2014-07-28, 11:17
Medlem
Jag stör mig på all reklam som känns oinspirerad.
Vissa reklamer har de lyckats väldigt bra med, exempelvis den gamla Vasakronan-reklamen och "Lotto-Åke", men numera så känns reklamer mest som ett enda stort "jahapp", där inte ens de som medverkar i reklamen verkar ha särskilt roligt.
De följer i princip den här mallen:

*fjantigt spex*
*tyst ögonblick*
*otroligt torrt och tråkigt skämt*
*bild på produkten*

Senast redigerad av Peter_18 2014-07-28 kl. 11:22.
Citera
2014-07-28, 11:57
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Inte när han badar...
Haha glömde det
Citera
2014-07-29, 01:03
Medlem
brianmolkos avatar
Alliansens tårtfilm
Citera
2014-07-29, 10:24
Medlem
t3x5s avatar
Den här reklamen med Niclas Wahlgren: https://www.youtube.com/watch?v=MNZrBYsDAXM

Inte nog med att den är dålig, den sänds otroligt många gånger också.
Citera
2014-07-29, 11:33
Medlem
aeons avatar
Såg i dagarna någon reklamfilm med Frank Andersson som jag trodde var för Coop/ICA/ÖoB eller dylikt, den visade sig dock vara för Leovegas. Känns som om alla ska likna varandra nu
Citera
2014-07-29, 14:44
Medlem
eDarling: "1 av 3 lyckas". 1/3 lyckas och 2/3 misslyckas på er site. Är det bra statistik?
Citera
2014-07-29, 14:52
Medlem
LordJCSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Mitt senaste hatobjekt är Canal Digital. Blir illamående så fort den fula tjockisen dyker upp och gapar om att han kan se på tv överallt
http://www.youtube.com/watch?v=hxMyaChCa5U

Denna stör jag mig så ofantligt mycket på..

"Här sitter jag på grillfest och kollar på tv."

Näe din tjocke fan.. Du tittar på en dator, inte en tv..

Har stört mig som fan på just denna reklamen.
Citera
2014-07-29, 18:59
Medlem
Hur i hela friden kan den urbota dåligt gjorda men ändå påkostade reklamen för vitaepro få fortgå månad efter månad och framförallt vilket företag har råd med så mycket reklam flera ggr. per dygn år ut och år in..................gahhhhh förbjud skiten nångång!

Retar mig också på några vitrockar som står och förklarar att deras tandkräm är smart......har du problem med tandköttet så inriktar sig tandkrämen på det, har du fläckar på tänderna så inriktar sig tandkrämen på det ist..............öhhhh ja om jag inte har problem med tandköttet men har fläckar så spelar det ingen roll hur mycket "antibakteriellt" skit som finns i tandkrämen, mitt tandkött påverkas inte synbart av det då.
Citera
2014-07-29, 19:01
Medlem
swebarbs avatar
Flygresor seriöst reklam där nån sjunger som ett efterblivet mongo är bara för mycket hur kan man göra en sån pinsam reklam egentligen ?
Citera
2014-07-30, 16:53
Medlem
Snobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Såg i dagarna någon reklamfilm med Frank Andersson som jag trodde var för Coop/ICA/ÖoB eller dylikt, den visade sig dock vara för Leovegas. Känns som om alla ska likna varandra nu

Ja fan, varje gång den kommer så tror jag att det är en Ica-reklam. Grattis Ica, gratis marknadsföring med kändis är alltid bra.
Citera
2014-07-31, 22:32
Medlem
brianmolkos avatar
Alliansens valfilm, ja kan man inte göra en parodi på den, först en liten pojke som följer med sin mamma, och får välja tårta, sen genom olika stadier i livet då han går till samma konditori, sen sista som gammal gubbe på 90 år med rullator, plötsligt får han köpa en pizza för det ligger en pizzeria där
Citera
2014-07-31, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordJCS
Denna stör jag mig så ofantligt mycket på..

"Här sitter jag på grillfest och kollar på tv."

Näe din tjocke fan.. Du tittar på en dator, inte en tv..

Har stört mig som fan på just denna reklamen.
Haha ja just ja, den där flummiga varelsen som flummar runt överallt och svamlar om att han "tittar på TV " lite här och där, medan han stirrar på en laptop.
Han är lite småskön på något sätt, den reklamen är i alla fall någorlunda mer underhållande än de flesta andra hjärndöda och intetsägande sömnpiller som de annars visar hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in