Citat:
Ursprungligen postat av
mrkela64
Som jag läste ikväll pengarna är inte problem längre.
Har du tagit del av verkligheten och återigen försökt skriva något, så sött!
Citat:
citat:
"Kerry announced the US would give 7 million dollars to help rebuild eastern Ukraine."
Ja... du har läst det i mitt inlägg alldeles nyss? Det finns på
http://www.state.gov/secretary/remarks/2014/07/229905.htm
Lååång text på engelska, jag har översatt den åt dig, snällt va? Ryska är inte officiellt språk på fb så det blir på svenska:
Citat:
Så det är på tiden att detta våld stoppas, och det är därför i går, meddelade vicepresident Biden nästan 7 miljoner dollar snabb hjälp för humanitära och ombyggnadsändamål att sättas in omedelbart. Specifikt Dessa medel kommer att gå till att bygga om östra Ukraina, inklusive städerna Slovyansk och Kramatorsk, där människor firade på gatorna för en tid sedan när de befriades från separasitisk kontroll.
Du har också ett uttalande från Kerry om terroristerna där:
Citat:
Som ett resultat, de ryska stödda separasiterna vägrar att lägga ned sina vapen och bli en del av den politiska processen. De fortsätter att skjuta på ukrainska folket, även i området runt olycksplatsen, och de har visat en skrämmande brist på respekt för mänsklig anständighet. Och tydligen kommer separasiterna fortsätta att göra det om de inte kan känna någon press, något verkligt tryck från sina ryska uppbackare.