2014-07-27, 01:50
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgotaan
Nu har Telenor gjort en ny reklam. https://www.youtube.com/watch?v=Z4o2NL8KP0g&list=UUH1F9BdYsGVzTOP9nBZ10rQ

Tänkte precis nämna den reklamen, den känns så påskyndad på något vis vilket gör att den blir ännu sämre.
Citera
2014-07-27, 07:36
Medlem
Drapåtrissors avatar
Lendoreklamen börjar att stå mig upp i halsen. Alltid samma flåshurtiga tjej med samma tjatiga budskap. Dessutom har skiten gått i en evighet snart.
Citera
2014-07-27, 10:00
Medlem
Stackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Covergirl
Är det någon som förstår syftet med McDonalds-reklamen med ett gäng osnutna snorungar som kastar mat och häller ut dricka?
Det är ju för helsike ingen reklam, bara avskräckande! Kan Max eller BK tänkas ligga bakom reklamfilmen?

Jag äter aldrig på McDonalds (kan möjligen två gånger per år köpa mat i deras drive-in) men inte tusan går det till så? Hade min dotter betett sig på det där idiotiska viset hade det blivit typ noll julklappar de närmaste 78 åren.

Jag fattar inte heller. Blir bara deprimerad när jag ser den när jag tänker på all stackars underbetald personal som ska städa upp allt det där stöket.
Men vem fan vänder sig reklamen till? Blir man som förälder eller vuxen verkligen sugen på att dra till McDonalds när man förväntar sig kaos och hög ljudvolym? Det är ju ändå de vuxna som ska betala för skiten, inte barnen.
Citera
2014-07-27, 10:22
Medlem
brianmolkos avatar
Är det meningen att Jackpotjoy ska se lite tafflig ut ?

reklam med några stenåldersmänniskor i Fredde Granberg regi stil, sen reklam på tradera med samma personer i flera år, en spinkig kille med väteperoxid blekt hår och psykosmile, sen en kille, som ser lite tjock ut som verkar gilla åka bil
en tjej som varken är ful eller snygg
Citera
2014-07-27, 10:23
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Coops reklam med paret från norr som semestrar i söder. Vill slå ihjäl dom jävla ignoranta idioterna.

Och pepsodents reklam med "pappa o Henry". Om pepsodent hade varit den enda tandkrämen på jorden hade jag hellre tappat alla tänderna än att använda den skiten.

Är det Göran Gillinger som är pappan eller jag kanske inte kollat så noga
Citera
2014-07-27, 11:06
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Är det meningen att Jackpotjoy ska se lite tafflig ut ?

reklam med några stenåldersmänniskor i Fredde Granberg regi stil, sen reklam på tradera med samma personer i flera år, en spinkig kille med väteperoxid blekt hår och psykosmile, sen en kille, som ser lite tjock ut som verkar gilla åka bil
en tjej som varken är ful eller snygg

Det där kan ju inte vara deras bästa arbete så den är nog designad för att vara tafflig. Undrar dock hur den kan få folk att vilja spendera pengar där? Deras bonusar är ju lika usla som reklamen dessutom.
Citera
2014-07-27, 11:13
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Skånemejerier. Jag hatar reklamer som ska vara så jävla svenska och somriga,särskilt när vi förväntas tycka det är charmigt när ett mongoliserat barn häller ut ett helt glas med mjölk på bordet.
Citera
2014-07-27, 13:04
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylinx
Yoggi, vet inte riktigt vad det är med den reklamen som får mig att tappa fattningen. Men stör mig nått så kopiöst på tanten. Bub bub bub Madagaskar eller vad den nu heter... GAH!!!!

Håller helt med. Klarar inte heller av den. Kommer aldrig köpa Yoggi igen.

"Nä, vi leker bara här, schörru"
Citera
2014-07-27, 14:31
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Lendoreklamen börjar att stå mig upp i halsen. Alltid samma flåshurtiga tjej med samma tjatiga budskap. Dessutom har skiten gått i en evighet snart.

Dom har ju en till med en präktig gubbe som sitter på en bänk under ett träd. Ger mej fan på att han spelar golf, gillar 60-talsmusik och Robert Wells
Citera
2014-07-27, 18:19
Medlem
Lendo - Irriterande som fan och går HELA TIDEN PÅ TV
Yogurth - Jag vill ha meeer av den där yogurthen. Jävla kärring.
Max - Brudjäveln som säger "HAHA Sweet". Stör mig varje gång.
Citera
2014-07-27, 20:51
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Mitt senaste hatobjekt är Canal Digital. Blir illamående så fort den fula tjockisen dyker upp och gapar om att han kan se på tv överallt
http://www.youtube.com/watch?v=hxMyaChCa5U
Citera
2014-07-27, 21:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Mitt senaste hatobjekt är Canal Digital. Blir illamående så fort den fula tjockisen dyker upp och gapar om att han kan se på tv överallt
http://www.youtube.com/watch?v=hxMyaChCa5U

Inte när han badar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in