2014-08-01, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Trodde larmet var hesa Fredrik de tutade i hela parken

för fet ? då hade de fått ta kort på längre avstånd, eller så fick hon inte vara med
för aftonbladets fotograf visste artikeln skulle hamna här och då hade väl en del blivit upphetsade
Dessvärre tror jag man mister personernas fängslande ansiktsuttryck om man tar bilden på längre avstånd.
Citera
2014-08-01, 00:46
Medlem
Teh_Masterers avatar
Jag kan verkligen se framför mig hur badvakterna i panik kastar sig från sina stolar, slänger iväg sina vattenflaskor och riktigt tokspringer fram till en gammal flyg-siren från 40-talet som de bara vevar igång med all jävla kraft deras armar förmår, allt eftersom bajset tyst och skoningslöst flyter runt i poolen.

Djurexpert kallas in för bajsanalys och nationell media kontaktas.
Citera
2014-08-01, 00:47
Medlem
Det är ju förståeligt att man stänger av poolen om det kommit avföring i den. Det är ju en fråga om hälsa och själva upplevelsen i badet. Det är inget anmärkningsvärt. Artikeln blir dock väldigt lustig...
Citera
2014-08-01, 01:00
Medlem
Hyddan92s avatar
Och det var ju säkert en jävla neger som bajsade i badet också tamejfan!
Citera
2014-08-01, 01:00
Medlem
Speytos avatar
Herregud vad patetiskt. Förstår mig inte på beteendet att vilka tala med kvällspressen när något sånt har hänt. Är det bara i Sverige det händer? Vet ni om sånt förekommer i andra länder också?
Citera
2014-08-01, 01:01
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill Cliff
Jag får inte riktigt ihop det här med att barnen hade sett fram emot att få bada hela dagen men när bajslarmet kom var klockan redan 16.
Citat:
Ursprungligen postat av Yfrontskalsong
Störde mig med på det men dom menar nog att dom hela dagen hade sett fram emot att bada.
Men det står ju "Barnen hade sett fram emot att bada hela dagen och ställde sig genast i kö till vattenrutschkanan. Men pojkarna hann inte doppa sig. När det var dags för dagens första åk skulle bassängerna utrymmas." Varför väntade de ända till kl 16?
Citera
2014-08-01, 01:05
Medlem
Miys avatar
Kan det inte vara så att Joel ätit upp mamman och därefter blivit bajsnödig?

Ot: hade dom inte kunnat göra något annat roligt förutom vattenlandet, tvivlar stark på att dom betalt inträde bara för att få bada.
Citera
2014-08-01, 01:09
Medlem
Asså det här är ju verkligen humor på hög nivå. Helt otroligt ju för fan. Kontaktar aftonbladet för att någon bajsat i poolen på Furuvik. Där trodde jag att familjen Ågren satt ribban för gnällspik. Men nej. Han påstår att en hel jävla semesterdag är förlorad för att poolen stängdes tre timmar tidigare, så hans ungjävlar inte kunde bada. Blir helt jävla galen på såna här idioter.

Skulle dock vara jävligt kul om någon startade ett facebookevenemang av det här, en manifestation som stöd till familjen Ågren som inte kunde bada på Furuvik på grund av bajs i poolen. Sen skulle man kunna starta en insamling också. Bara för att visa hur patetiskt det är att gnälla om en sån skitsak ( )

Till familjen Ågren om nån av er läser det här: Samma dag som ni horade ut er i aftonbladet på grund av att ni missade tre timmars bad till följd av bajs i poolen, så fick en palestinsk treåring skallen bortsprängd av en israelisk raket. Tänk på det.
Citera
2014-08-01, 01:11
Medlem
TrotsTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Herregud vad patetiskt. Förstår mig inte på beteendet att vilka tala med kvällspressen när något sånt har hänt. Är det bara i Sverige det händer? Vet ni om sånt förekommer i andra länder också?

Amerikanare har också en äcklig jävla tendens att vara lättkränkta, och grina ut för pressen. Oftast för den ekonomiska vinningens skull iof. Men något säger mig att familjen Ågren kanske också hade dollar i ögonen när de gick till tidningen
Citera
2014-08-01, 01:11
Medlem
Tratexs avatar
Kan se framför mig en stor röd knapp märkt "Bajslarm". När man trycker på den så drar röda saftblandare igång samtidigt som sirener börjar ljuda. Hahaha

Bilden var ju bara för skön. Visst, synd om familjen som inte fick bada. Men nån riksnyhet är det väl inte direkt. Inte ens lokalnyhet....

Antingen så är Aftonbladets reportrar helt dumma i huvudet som gör en artikel om en sån här sak eller så är dom Flashbackare med väldigt skruvad humor. Tyvärr så är nog det första alternativet det troligaste.
Citera
2014-08-01, 01:17
Medlem
Laserslynans avatar
I Gaza ljuder flyglarmen men Aftonbladet finner mer nyhetsvärde i Furuviks bajslarm, helt otroligt korkad artikel. Tur dom inte fick bada dvärgfarsan hade drunknat i barnpolen.
Citera
2014-08-01, 01:24
Medlem
Varför ställer alla dessa mongofamiljer upp på uppgivna offerbilder och snyftreportage i tidningen? Får de pengar? Roligt att visa upp för familj och vänner? Tror de att de har något viktigt att säga och själva vill ge företag dålig press genom att hänga ut dem med namn?

Det är ju ofta lyteskomik på hög nivå där 99 % delar artiklarna för de stör sig på och/eller skrattar åt "offren".

Lite jävla självinsikt tack. Absolut NOLL risk att mina föräldrar skulle skämma ut mig, och sig själva på det sättet, genom att snopet gå till kvällspressen för något äckligt, planerat semesternöje inte gått enligt planerna. Vad är det egentligen för människor som håller på så här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in