2014-08-06, 11:47
Medlem
Di Maria soppan kommer hålla på i evigheter...

Varför försöker inget Engelsk lag värva honom? United som ändå behöver lite kvalitet och har en obegränsad budget förstår jag mig inte alls på, hade huggit in på Di Maria direkt. Tänk er en offensiv med Mata, Di Maria, Rooney och RvP.

Jag tvekar på att han går till Monaco, det är ett för stort steg ned, dessutom är det en klubb som aldrig kommer klara av FFP. Real verkar inte gå med på PSG:s krav - ett år på lån för 10 M euro och en obligatorisk utköpsklausul på 70 M euro. Personligen tycker jag Real kan byta Di Maria mot Cavani rakt av. Varför inte?
2014-08-06, 12:03
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Di Maria soppan kommer hålla på i evigheter...

Varför försöker inget Engelsk lag värva honom? United som ändå behöver lite kvalitet och har en obegränsad budget förstår jag mig inte alls på, hade huggit in på Di Maria direkt. Tänk er en offensiv med Mata, Di Maria, Rooney och RvP.

Jag tvekar på att han går till Monaco, det är ett för stort steg ned, dessutom är det en klubb som aldrig kommer klara av FFP. Real verkar inte gå med på PSG:s krav - ett år på lån för 10 M euro och en obligatorisk utköpsklausul på 70 M euro. Personligen tycker jag Real kan byta Di Maria mot Cavani rakt av. Varför inte?
Börjar de blöda på kontot eller pressar de bara PSG på mer pengar up front något som PSG inte kan, 80m är ju fan inte dåligt speciellt inte dåligt speciellt inte i jämförelse med summorna de brukar skeppa iväg spelare för.
2014-08-06, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Börjar de blöda på kontot eller pressar de bara PSG på mer pengar up front något som PSG inte kan, 80m är ju fan inte dåligt speciellt inte dåligt speciellt inte i jämförelse med summorna de brukar skeppa iväg spelare för.

Real vill ha pengarna up front. Personligen tycker jag Real kan försöka byta till sig Cavani mot Di Maria, ingen dålig deal. Real är ju i behov utav en anfallare.
2014-08-06, 12:29
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Real vill ha pengarna up front. Personligen tycker jag Real kan försöka byta till sig Cavani mot Di Maria, ingen dålig deal. Real är ju i behov utav en anfallare.

Varför ska man ha Cavani? Sämre än Benzema, betydligt sämre dessutom. Och han kommer inte nöja sig som andra fiol. Då har jag hellre kvar Di Maria.
2014-08-06, 12:32
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Frågan är väl om Cavani är den spelartyp som Real behöver, otacksamt jobb att vara anfallare i ett Real med Ronaldo och Bale på varsin kant även om de även gör många assists vardera. Tycker de ska köpa in en anfallstalang istället en åtminstone en som nöjer sig med att sitta på bänken, varken Cavani eller Benzema är nog nöjd med att sitta på bänken.
2014-08-06, 14:01
Medlem
Är det helt tyst om Liverpool och anfallare nu när Reus & Balotelli ryktena dog ut?
2014-08-06, 14:03
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temp.User
Är det helt tyst om Liverpool och anfallare nu när Reus & Balotelli ryktena dog ut?
Ryktas om Bony. Javier Manquillo är nu helt klar för Liverpool. ska bli skönt o slippa glen på högerbacken
2014-08-06, 14:14
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Ryktas om Bony. Javier Manquillo är nu helt klar för Liverpool. ska bli skönt o slippa glen på högerbacken

Tror inte Liverpool kommer gå in i säsongen med Flanagen och Manquillo som alternativ till högerbacken. Det känns lite väl orutinerat och även om Flanagan hade en säsong långt över förväntningarna förra säsongen litar jag inte fullt ut på honom riktigt än. Möjligheten finns att Johnson lämnar och det skulle jag inte ha några problem med, men skulle då gärna se att en ersättare köpa in så vi inte enbart har två ungdomar på högerbacken.
2014-08-06, 14:15
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Tror inte Liverpool kommer gå in i säsongen med Flanagen och Manquillo som alternativ till högerbacken. Det känns lite väl orutinerat och även om Flanagan hade en säsong långt över förväntningarna förra säsongen litar jag inte fullt ut på honom riktigt än. Möjligheten finns att Johnson lämnar och det skulle jag inte ha några problem med, men skulle då gärna se att en ersättare köpa in så vi inte enbart har två ungdomar på högerbacken.
Kelly finns också även om han inte har övertygat på försäsongen
2014-08-06, 14:24
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Ryktas om Bony.
Fortfarande?
2014-08-06, 14:29
Medlem
Förstår inte att man säger att det är 7 signeringen när det rör sig om ett lån?

Oavsett så är det dags för de att lägga allt krut de har på en striker. Detta duger inte.
2014-08-06, 14:42
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Cavani skulle nog kunna fungera br i RM i central roll. Har sett valdigt fa matcher med honom centralt men mal gjorde han ju i Napoli. RM behover alternativ till Benzema, lang sasong och manga titlar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in