Citat:
Ursprungligen postat av
Clodius
(Jag lever på min penna och hjärna ja - gott t.o.m. Har jobbat åt regeringen.)
Och jag har suttit i riksdagen, flera gånger! Din penna och hjärna har aldrig gjort något vettigt för Sverige, än mindre för den svenska regeringen.
Citat:
Jaha - skall jag tolka det som om Lula också är fascist? Hur så? Stavar han kanske dåligt?
Ditt förslag är helt enkelt väldigt banalt, både val av person och vad du tror en sådan process ska leda till. Dina bevekelsegrunder för en process, den att östra Ukraina ska annekteras av Ryssland, visar hur oseriös du är.
Citat:
Seriöst, så är det inte helt lätt att hitta någon med tillräcklig auktoritet, oberoende och acceptans från alla parter som skulle kunna leda processen. Såväl Ryssland som EU och USA faller naturligtvis, och Kina skulle vara märkligt då det är en auktoritär stat. Så vad återstår egetligen? Indien - möjligen. Argentina är upptagna med att gå i konkurs för tillfället. Sydafrika - nejnej... Sydkorea är nog för tajta med USA, liksom Australien. Möjligen Nya Zeeland, men det är ett litet land. Så jag tycker nog att Lula inte är sådan dum idé...
Din påhittade process med ett påhittat mål med påhittad ledare som du spekulerar om har inget stöd hos någon part. Inte hos folket, inte hos regeringen i landet, inte hos USA, inte Ryssland inte FN.