Hur gör jag för att prata i andra channels? Om jag tillexempel vill prata i "looking for group" eller "trade" hur gör jag då?Jag har dom i kryssade men det ända jag kan göra är att prata vanligt(Say).Hur gör man!
Hur gör jag för att prata i andra channels? Om jag tillexempel vill prata i "looking for group" eller "trade" hur gör jag då?Jag har dom i kryssade men det ända jag kan göra är att prata vanligt(Say).Hur gör man!
Ja så är det men du kan även göra egna te.x guild chat på /6, ändra färg på boxen och texten går också att göra. Du kan också "unlocka" general chat och dra bort Combat till en helt ny osv. Emotes kanske du redan vet hur man andvänder? :P
Är det nån som har ett tips på en bra guild med många aktiva medlemmar? Finns det nån sida som listar guilds? Jag spelar på Lightbringer i Normal mode.