2014-07-26, 21:16
Medlem
I såna fall är män mobboffer av naturen. Är det en könsroll du känner dig hemma i?
Citera
2014-07-26, 21:18
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
I såna fall är män mobboffer av naturen. Är det en könsroll du känner dig hemma i?

Eller så är de hustrumisshandlare. Jobbig läge borde kanske bli muslim då får man slå sin kvinna.
Citera
2014-07-26, 21:26
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
SAtt mobba kvinnor är långt och komplext. Stavas: Slyna/ Äckliga Hora/ Slampa/ Sliddjur/ Sugga/ Luder/ Fnask/ Madrass m.m.

Mig veterligen brukar sexuella skällsord bara få oss vanliga tjejer att asgarva hånfullt tillbaka. Vem fan tar åt sig av att bli kallad fnask idag ? Inte vi krogtjejer iaf.
Att knulla ofta är numera en kvinnlig rättighet i Sverige, så den sortens skällsord biter inte. Dessutom blir killar som säger sådant hatade av alla.

Men karlar tar ofta åt sig när man kallar dom snuskhummer, pedofil, våldtäktsman, äckel, slibbis eller sladderkuk, vandringspitt, osv. Sålänge hela gänget skrattar när man säger sådant till en karl i grupp, så är orden effektiva.
Citera
2014-07-26, 21:30
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Mig veterligen brukar sexuella skällsord bara få oss vanliga tjejer att asgarva hånfullt tillbaka. Vem fan tar åt sig av att bli kallad fnask idag ? Inte vi krogtjejer iaf.
Att knulla ofta är numera en kvinnlig rättighet i Sverige, så den sortens skällsord biter inte. Dessutom blir killar som säger sådant hatade av alla.

Men karlar tar ofta åt sig när man kallar dom snuskhummer, pedofil, våldtäktsman, äckel, slibbis eller sladderkuk, vandringspitt, osv. Sålänge hela gänget skrattar när man säger sådant till en karl i grupp, så är orden effektiva.

Haha vilken jävla skillnad det är på ordet fnask och våldtäktsman, pedofil och äckel. Inser du själv att du är löjlig?
Citera
2014-07-26, 21:41
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Vilka frågor?
Var just det ja, särskolan måste vara så stolt över dig.
Citera
2014-07-26, 22:38
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME

Ännu en korkad oneliner kom igen säg nu. (Modsen verkar ha tagit semester)
Citera
2014-07-27, 09:51
Medlem
retepm.s avatar
Citat:

Så svara nu då din lilla horunge.
Citera
2014-07-27, 11:24
Medlem
Fjodorovs avatar
Ja, många utav dem är rent mentalt som barn.

Bara vissa reaktioner i tråden här ger bra och tydliga exempel på vad som händer när man skulle få för sig att ifrågasätta idioterna och inte stryka dem medhårs. För det är så de fungerar, har en överkossa bestämt sig för att det är någonting fel på dig och du inte borde vara en del utav sällskapet eller ha en relation till någon utav hennes väninnor så är det inte någonting du kan göra som är rätt, enligt henne. Hon hade till och med snackat skit om Stålmannen för att stöta bort dig från hennes hönsgård.

Hade jag haft en lösning på problemet så hade jag skrivit det men helt ärligt, det har jag inte. Det är ju detta samhälle som är så sinnessjukt att psykopater och sociopater har inflytande och skit så man sitter ju i en rävsax.
Citera
2014-07-27, 13:24
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ja det var rätt kul att du nu börjar med de personangrepp du klagade att jag höll på med.
Din lilla rackare där.
Där fick du till det.

Men sluta fjanta på nu.
Vi har bekräftat att du är ett offer.
Att du kände dig riktigt kränkt.
För du är ju en skör SDare.
Men svara på de frågorna jag ställde nu, eller var det för många bokstäver i frågorna?
Roa mig nu!

För det kan väl inte vara som så att du bara snackar en massa skit?

Var har jag skrivit att jag är SD:are din fräcka lilla lymmel? Kom igen bevisa nu att du inte är ett simpelt troll och svara på denna mycket enkla fråga.
Citera
2014-07-27, 13:39
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Vad är det för skillnad på dem då?

Jadu. Vad sägs om... En hel ideologi?
Citera
2014-07-27, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Folk verkar inte ens reflektera över det. Men jag har börjat fundera på hur elaka alla kvinnor verkar vara mannen är alltid den som får skit för allt kvinnor framställer sig jämnt som offer. Vi ser exakt samma sak med dessa muslimer de älskar att ta på sig offerrollen trots att de ofta är onda.

Feminismen känns för mig som en bekräftelse på kvinnans självgodhet hon har redan alla fördelar man kan önska sig. Ändå vill hon ha mer ja tom. utrota mannen som gett henne frihet. Verkar ju vara det klassiskt psykopatiska draget förakt för svaghet.

Är kvinnor mobbare av naturen?

Om inte varför resonerar de som mobbare?

Har kvinnor klassiska psykopatiska drag?

Du har klassiska drag av idioti, skämtar du?
Citera
2014-07-27, 14:34
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Jadu. Vad sägs om... En hel ideologi?

Ok så det är bara tjejer som anser sig vara feminister som reagerar när de får mindre i plånkan på jobbet och mindre i pension när de är gamla? Eller ogillar att bli sextrakasserade och kallade hora eller rent av bli dödade för de ogillar att bli utsatta för övergrepp av sin pojksvän?

Jag anser att det ni Fb-pojkar tycker är nazifeminism, är självklara saker för kvinnor i alla åldrar och för en majoritet av män. Det är en liten grupp goa killar som av någon suspekt anledning skriker "radikalfemenist" så fort ni läser en text som inte går ut på att det är ok eller rent av bra att förnedra och förlöjliga tjejer och kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in