattiga bor oavsett om det är mångkultur eller ej. Mest för att i områden där fattiga bor är bostäder, renhållning, service, närhet till intressant kommers och uteliv, osv. sämre. Alltså mångkulturen gör ju sitt till, men en minister skulle ju bo på femstjärnigt hotell i stadscentrum oavsett.

Det är ju vi som betalar.

Förvisso. Vill man vrida lite på det kan man se det från synvinkeln att det är underklassområden som de rika mångkulturalisterna undviker, vilket i det avseendet är helt förståeligt. Det som man då bör ställa sig frågan är; varför går underklass och mångkultur hand i hand? Titta på utvecklingskurvan - år 1990 fanns 3 utanförskapsområden i Sverige, nu är vi uppe i nästan 200. Och detta stämmer tidsmässigt bra överens med mångkulturens snabba utbredning i Sverige.

Det finns en slutsats att dra ur detta: En mångkulturell politik har effekten att utanförskapsområdena ökar, precis som den fattiga underklassen. Mångkulturen är den starkast bidragande orsaken till att områdena blir nedgångna. Därför är det hyckleri att förespråka en mångkulturell politik, men inte själv vilja bo i mångkulturella områden.
Citera
2014-08-08, 14:15
Medlem
Varför helt enkelt inte köpa upp en massa bostadsrätter på söder så politikerna får bo med sina älskade invällare?

Eller köpa upp ett gäng flotta villor bland sociteten och flytta dem dit?

För pengar är ju inget problem.
De regnar ju ner från himlen
Citera
2014-08-08, 14:31
Medlem
hvita.nhegrers avatar
En ung oskyldig tjej blev träffad av en förlupen kula i närheten av där Ullenhag ska jobba.. Integrationsministern kan få det hett om öronen..
Citat:
Polisens hypotes är att det är från andra sidan berget en dryg kilometer därifrån som skottet avlossades i torsdags kväll vid halv sjutiden. Kulan gick mellan hyreshusen på Eriksbo Västergärde för att slutligen hamna i ryggslutet på Amanda.

- Jag och min lillasyster, hon är elva år, hade cyklat hit och vi satt här med min kompis. Vi hörde ett ljud som kanske var skottet, sedan gjorde det ont. Det brände till, berättar hon.

Hon hade ett vitt linne på sig och nedtill på linnet, invirat i tyget låg den guld- mot bronsfärgade kulan, en 22 millimeters kula. Polisen har uteslutit att det rör sig om en luftpistol.

- Vår hypotes är att detta är en förlupen kula som härrör från skottlossningen vi får larm om på Bredfjällsgatan. Det finns ingen misstanke mot den kvinna som träffades, säger Carina Persson, som leder polisens insats.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2452420-amanda-skots-i-linnet-fann-jag-en-kula-
Citera
2014-08-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Ni som ifrågasätter att han inte bor där under sin veckas vistelse, vart menar ni att han ska bo? Tror ni att det finns hotell i Hjällbo?

De kan väl bo i en exklusiv husbil med alla tillbehör bekostat av regeringspengar eller flytta dit en billig barack han kan sova i.
Citera
2014-08-08, 14:44
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Har du ledigt från Fas 3? Kan man gå in på Flashback på AF?

Du har förmodligen inte anställt en enda person i ditt liv. Om du gjort det vet du att våra nya "entreprenörer" spelas i samma division som du - de självupptagna bidragsparasiternas. Arbetsmarknaden för getaherdar från Somalia, huckle-kärringar från Irak som inte kan läsa eller Iranier med fejkade läkarexamina från icke existerande universitet är på sin höjd lika stor som för en bidragsberoende svensk soc-alkis.

Det du inte inser är att ett samhälle kan inte försörja hur många parasiter som helst. Tänk så här, du har fått dina pengar från soc, om du bjuder alla dina parkbänkskompisar på en praktfylla så blir det torrt till nästa utbetalning.

Det hela påminner mig om katt-kärringar som samlar på magra vilda katter och inte har råd att ge dem mat eller vård. Till slut anmäler någon misären och någon från miljöförvaltningen får lösa det hela...:

Att Erik "Myten" Ullenhag i valtider försöker sig på "slumming" som röstfiske-metod är inte förvånande. Men det är knappast inriktat mot somalierna i Hjällbo. Där är det en kompakt s-majoritet, enligt tidigare val. Nej, det är nog riktat mot den vanlige fp-väljaren, den idealistiske högskoleutbildade läraren som ännu inte blivit "berikad" utan tror personligen på det "goda" i Isis och tror sig stödja en zigensk fattig familj när de ger pengar i koppen.

Så djävla mycket dravel.

1. Du pratar om några tusen somalier. Medans jag pratar om invandring i stort. 1,5 miljoner människor sägs vara invandrare i vårt fantastiska land.
Du är som man säger lågintelligent som tror att bara för att det finns några bidragsparasiter bland invandrare så är det bevis nog för att ALLA invandrare är likadana.

Ungefär som att tro att bara för att en vit man våldför sig på barn så är alla vita män det.

Du är som man säger en fullblodsrasist som är lite bakom.

Att Erik Ullenhag krävs bosätta sig bland analfabeter visar ju bara på vilken typ av lågpannemänniskor vi har här... Det ska bara gälla Erik Ullenhag. Om jag tycker att Jimmie "Hycklaren" Åkesson ska börja jobba inom långvården eftersom grabben inte haft ett ärligt jobb i hela sitt liv. Han är fullblodspolitiker och har aldrig haft ett hederligt jobb. Han tjänar 1,1 miljoner om året men säger sig värna om fattiga människor, samtidigt som han sänker skatterna för de rikaste...

Och det sjuka är att ni tror han talar om verklighetens folk och han talar till er. Men sanningen är att han skiter fullständigt i er... han är ute efter makten i korridoren, sen röstar han som moderaterna.
Men ni tror han vill er svenskar väl... han hycklar.

Men ni kräver inte av Jimmie att bosätta sig bland invandrarfamiljer för att visa upp hur "vidrigt" det är.
Nä för om han gjort det så hade han erkänt. "Nä, de var snälla mot mig"...

För så är det alltid.
"Alla invandrare är parasiter..."
- Men vi sitter ju här på kina-krogen...
- Ja, inte dom här, dom är snälla och turken i korvkiosken och min morsas kille... men alla andra är....

Jimmie växer upp bland lintottar och ser knappt en invandrae... men ändå bygger han hela sin karriär på hatet mot invandrare. Som inte finns.

Det är inte bara en hycklare utan en lögnare.

När du kräver att Jimmie bosätter sig bland invandrare utan att äta mat och sova på golvet i tre månader... då kommer jag ta dig på allvar. Annars är du också bara en hycklare.
Citera
2014-08-08, 14:50
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moparlinke
Varför helt enkelt inte köpa upp en massa bostadsrätter på söder så politikerna får bo med sina älskade invällare?

Eller köpa upp ett gäng flotta villor bland sociteten och flytta dem dit?

För pengar är ju inget problem.
De regnar ju ner från himlen

Södermalm i Stockholm är mångkulturens kärna i Sverige, här lever invandrare, muslimer, judar, kristna, och människor från hela världen. Här finns mångkulturens olika kulturella beståndsdelar från restuaranger, till klädbutiker, cykelbutiker, skobutiker, korvkiosker, cafeer osv...

Många politiker bor redan på söder och ser att människor kan leva sida vid sida.

SDs ledningsgrupp fester ju ofta runt stureplan och det fungerar ju bra, fast de flesta restauranger och klubbar och butiker ägs av invandrare....

Börjar man skrapa på ytan så känner varenda människa en invandrare som de tycker om. Men det är alla andra invandrare i andra städer som är onda.

Det är bara ett djävla påfund av nätrasister som påstår att det inte fungerar... Samtidigt sitter Ekeroth på kebab-baren som ägs av en muslim och käkar mat på fyllan.

De som påstår att mångkulturen inte fungerar är de som inte varit i närheten av mångkultur utan bara läst nåt på nätet.
Citera
2014-08-08, 14:55
Medlem
TattooedFuckers avatar
Jag har varit i Rinkeby i centrum på dagtid även bott i Norsborg

Ta Norsborg först . Jäkligt lugnt på dagtid efter kl 20 är centrum och de lokala kebabhaket är en ungdomsgård och skriks /skjuts raketer och jag bodde 2 min gångväg från tunnelbanan så man gick förbi gängen varje gång och de brydde sig inte nämnvärt och då umgicks jag med gambianer och syrianer ibland va ut o hade jävligt kul när man umgicks med gambianer så kallades jag för "mosungo" viting betyder det visst

Har kontakt med 1 av dom idag från Gambia och han jobbar idag som väktare och han förstår att man är kritisk mot invandringen ! bör tilläggas att när jag ser han kallar jag oftast han för dumma jävla neger och han kallar mig viting .

Detta var 11 år sedan jag bodde där . Varken min vän eller jag skulle vilja flytta dit igen han har sitt liv med sin svenska flickvän , pratar ren svenska och använder ingen slang

Men besöken i Rinkeby har varit på dagtid och då har det känts som man var i Mellanöstern ingen pratar svenska , skrik ml . Kan inte TÄNKA mig hur det är efter mörkrets inbrott så låt Ullenhag bo där i några veckor och uppleva allt som sker . Personrån,bränna bilar och misshandel på daglig basis utan skydd från säpo

N
Citera
2014-08-08, 14:56
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Googlade 'hotell Hjällbo' på nätet, noll träffar.

Om man googlar 'skolor Hjällbo' blir det väl likadant (nedbrunna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in